"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taikaesineistä

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Taikaesineistä

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Huomasin juuri sellaisen seikan että noissa armeijakirjoissa lukee lähes poikkeuksetta charrun optionien kohdassa, että charru voi valita taika esineitä joko common tai rotukohtaisesta listasta. Eli ei siis molemmista? Jos asia on näin tulkittavissa niin on aika hassua että useissa WD:ssä olleista battle report armeijoissa on charruilla ollut esineitä kummastakin listasta. Eikö armeijakirjassa silloin pitäisi lukea and/or jos voisi ottaa molemmista listoista?
HE:t voivat ottaa esimerkiksi honoreita ja/tai taikaesineitä, eli vaikka molempia. Mutta se on ihan eri juttu kuin että jos optioissa lukee: Sinulla voi olla hilpari tai kahden käden miekka.

Olen pelannut pitkään kääpiöillä ja koska niillä on omat kuviot niin tuo ei ole koskaan tullut mieleen. Voi olla että olen käsittänyt jotain väärin.
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Itse huomasin tuon seikan jokunen aika sitten.
Eiköhän niitä esineita voi ottaa molemmista, niin ainakin
kaikki tekee.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Kyllä..niitä saa ottaa ihan molemmista..karu fakta.
Eye is green.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Valitan. Englannin konjunktio (vai oliko se subjunktio vai disjunktio vaiko kenties abjunktio?) or ei ole vaihtoehtoja poissulkeva, kuten ei suoranaisesti vielä either - or -konjunktiokaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lok'har

Viesti Kirjoittaja Lok'har »

kiitoksia kapteeni tämä asia oli minulle aivan selvä ennen kuin suusi aukaisit(en minä tässä tosissani ole :) ) Mutta eikos se weekender jotain siitä kielen selvyydestä jossain kirjoittanut (niin älä nyt tosissaan ota mutta aika epäselvältä tuo sinun vastauksesi minulle ainakin vaikuttaa)
Darky

Viesti Kirjoittaja Darky »

Hmm...ei millään pahalla, mutta minä ainakin Kapteenin vastauksesta sain hyvin selvää. ;)
"The closer you get to the Light, the greater your Shadow becomes."
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

The Captain kirjoitti:Valitan. Englannin konjunktio (vai oliko se subjunktio vai disjunktio vaiko kenties abjunktio?) or ei ole vaihtoehtoja poissulkeva, kuten ei suoranaisesti vielä either - or -konjunktiokaan.
Eli siis mitä ihmettä?
No, kai ne sitten saa ottaa molemmista listoista. Mutta miksi siihen ei voitu vaan laittaa And/or.
Outoa.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Tietysti kaikki säännöt pitää selittää mahdollisimman epäselvästi. Sitten pähkäillän ja tuumitaan, mutta voi sitä keksimisen riemua kun sen älyää!
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Gorkiporki kirjoitti: Mutta miksi siihen ei voitu vaan laittaa And/or.
koska konjunktio or sisältää implisiittisesti myös vaihtoehdon and.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
yuzi

Viesti Kirjoittaja yuzi »

BTW.

Armybookissa (Helf) on taikaesine osio sivuilla 16-19.. Siellä ei kuitenkaan ole kaikkia taikaesineitä kuten ( 'Armour of the gods').
Nämä on erikoiskampanjoitten esineistöä/kö??
Saako näitä esineitä joita ei mainita Armybookissa kuitenkin käyttää ihan huoletta, ja mistä löytäisi "Komprehenssaavan" =) listan KAIKISTA taikaesineistä?
I'm breaking my on wowes,
knowing I'll go down in flames..
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Saavat niitä käyttää ovat virallisia, ilmestyivät Albion (korjatkaa nimi) kamppanjassa oliko? treasures of old ones linkin löydät jos hausta etit luulisin. Itse en jaksa linkittää.
Müran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Müran »

Treasures of the Old Ones

Sademonille tuo siis.
"Professional Blowjobs Since 1999"

"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
yuzi

Viesti Kirjoittaja yuzi »

kiidos..
I'm breaking my on wowes,
knowing I'll go down in flames..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”