GW maalauskisa (FREE CHAOS WARRIOR) 3.7.04
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
GW maalauskisa (FREE CHAOS WARRIOR) 3.7.04
Kaikki jotka tulevat GW:n liikkeeseen 3.7 saa ilmaisen Chaos Warriorin maalattavaksi kilpailua varten. Figu pitää palauttaa 10.7 mennessä. Sitä saa konvertoida vapaasti.
Samana päiväna Dean pitää Green Stuff opetusta.
Samana päiväna Dean pitää Green Stuff opetusta.
-
TranssiApina
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
ehkä on. ei ole pakko palauttaa, jos nyt yhdestä warriorista on sen verran hyötyä.Antelius kirjoitti:Onko ukko koottu ja onko sitä pakko palauttaa kilpailuun
saattaa olla. sen näkee sittenTranssiApina kirjoitti:Onkos tässä jotain palkintoa? Ei siinä että olisin sen perässä mutta broidi kyselee.. sen verran itsevarma jätkä ^^
Palkintojen suhteen ehdotus: Ainakin jokunen palkinto (ellei kaikki), jos sellaisia on, voitaisiin arpoa osallistujien kesken, millä tuetaan ajatusta "osallistuminen on tärkeintä, pärjääminen ei" (ja sehän lienee GW:n halu kilpailujen suhteen, ettei ihmiset osallistus hampaat irvistyksessä kisaaan?). Parhaiten pärjänneet saavat sitä egobuustia voittaessaan kuitenkin. 
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Noh saathan sä siinä sen chaos warriorin? =)M. Salava kirjoitti:Palkintojen suhteen ehdotus: Ainakin jokunen palkinto (ellei kaikki), jos sellaisia on, voitaisiin arpoa osallistujien kesken, millä tuetaan ajatusta "osallistuminen on tärkeintä, pärjääminen ei" (ja sehän lienee GW:n halu kilpailujen suhteen, ettei ihmiset osallistus hampaat irvistyksessä kisaaan?). Parhaiten pärjänneet saavat sitä egobuustia voittaessaan kuitenkin.
Eye is green.
Voihan sen noinkin ajatella. Itse toki palautan figun, mikäli noudan sellaisen ja saan maalatuksi määräaikaan mennessä. Ajattelin vaan kuitenkin, että tuolla voisi figuja ilmaantua takaisin huomattavasti enemmän.Eraphion kirjoitti: Noh saathan sä siinä sen chaos warriorin? =)
Ja niin, kylhän mulle periaatteessa oikein hyvin käy, että parhaat napsivat palkinnot - paremmat mun mahikset sillon on kuin arvonnassa, koska olen kaiketi jokusen verran keskitasoa parempi maalari.
EDIT: Vaan jätänpä nyt väliin, satoi sen verta reippaasti, etten jaksanu lähtee Helsingin keskustaan seikkaileee..
Viimeksi muokannut Matti, La 03.07.2004 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
TranssiApina
-
Lunatic^
Ei luultavasti tarvi maksaa mitään, olisi GW Staff ilmoittanut, ja tyhmäähän se olisi
. Mutta jos itse helsinkiin lähtisin niin kyllä ostaisin, tosin Jesh näyttää siellä asuvan. Ja Antelius, en usko että on koottu jos saa vapaasti konvertoida ja kuka kaupan väestä viitsisi alkaa niitä siellä kaupassa kasaamaan? 
-
hyytelöperuna