"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eomerin uudet säännöt

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Avarren, Éomerin statit yhtä aikaa lähetämme, vai miten? Vai jokainen silloin kun haluaa lähettää?
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Jussit on nyt juhlittu...mie vietän nyt sitten tälläisen hiljasemman jussin...taas...
Tarkoitin, että vaihdettaisiin Voice of Command tuohon Black Horn of Rohaniin, mutta keksimme sille tietenkin jykevämmän nimen, kuten: Defiant Voice of King tai jotain siihen suuntaan...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Jees, tehkäämme näin.

Eli keksitään vielä joku nimi sille. Mutta, mutta... Mitenkäs tosiaan teemme? Ne alkavat epäillä, jos jokainen ehdottaa samoja statteja. Mutta it´s all the same to me.

Lähetetään mieluummin vähän erikseen, vaikka parin viikonaikavälillä, niin että tulee tuntua ihmisten tyytymättömyydestä Èomeriin.

Tuli muuten otettua Weekenderin neuvosta vaarin ja vietin selvän juhannuksen. Ihan hauskaa oli!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Voisihan tuosta tehdä kirjallisen vaatimuksen, johon voisi laittaa sitten vihaisten ihmisten allekirjoituksia. Katsotaan jos saataisiin puolisen miljoonaa kokoon... ;)

Noita valituksia voisi lähettää vaikka viikon välein, etteivät vaan ehdi unohtaa, että n. viikko sitten valitettiin samasta asiasta.
Viimeksi muokannut tartunta, To 06.01.2005 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Averren

Captain Boromir kirjoitti:Voisihan tuosta tehdä kirjallisen vaatimuksen, johon voisi laittaa sitten vihaisten ihmisten allekirjoituksia. Katsotaan jos saataisiin puolimiljoonaa kokoon... ;)

Noita valituksia voisi lähettää vaikka viikon välein, etteivät vaan ehdi unohtaa, että n. viikko sitten valitettiin samasta asiasta.
Aivan, tahi puolen viikon. Nice idea!
Voisit mainita omassa postissasi vielä Farasta. Jos kerräämme adressin, niin ne vain luulevat meidän keksineen ne nimet sinne alle ;).
Mutta joo, ajetaan kaikki samoja statteja läpi. Kyllä tämä vielä onnistuu! Näinhät jotkut jackassit saivat läpi Elrondinkin heikennyksen.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

tartunta

Tuo 12":n heroic move on muuten aika kelju juttu Gothmogille...
Meidän Eomer on paaljon parempi.

Yritetään saada Farallekin se will-piste lisää.
Viimeksi muokannut tartunta, To 11.08.2005 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

joo saite nyt yhden kanatajan lisää (siis Averrenin Èomer) mutta mun mielestä èomer ei tarte mitään huutoja kun Erkenberg on mukana Black Hornin kanssa mutta muuten toi Averrenin Èomer on ihan jees...

oletko muuten käytänyt jotain laskinta kun teit Èomerin??

ja sitten vimeiseksi miten te aijote vaikutaa GW näin pienellä ryhmällä???

Vastatkaa...
hmm... on se.
Averren

Laskimella tehty. Points Calculator löytyy 1st & 2nd age projektin ensimmäiseltä sivulta.

Sillähän se Elrondkin aikanaan huononnettiin. Kyllä GW kiinnittää huomiota, kun valittajia on useita. Siksi keräämme nytkin väkeä Èomerin parantamiseen.

Power in numbers, muistakaa se.

Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Kaikkihan se taitaa sillä tehdä... Saat sinäkin tästä lähin tehdä niitä: http://membres.lycos.fr/l01c/lotrcostcalc.html

KKEdit: Kirjoitin sen kumminkin väärin... Eli, nyt se on oikein, kannattaa suoraan laittaa suosikkeihin, jos omien stattien väsääminen kiinnostaa...
Viimeksi muokannut Kellokoneisto, La 26.06.2004 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Averren

Näin. Todella hyödyllinen ja toimiva, kunhan ei työnnä kapuloita ohjelman rattaisiin.
Eli ketäs meillä on koossa, voisin lisätä kannattajat tähän viestiin.

Averren
Kellokoneisto
Captain Boromir
Alberth
Oberon
balrogofmoria
sakcris
Captain Coridus
Faceless
Spinal
LAndE
Amroth Elensar

Lisää tarvitaan. Power in numbers!
Viimeksi muokannut Averren, La 26.06.2004 23:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Laita mutki niin saadan väkee lisää.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

tuosta listasta puutun minä ja Faceless ainakin.
Shall I burn you?
Averren

Juu, laitoin vaan nopeesti. Lisään teidätkin.

tartunta

Lähetelläänkö me noita viestejä ihan silloin kun haluamme? Vai tuleeko tähän joku järjestelmä?

Jos teillä on joku muu sähköposti kuin hotmail niin käytäkää sitä toista. Muuten ne luulevat jonkun tekevän monta osoitetta ja kiusaavan heitä.

Muistakaa faraakin posteissanne! Pitäähän miehelle ne 3 williä saada!
Averren

Niin pitää. Minulla on vain Hotmail, niin lähetän sieltä. Voin toki tehdä toisenkin. Tärkeintä on että lähetämme niitä vaihtelevista osoitteista. Muistetaan mainita toivotut statit.

Tehdään joku järjestys vaikka. Aletaan lähettää parin viikon aikavälillä.

Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

Jepjep... Minä olen mukana, kyllä Eomerista pitää tehdä parempi! Mä oon muuten Averrenin ja Oberonin kannalla, mutta mun mielestä pitäis kyllä saada Eomerille se Voice Of Command! Kyllä siitä kirjassa hehkutettiin... Ilmotelkaa, kun asia etenee, mä voin olla lähettämässä postia GW:lle, kuhan vaan kerrotte suunnitelmanne ;) . Tosin en välttämättä pääse hirveesti koneelle, ku oon lomalla huomisesta..
Averren

Amroth Elensar kirjoitti:Jepjep... Minä olen mukana, kyllä Eomerista pitää tehdä parempi! Mä oon muuten Averrenin ja Oberonin kannalla, mutta mun mielestä pitäis kyllä saada Eomerille se Voice Of Command! Kyllä siitä kirjassa hehkutettiin... Ilmotelkaa, kun asia etenee, mä voin olla lähettämässä postia GW:lle, kuhan vaan kerrotte suunnitelmanne ;) . Tosin en välttämättä pääse hirveesti koneelle, ku oon lomalla huomisesta..
Jees :)! Olet hyvällä asialla Amroth, oikein hyvällä!

Mietimme Voice of Commandin sijaan tupla heroicmovejen kantamaa, eli 12" 6" sijaan.

Whaddya say?

Lisätään sinut listaan.

Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Itselläni löytyy sekä jippii, hotmail sekä suomi24. Jokaisesta voin lähettää jos tarve vaatii.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Tupla heroic move olis kyl aika kova, jos pysyttäis voice of commandis? Vai molemmat? Se olis jo aika kova :D
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
tartunta

Kyllä tupla heroic move on parempi.

Itseltäni löytyy sähköpostiosoitteita vähän kaikkialta...

Lähetetäänkö me kaikista? Itse ainakin pitää jättää ainakin yksi pois, meinaan että kahdessa osoitteessa on oma nimi ja mitähän ne ajattelee jos saman ihmisen nimellä tulee postia?
Viimeksi muokannut tartunta, Su 27.06.2004 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”