Gauntlet of Power vs. Quickening Blood
Gauntlet of Power vs. Quickening Blood
Elikkä ongelma on: Gauntlet of Powerilla lyöt aina vikana, Quickening bloodilla taas ekana, kumpi on ratkaiseva?
Tuli samassa mieleen, voiko Anointed käyttää GoPia? CoS -listassa ja Albionin Treasuresissa ei mainita, että CoS -listan charrut/unitit vois käyttää esim. GoPia.
Tuli samassa mieleen, voiko Anointed käyttää GoPia? CoS -listassa ja Albionin Treasuresissa ei mainita, että CoS -listan charrut/unitit vois käyttää esim. GoPia.
Ensimmäisenä.
See gw + helm of many eyes.
Gauntlet of power on kaiketi käytännössä ihan vaan dark elf magiaitemi niinkuin muutkin, joten "May choose dark elf magic items" (noin sopivasti lyhenneltynä) antaa mahdollisuuden GoPiin anointedille.
See gw + helm of many eyes.
Gauntlet of power on kaiketi käytännössä ihan vaan dark elf magiaitemi niinkuin muutkin, joten "May choose dark elf magic items" (noin sopivasti lyhenneltynä) antaa mahdollisuuden GoPiin anointedille.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Lunatic^
Siis siinä GoP:issa lukee erikseen sääntö, että se lyö aina vikana, myöskin chargessa.Lunatic^ kirjoitti:Ratkaiseva? Eli tietystihän se on parempi jos lyö aina ekana, tosin ase jolla lyö aina ekana voi olla vähä heiveröinen kun taas GoP on järeämpi ja hitaampi ja sillä hittaa viimeisenä, paitsi jos Chargeaa
Kiitos Deetwo. Tolla saa s10 a5, no saves ja always strikes first. Se on jo julmaa. Tosin toi no saves on aika turha tuossa.
-
The Scientist
Ja lehmät lentää. Gauntletilla on strikes last-kyky, jonka sanatarkan selityksen löydät sääntökirjan sivulta 89. Lue se oikein ajatuksella, ja sano sitten miten asia on.Chukie kirjoitti:Siis siinä GoP:issa lukee erikseen sääntö, että se lyö aina vikana, myöskin chargessa.Lunatic^ kirjoitti:Ratkaiseva? Eli tietystihän se on parempi jos lyö aina ekana, tosin ase jolla lyö aina ekana voi olla vähä heiveröinen kun taas GoP on järeämpi ja hitaampi ja sillä hittaa viimeisenä, paitsi jos Chargeaa ;)
-Nähdään näkyjä
"I don't know what I want, but I know how to get it."
- The Captain
- Valvoja
Lehmät tosiaankin lentääElanthor kirjoitti:Ja lehmät lentää.
Minulla on tuommoinen toimistoni katossa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
The Scientist
Hittolainen, nyt pitää keksiä uusi lausahdus pätevien sääntöselvitysten eteen.The Captain kirjoitti:Lehmät tosiaankin lentääElanthor kirjoitti:Ja lehmät lentää.
Minulla on tuommoinen toimistoni katossa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."