Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Itse olen ainakin käyttänyt niin, että charge ja marssiminen on se 18"... koska siinähän sanotaan, että Movement-arvo (joka normaalisti on 4) nousee yhdeksään. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Kun scar veteranilla on 5+ scaly skin save, miten shield ja armour
siihen vaikuttavat? Jos on esimerkiksi enchanted shield joka on 5+ armour save ja light armour? Millaisen suojan scarru saa näistä?
Scaly skin on samantapainen kuin armour save se on vaan keksitty että saadan tietyille uniteille parempi Armour save, Eli jos sinulla on 5+ scaly ja laitat miekkoselle armorin niin daddadaa miehellä on 4+ save.. älkää sitte suuttuko jos on kirjotus virheitä sun muuta väsyttää vaan niin pirusti..
Elikkäs scar veteran light armorilla, enchanted shieldillä ja Blessed spawning of Quetzlillä
omistaa niiku 3+ saven? 5+ vakiona, ja quetzl kasvattaa sitä +1 verran ja tuo kilpi yhessä armorin
kanssa sit vissiin +1?? Vai tuleeks siit viel enemmän...
-1+ save on jo kova, se pitää sen yllättävän hyvinkin hengissä. s6 hitteihin tulee vielä 2+ save. Ite käytän yleensä Dark elf noblea sopivilla rojuilla, saa 0+ saven combattiin ja -1 shootingiin ja se kyllä pysyy tolpillaan. Eihän se miltään tykiltä tai single boltilta pelasta, mutta kukapa niitten linjalle menee yksikseen kökkimään.