Keihäästä käsiaseeseen
Keihäästä käsiaseeseen
Elikkäs; Jos rynnin spearelffeillä keihäät sojossa vihollisuniittiin pahki saan käyttää kahta(2) riviä lyömiseen ja ArS on sillon 5+..
Kun eka CC-vuoro on sitten tapeltu, eikä kumpikaan brejkkaa, voinko vaihtaa spearit hand-weaponiksi ja saada näin 4+ saven ( hand-weapon +shield = +1 to ArSave..) vai pitääkö mun tapella kokoajan keihäillä?
TS: voiko kesken tappelun vaihtaa asetta?
Kun eka CC-vuoro on sitten tapeltu, eikä kumpikaan brejkkaa, voinko vaihtaa spearit hand-weaponiksi ja saada näin 4+ saven ( hand-weapon +shield = +1 to ArSave..) vai pitääkö mun tapella kokoajan keihäillä?
TS: voiko kesken tappelun vaihtaa asetta?
- TietoPredator
- Varjonkutoja
legolaz kirjoitti:Kesken lähis taistelun et saa vaihtaa aseistusta ja keihäillä ei saa rynnäköidessä lyödä kahdesta rivistä rynnäköinti vuorolla. (siis hyökkääjä)
^
Helffit saa lyödä mun tietääkseni kahesta rivistä chargessa ku ne saa muuten lyyä kolmesta.. vai ??
I'm breaking my on wowes,
knowing I'll go down in flames..
- TietoPredator
No kyllähän minäkin sen ymmärsin, ihmettelin vain mitä järkeä siinä olisi. Jos vaihtoehdot on joko +1 saveen tai kaksi rivillistä lisää hyökkäyksiä niin kyllä ainakin minulla pysyisivät hand weaponit jatkuvasti tupessa.pamp-pu kirjoitti:Syyksi mainittiin AS:n parantuminenTietoPredator kirjoitti:.. enkä oikein muutenkaan keksi miksi haluaisit vaihtaa noita aseita noin päin;...
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Antakaapa tuohonki vastaus ku se kerta tuli esille!!Sademon kirjoitti:legolaz kirjoitti:Kesken lähis taistelun et saa vaihtaa aseistusta ja keihäillä ei saa rynnäköidessä lyödä kahdesta rivistä rynnäköinti vuorolla. (siis hyökkääjä)
^
Helffit saa lyödä mun tietääkseni kahesta rivistä chargessa ku ne saa muuten lyyä kolmesta.. vai ??
I'm breaking my on wowes,
- Lord_Fudginton
-
Janne Forsell
- Viesti:
Lord_Fudginton kirjoitti:muuten miten on pikemanneila (esim alcatanian tai leopard commpany), kun ne rynnäköi ny kuinka monesta rankista he voi lyödä?
Guzlob kirjoitti: Sääntökirja, s. 89, Fight In Ranks, kolmas kappale, toinen virke.
Semmoista, eli mätetään 3 rivistä, löytyi kätevästi tuolta jo annetulta sivulta, olisikohan kannattanut katsoa...Sääntökirja, s. 89 kirjoitti: ...fights with one less rank than it otherwise would.
- The Captain
- Valvoja
Miksi se on niin vaikeaa painaa kaaliin:Sademon kirjoitti:Olisi kyllä kannattanut. Sattumoisin 'The Book' oli ystävälläni lainassa kun kijoitin ensimäisen viestin..
p.s.on edelleen..
Sotavasara EI ole sääntökirjan korvike. Ei silloin, kun oma sääntökirja on kaupassa/kaverilla/koiran mahassa/kesämökillä/isoveljellä kuulennolla/sytykkeinä/missään muuallakaan. Jos jotain sääntökohtaa ei tajua, käännytään Kysymyspalstan moderaattorin puoleen. Jos jokin sääntökohta on hämärä/tulkinnanvarainen/epäselvästi kirjoitettu tai sisältää mahdollisia porsaanreikiä, kysymyksen voi postata tänne Säännöt-palstalle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.