"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Saavutuksenne? (Niin fabassa kuin 40k:ssa)

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Ukkosleka kirjoitti:Paras oli Mammutin 21. sija. Vähän ketutti....
Miten tuo on mahdollista? Minä olin mammutin sijalla 21!
...Hetkinen. Nyt kun muistelen tarkemmin, niin lopullinen sijoitukseni taisi olla 23., mutta pisteitä minulla oli saman verran, kuin kahdella edellisellä.

Mammutin turnaus onkin sitten toistaiseksi ainoa oikea turnaukseni. Kaveriporukan kesken on tullut pelattua muutama. Viime vuoden lopulla olin porukkamme FB-turnauksessa toinen viidestä. Puolitoista vuotta sitten helmikuussa pelasin 40K:ssa Vogen- turnauksen pienoisversion, jonka voitin ylivoimaisesti Necroneillani. (älkää sanoko mitään Oba, Inouj, ja Der Dexter!)

Ylös kirjatuista peleistäni (lähes kaikki pelit viime lokakuusta lähtien) laskettu voittoprosenttini on hieman yli 50%. Tappioprosentti on noin 33%, ja tasapelien osuus 17%.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

6 LOTR turnausta, sijoja: 2x toinen sija(6/n.16pelaajaa), 2x eka sija(6/11 pelaajaa), 1x kuudes sija(20 pelaajaa), 1x neljäs sija(5 pelaajaa). 40k:ssa armoton kilpailu VD:n kanssa Porvoonseudun paskimman pelaajan tittelistä, tällähetkellä taidan olla yhden sijan verran johdossa...
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Fantasy battlessa:
JCl IV - 2. sija.
Hell at welltown - 3. sija
Molemmissa pelasin identtisellä juustoisella skryre-listalla (jossa ei edes ollut kolmea warlockia). Maalauksesta tulee aina miinuksia, joten voittoa ei tällä armeijalla yleensä voi saavuttaa.

40K:ssa saavutukseni... taisin kerran voittaa necronit?

Jos yleensäkään voitan ottelun imperial guardillani, niin päivä on jo hyvä. Armeijani kaivannee vähäsen optimointia. Katsotaan sitten parin viikon päästä Hyvinkäällä!
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

Noh

JCL1-viimeinen(oli eka turneeni)
JCL2-viimeinen
JCL3-viimeinen
JCL4-En ollut viimeinen,mutta häntäpäässä silti

Pistäkääs paremmaks ;)
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
zebulba

Viesti Kirjoittaja zebulba »

Saavutukseni...? Joo eilen pieksin liskoilla skavenit solid victoryllä ja samana päivänä pieksin myös örkit massacrella...!
Ostetaan uusia temple guardeja, ushabteja,grail knightejä, tomb guardeja,questing knightejä,skull catapult.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Hmm.. paras saavutukseni? hm.. se kun Shadowblade tappoi helf commanderin joka oli greatiikelin selässä ja 23 archeria samaisessa pelissä ;). En ole virallisissa turnauksissa känyt kun kaikki kattovat tälläistä nappulaa kieroon. Kavereiden kanssa pelatessani voitto rospentti taitaa hipoa 94..
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Lunatic^ kirjoitti:. En ole virallisissa turnauksissa känyt kun kaikki kattovat tälläistä nappulaa kieroon.
Ikä ei ole este turnauksiin. Itse en ainakaan merkkaa nuorempia pelaajia yhtään huonoimmiksi kuin vanhempia pelaajia. Johtunee varmaan omastakin iästä. Joka taitaa olla nuorin jolla on voitettu suuri (yli 30+ henkinen) turnaus.
The small boys have come to see me hang
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Suurin saavutukseni: Onnistuin kuluttamaan aikoinaan kolmisen tonnia (markkoina siis) vaimon opintolainasta figuihin vajaassa tunnissa :).
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Saavutukseni?
Taitaa olla tässä pelissä suurin kun joskun kiinnostuin ottamaan tästä selvää
ja sain lopulta kavereitakin innostumaan ;) nyt ei paikallinen pelaajakanta kuin kasva.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Suurin saavutukseni olisi varmaankin saavutettu Lahden Mammutin Metsästyksessä. olin turnauksen varapelaaja. Pelasin VC listaa missä oli johtamassa Zacharias The Everliving, 2x6 dire wuffes, 1x17 dire wuffet ("hä, eikö fast cavalry saakkaan rankki bonareita?"), 3x spirit hosts, 10x black knights ja 2x bansheeta. Ekan päivän jälkeen oli jaetulla ensimmäisellä sijalla ja loppuenlopuksi olin 15:sta jostakin 70 pelaajasta. Tähän viellä lisättäneen että olin pelannut fabaa 1 pelin elämässäni ennen tuota turneeta :D
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Suurin saavutukseni FaBassa on se, että edes aloitin sen (Kiitos Bansku ku rohkaisit mua ;) )
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

No öh, emt onko tämä niin saavutus mutta ammuin 4-6 TK Chariottia rikki WarpLighting Cannonilla...kyljestä sisään ja toisesta ulos...
Itse mitään voitto/tappio tilastoja en oo laskenut, eikä oo ideanakaan.. Mutta huipuin on silti se että jaksoin maalata figuni! \o/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”