"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Metalli liimaa?!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Balrogofmoria

Metalli liimaa?!

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Olen nyt 3 kertaa ostanut uuden metalli liimaan ja kaikki ovat joko
A.Kuivuneet
B.Se tippa osa on jäänyt sisälle
C.Kovettunut aukeamattomaksi (uskokaa pois olen noiden kanssa kaikkia konsteja kokeillut).
Ja nyt ajattelin että varmasti löytyy parempia ja halvempia liimoja jostain. Mutta mistä?
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Jossain vaiheessani käytin geeli-liimaa, löytyy jokaisesta tavaratalosta, super attackia on myös eräänlaisissa pulloissa (or whatever) mitkä ovat melko kivoja. Nestemäisiä liimoja on melkein joka lähtöön ja parhainta olisikin kai itse etsiä omaan käyttöön paras liima. Kokemus myös lienee avainsana... Tosi syvällä rintaäänellä... öööö.... ;)
I'm back.
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Sellanen pikaliima kuin Loctite super attak on ainakin mulla toiminut hyvin.
Sellasessa pienessä muovisessa pullossa.... Hintaa en muista mut ei se
maailmaa kaatanut...
Viimeksi muokannut Etana, Ma 21.06.2004 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Jopas ne vastaukset tuli nopeasti! Jepjepjep elikkä ei muuta kuin k-Rautaan!
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Lunastaja

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Super attack toimii hyvin. Ei edes maksa paljoa, ja sitä saa ihan ruokakaupasta... Tai minä ainakin olen saanut.
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Sama täällä... oon käyttäny Super Attackia ja hyvin on toiminu... sit se ei oo kivaa jos sitä joutuu sormille ja satut painaan sormes yhteen... ;)
Darky

Viesti Kirjoittaja Darky »

Sit se ei oo kivaa kun satut liimaisella sormella pyyhkii jotain roskaa silmästä, jäi sitten silmä kiinni :( noh, huuhtelu tulikuumalla vedellä sulatti liiman.
"The closer you get to the Light, the greater your Shadow becomes."
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Tosiaan ei kannata pikaliimaisilla käsillä sörkkiä minnekkään naama aluelle eikä muuallekkaan. Tosiaan pikaliima tuubit semmoiset metalliset menee rikki tosi helposti ja alkaa vuotaa joten välttäkää sitä! eilen konffasin Helf pomoa reaver bowlla ja bardet steedilla ja sörkkäsin liimasella sormella niskavilloihin(AUTS! lähti hiuksia!) ja sitten 10min. sen jälkeen huuleen jonka seurauksena kiitettävän ikävä tunne huulessa+kielessä ;) pikaliimaa on hyvä ostaa esim. tiimarista SUPER GLUE on nimi ja hintaa on 90c ja purkki on 3g.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Juu super attack on muuten ihan hyvää muuta kun olen muutenkin vähän allerginen kukille ja muille voimakas tuoksuisille niin pistää pahasti itkettämään jos se purkki on vähän normaalia kauemmin auki. En sitten tiedä teistä muista
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Jep, super attack on parasta. Geeween liima on jumalattoman kallista ja soveltuu vain sormien yhteenliimaamiseen. ;)
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Ja vaikka ei edes olisi allerginen voimakkaille tuoksuille, täytyy silti muistaa tuulettaa sitä työtilaa.

Eri Keepperiä vahvemmista liimoista kun erittyy sen verran pahoja myrkkyjä huoneilmaan että pidempään niitä hengitellessä on jo terveyskin vaarassa. Ne koulussa (ainakin toivottavasti) kerrotut varoitukset siitä että liimahuuruilla voi tuhota aivonsa eivät tosiaan ole mitään foo-baria vaan ihan totista totta.

Nyrkkisääntönä voisi pitää että jos alkaa yhtään tuntua päänsärkyä, huimausta tai ärtymystä limakalvoilla, on viimeistään silloin (ja mielellään jo reilusti aiemmin) pistettävä liimatuubi kiinni ja hakeuduttava raittiiseen ilmaan sekä huuhdeltava mahdolliset liimatahrat pois iholta. Ei juuri hyödytä mennä toiseen huoneeseen lepäämään jos käsissä on vielä bitsejä pikaliimalla kiinni.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Tomba

Viesti Kirjoittaja Tomba »

Minullakin on super attack toiminut parhaiten.
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

kyllä se super attack on minullakin parhaiten toiminut
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
jezee

Viesti Kirjoittaja jezee »

Joo. Super attack on ihan samanlaises pullos ku gw liima ja on mutenkin samanlaista kuin gw liima, mutta siinä on vaan semmonen tipetti systeemi. Toimii hyvin
"Jäitä hattuun aku" sanoi: iines ankka
SupraJohde

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Myös sen liimapurkin oikeaoppinen käyttö kannattaa opetella :D Eli pyyhkii liimat pois purkin/korkin ympäriltä liimauksen jälkeen, varoo kaatamasta liimaa mihinkään osiin liimapurkkia, ei avaa purkkia hampailla yms. ellei se ole jo jumittunut
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
aurellian

Viesti Kirjoittaja aurellian »

Kaksikomponentti-epoksiliima on minulla ollut kova sana jo pitkään metalliosien liimamisessa. En tarkoita sitä yön tai kahden yli kuivuvaa, vaan ihan vartissa suurinpiirtein kovettuvaa pikaepoksia. Ja se on vissi, että tämä liima pitää!
"No shit, Sir"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”