Savage orks vai Perus Boys?
Savage orks vai Perus Boys?
Kumpii ostaisin kun mul on 5 susiratsastajaa, 10 perus örkkiä, Warboss Boarilla , Rock lobber ja Örkki Shamaani?
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-
Scar-Veteran
-
Gragh the Bloodhammer
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Osta ensin normiboyzzeja ainakin tuo kymmenen lisää ja sen jälkeen villiörkkejä. Yhdessä käytettynä todella tuhovoimaisia...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Minä teen juuri näin. Ainoa virhe, jonka itse varmaankin teen on, että villiörkkien yksikkö on liian pieni (ja ihan taloudellisesta tilanteesta johtuen). 19 sellaista saa kyllä jotain aikaan closiksessa (frenzy ja itselläni vielä additionla hw), mutta on helposti ammuttavissa. Kehottaisin siis yhteen villiörkkiyksikköön (n. 25) ja ehkäpä kahteen yksikköön normiörkkejä, joista yhden voit upgradeta big 'uneiksi. Sitten vielä ehkä massaa gobbojen muodossa tai vielä yksi paketti örkkejä. Ja sitten päästäänkin jo herkkujen kimppuun...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Itse käytän omassa örkkihordessani 24 tavallista boyta (choppa, shield), 24 (tavallista) big unia (additional hand weapon) ja 12 savagea (additional, boss, musician).
Mainio yksikkö tuo 12:sta sinänsä, koska sitä ei heti olla ampumassa maahan, eihän se ole edes kovin suuri uhka, mutta kyllä se mukavasti iskee, kun pääse johonkin vähän pehmitettyyn 15:sta TAVALLISEN miehen yksikön kimppuun.
Mainio yksikkö tuo 12:sta sinänsä, koska sitä ei heti olla ampumassa maahan, eihän se ole edes kovin suuri uhka, mutta kyllä se mukavasti iskee, kun pääse johonkin vähän pehmitettyyn 15:sta TAVALLISEN miehen yksikön kimppuun.
Dice are my best weapons.