LOS, rakennus sekä Skimmer
LOS, rakennus sekä Skimmer
Minulla ja eräällä henkilöllä tuli hieman kinaa LOSsista.
Kaverini mukaan rakennus EI blokkaa lossia skimmeriin, koska hänen mukaansa skimmerit leijuvat talojen yläpuolella, eivät siinä, missä flying base niitä kannattelee. Aavistelen, että tämä (mahdollinen) väärinkäsitys on tullut siitä, että skimmerit voivat lentää esteiden yli.
Tässä siis olisi tarkoitus todistaa, kumpi meistä on oikeassa. Minä, vaiko toverini?
Kaverini mukaan rakennus EI blokkaa lossia skimmeriin, koska hänen mukaansa skimmerit leijuvat talojen yläpuolella, eivät siinä, missä flying base niitä kannattelee. Aavistelen, että tämä (mahdollinen) väärinkäsitys on tullut siitä, että skimmerit voivat lentää esteiden yli.
Tässä siis olisi tarkoitus todistaa, kumpi meistä on oikeassa. Minä, vaiko toverini?
- Amazing Slug
- The Captain
- Valvoja
- The Captain
- Valvoja
- Konrad von Richtmark
Taun Droidit eivät ole skimmereitä, (tietääkseni, vai onko niillä tähän jokin erikoissääntö?) joten Lossi näihin ja näistä katsotaa samalla tavalla kuin normaalilla Infantryllätuoppi_n kirjoitti:Mutta mites tässä tilanteessa Taun droidit?Niille jos ei ota sitä basea mukaan,ni ne on piilossa jokaisen kiven takanaIte pelaan kyseisillä härpäkkeillä, niin oisi kiva tietää miten asia menee.
Ja jos joku vielä jatkaa tätä juttua, tulen ja moderoin ketjun siistiksi!
-The Captain
-The Captain
Eli Samssonia yksinkertaistaakseni:
Lentobasen korkeutta ei lasketa figun korkeuteen, oli kyseessä sitten skimmer-ajoneuvo, Necron Destroyer, Tau Crisis Suit, Tyranid Gargoyle tai mikä tahansa muu figu joka kyseisiä baseja käyttää.
Tietysti, Sisters of Battle Seraphimien kohdalla kannattaa käyttää järkeä ja olla laskematta niitä "korkoja" mukaan figun korkeuteen, vaikka kyseessä ei suoranaisesti lentobase olekaan...
Lentobasen korkeutta ei lasketa figun korkeuteen, oli kyseessä sitten skimmer-ajoneuvo, Necron Destroyer, Tau Crisis Suit, Tyranid Gargoyle tai mikä tahansa muu figu joka kyseisiä baseja käyttää.
Tietysti, Sisters of Battle Seraphimien kohdalla kannattaa käyttää järkeä ja olla laskematta niitä "korkoja" mukaan figun korkeuteen, vaikka kyseessä ei suoranaisesti lentobase olekaan...
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.