"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paras magia

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Scar-Veteran

Paras magia

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Nyt kysäisen että kellä rodulla olisi paras magia. Siis jos haluaisi tehdä oikein kunnon magia listan kahteen Koohon. Niin millä rodulla saisi parhaimman?
Ja olen myös kuullut aika monesti että Helffit olisivat yyvereitä magiansa takia. Että onko tuo totta? Onko siis Helffeillä paras magia?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
"So long as there is light, there is a shadow"
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Goblin counsil saa ääneni.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Helffeillä on yksin kertaisesti ylivoimaisin magia, vaikka ei se enään niin yyber oo kun loreja on päivitetty.
Ja 2k magia listaan tulee: 3maagia ja yksi lordi maagi niin sillä lähtee ja sitten vain kaikki joukot nurkkaan ja ei liikuta ja taijotaan koko pelin ajan vihollista tuusannuuskaksi ja pari RBT siihen lisää niin kyllä lähtee kaamoksen knightitkin nurin.

Laitanpa tähän myös itse kysymyksen, sillä olen kaverini kanssa keskutellut tästä samasta aiheesta ja vastustajani väittäisi delffien mgian olevan vähintään yhtähyvä kuin helffeillä ja siihen minä sanon pah vaiko onko sittenkin niin?
"Glory, Honor & Victory over Death"
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

The Necromancy. Sitä vastaan ei jaksa edes pelata, kun se on niin ylivoimainen. Ei tästä voi edes keskustella. Siinä on kaksi lorea yhdessä - Invocation of Nehek on periaatteessa kolme loitsua, ja sitten kaikki muut vielä päälle... Argh.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Tällaisia on kyllä ollut. Kehottaisin etsimään äänestyksen, joka liittyi magic loreihin.

Mutta high elffit tietenkin ovat melko mestareita ja osaa örkkien Waaagh!-magiakin olla tuhoisa, kun homma osuu kohdalleen. Epävarmaa, mutta loistavaa sanon minä.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

Kaaos, helffit ja örkit.

Itse olen tutustunut paremmin örkkien magiaan.
Kaaoksen ja helffien magiaan on tullut tutustuttua kavereiden kautta.
Toisaalta VC:n taiatkin ovat melko ikäviä.

örkeillä pidän siitä, että powernoppia tulee lähellä olevista uniteista lisää.
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Helffejen magiaa pidetään useimmiten parhaana, itse en tosin allekirjoita sitä. Mutta väittäisin vaikka tzeencthin magian olevan hyvinkin tehokasta. Jokaisesta kyseisen merkin omaavasta yksiköstä tulee armeijaan vieläpä +1 power dicea. Sitten on tietysti VC, skavenitkin, tosin ei se juuri minkään muunkaan armeijan magia kovin paljoa loppujen lopuksi jälkeen jää. Lähes millä tahansa armeijoista onnistuu tehokas heavy-magic. Eri armeijat ovat eri magian saralla hyviä. Monipuolisin on varmasti kuitenkin helffeillä, yhdeksän eri loitsuluokkaa ihan perusvelhoillakin. Empirellä kahdeksan.
Lars

Viesti Kirjoittaja Lars »

Skavenien magic - warplighting. D6 tai 2d6 iskua tarjoava melko helposti castattava str 5 magic missile. Tuohon ei monet rodut pystykkään. Casterit(engineerit) osaavat taian aina sekä voivat tehostaa sitä hieman nuuskaamalla. Taian ja nuuskan sivuvaikutuksista ei tosin sitten puhuta :P

Munch munch aaahh...
Pienet miehet yrittävät vain saada minut näyttämään vainoharhaiselta.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Siis tietenkin skaveneitten magia. Se on ihan hullua, kun kaveri saa jotain 15 noppaa+tokenit peliin. Grey seer, kolme warlockia ja kello. Aivan insane.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Lok'har

Viesti Kirjoittaja Lok'har »

eipä jää lissutkaan ihan alakynteen kakkos sukupolven slann lisää joka to cast ja dispel heittoonsa +1 ja ilmaisen nopan osaan kaikki loret +drain magic ja voi ottaa usemmasta kuin yhdestä ja ignoraa miscastin lisäksi sitä on vähän vaikea tappaa 5T 8W +4 wardi tai +50pojoo ni tulee +2 wardi kaikkeen muuhun paitsi CC(menee takaisin +4) sitten vielä pari skink priestiä noppia tuomaan ja jos tuuri käy niin re-rolleja (Second sign of Amul)

ja jos sitten mennään special charactereitten puolelle niin Lord Kroakkia ei tapa kukaan ei kä mikään muuten sama kun tuo aikaisempi mutta lisää 2 castiin ja dispelliin, omaa 10W 6T +2 wardi (+3 CC), osaa ruination of cities, magic weaponit menettää special efectinsä ja lasketaan hand weaponeiksi, 2 magic resistance, ja causaa auto str 3(str 5 ethrealeille ja demoneille) hittejä kaikille kontaktissa oleville vihulaisille että näin onhan tuo jo jotain vai?
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Mutta muista Scuba se että toisen sukupolven slannin hinnalla saa monen monta gobbo shamaania. Vaikka kuinka hyviä ne slannit ovatkin, niin se että sellainen vie karhun osan pisteistä ei tee sellaisesta kannattavaa varsinkaan 2 tonnin peliin.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Parhaat loret ovat Skaven, Necromancy ja Slaanesh. Mutta mikä rotu taikoo lujiten, se riippuu heitätkö paljon miscastia ;)
The small boys have come to see me hang
Tervahauta

Viesti Kirjoittaja Tervahauta »

Riippuu millaisella armeijalla pelaa.

Pelaan itse Empirellä ja käytän paljon tykistöä jolloin paras lore on ehdottomasti heavens. Mikään ei voita tunnetta kun rerollaan helblasterin missfiren ykkösestä kuutoseksi.
Maanjäristyksessä kuolleet ovat luonnollista poistumaa...
Nachtzehrer

Viesti Kirjoittaja Nachtzehrer »

Kaiketi se riippuu siitä, mitkä armeijat ovat vastakkain. Itse veikkaisin jotakin kolmesta A) Vampire Counts B) High elf C) Chaos. Nämä eivät ole missään paremmuusjärjestyksessä, vaikka itse pelaankin Vampire Countseilla (Nimenomaan Necrarchilla) ja olen kovasti nekromantian kannalla, en voi ylenkatsoa muidenkaan magiaa. Vihollisen aliarvioiminen on aina virhe, ja oman magian mahdin edessä ei kannata ylpistyä, vaan pitää pää kylmänä ja odottaa kunnes vihulainen on todella kuollut ja hänen joukkojensa henkinen selkäranka murtunut. Käsittääkseni Skaveneillakin ja Lizarmeneilla on aika hyviä loitsuja, kai niitä kaikilla on. Voisi tässä melkein kysyä, onko olemassa yhtään armeijaa jolla olisi huonoja loitsuja? Melkein kaikilla on jotain, joka on tehokasta jossain.
"Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger."
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Necromancy, koska ilman sitä kyseinen armeija ei tule toimeen. Muuten:

1. High Elves, koska velhot saavat kivoja honoureja ja loreja riittää.
2. Örkit ja gobot, suht halvat loitsijat
3. Lizardmenit, slannit ovat kovia ja kivoja
4. Tzeentch mortal, disceille velhot ja lordille sauva, pelkkä määrä tekee jo paljon tuhoa.
5. Tzeentch Daemonic Legion, horrorien boundit ja loitsivat champat ja charrut saavat aika magiapommituksen aikaan.
6. Slaanesh mortal, saa poweria ihan kivasti ja ei ole pahasti poissa taistelutehosta.

Eivät ole missään järjestyksessä.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

Necromancy,high elffit,skaven ja örkit. (nuo eivät ole missään järjestyksessä.en vain tiedä mikä niistä olisi paras)
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tästä on ollut tarpeeksi monta keskustelua jo aikaisemminkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”