White Dwarf?
White Dwarf?
Onko kyseinen lehti ostamisen/tilaamisen arvoinen?
Kuinka paljon yhdessä lehdessä on luettavaa ja on jutut lukemisen arvoisia ja tietysti kuinka paljon tilaus maksaa?
Kuinka paljon yhdessä lehdessä on luettavaa ja on jutut lukemisen arvoisia ja tietysti kuinka paljon tilaus maksaa?
-
Balrogofmoria
Kiitos kun laitoit tällaisen topicin tänne.
Itse olen miettinyt myös lehden tilaamista.
Olen ostanut muutamia whitedwarffeja ja mielenkiintoisia juttujahan niissä on ollut. Itselläni on vaan se ongelma, että pelaan pelkästään FB:tä ja kaikki 40k artikkelit eivät tahdo aina kiinnostaa
Itse olen miettinyt myös lehden tilaamista.
Olen ostanut muutamia whitedwarffeja ja mielenkiintoisia juttujahan niissä on ollut. Itselläni on vaan se ongelma, että pelaan pelkästään FB:tä ja kaikki 40k artikkelit eivät tahdo aina kiinnostaa
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Tjaah, saattaahan se olla kallis ostos yhden pelin pelaajalle.
Mutta jos pelaa FaBaa, 40K:ta ja LotR:ia, löytyy lehdestä paljon luettavaa.
Mutta jos pelaa FaBaa, 40K:ta ja LotR:ia, löytyy lehdestä paljon luettavaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Se on todellakin "makuasia" haluaako lukea lehden kirjallisena vaiko sähköisenä versiona. Itse valitsen mieluummin lehden/kirjan, jota voin lukea kaikessa rauhassa ja useaan kertaan. Lehden keskeinen sisältöhän on pääosin saatavana GW:n sivustoilta muodossa jos toisessa. Itse lehti on valitettavasti vuosien varrella muuttunut pelilehdestä GW:n tuotteiden mainoslehdeksi, jossa joka toinen sivu on mainoksia ja muutamalla sivulla on "taustatarinoita" kulloinkin pinnalla olevasta kampanjasta tai armeijakirjasta sekä lopuksi muutamalla sivulla pelataan taisteluraportti, jonka "sattumalta" voittaa juuri se armeija, jonka kirja on äskettäin julkaistu. Raha tietenkin ratkaisee ja osakeyhtiön on tuotettava tuloja.
Vaikka vuodatukseni olikin lievää inhorealismia, kuuluu White Dwarf kuitenkin vakituiseen kuukausilukemistooni, koska parempaakaan ei ole. Ja onhan siellä todella hyviäkin artikkeleita ja erityisesti muutamat artikkelisarjat ja tietyt kirjoittajat saavat lukemaan aina jutun useampaankin kertaan. Fantasyn puolelta tulleena ja 40k:kin sortuneena voin myös todeta, että onpa ihan mukava kaivella vanhoja numeroita esille ja lukea niistä nyt 40k -jutut ihan uusina.
Jos olet vasta miettimässä tilausta, älä hätäile. Osta muutama irtonumero, etsi tietoa vaikkapa täältä Vasarasta tai muilta nettisivuilta ja päätä vasta sen jälkeen tilaatko lehden.
Vaikka vuodatukseni olikin lievää inhorealismia, kuuluu White Dwarf kuitenkin vakituiseen kuukausilukemistooni, koska parempaakaan ei ole. Ja onhan siellä todella hyviäkin artikkeleita ja erityisesti muutamat artikkelisarjat ja tietyt kirjoittajat saavat lukemaan aina jutun useampaankin kertaan. Fantasyn puolelta tulleena ja 40k:kin sortuneena voin myös todeta, että onpa ihan mukava kaivella vanhoja numeroita esille ja lukea niistä nyt 40k -jutut ihan uusina.
Jos olet vasta miettimässä tilausta, älä hätäile. Osta muutama irtonumero, etsi tietoa vaikkapa täältä Vasarasta tai muilta nettisivuilta ja päätä vasta sen jälkeen tilaatko lehden.
-
The Swordmaster
White Dwarffeja löytää myös useista lehtipisteistä. Ei sitä fantsuun asti tarvitse lähteä metsästämään.
Kohtalaisen vähän siellä imho on luettavaa. Hienoaja kuvia kuitenkin löytyy, mutta varsinaisia artikkeleja varsin vähän verrattuna lehden kokoon. Periaatteessa maksullinen mainosläpyskä on kyseessä.
Kohtalaisen vähän siellä imho on luettavaa. Hienoaja kuvia kuitenkin löytyy, mutta varsinaisia artikkeleja varsin vähän verrattuna lehden kokoon. Periaatteessa maksullinen mainosläpyskä on kyseessä.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
-
Stenvall
-
Kellokoneisto
Juu, mutta Fantsussa myydään myös vanhoja numeroita, joten sieltä voi valikoida mielenkiintoisimmat, jos on irto-ostelija, ja ei tietenkään omista niitä edellisiä numeroita. Ja hinta on 6.40e.rampale kirjoitti:White Dwarffeja löytää myös useista lehtipisteistä. Ei sitä fantsuun asti tarvitse lähteä metsästämään.
Itse vietän hyvinkin paljon aikaa WD:n seurassa, jos niitä vain jostain käsiini saan. Onhan se pirun hyvä lehti, kiinnostavia juttuja ja aika paljonkin vielä, vaikka mahtuuhan mukaan toisaalta jonkin verran ei-niin-hyviä juttuja. Mutta mutta, voihan se tietysti olla että jos pelaa pelkkää Blood bowlia, niin lehden anti jää hyvin laihaksi, itse kyllä luen lehden kannesta kanteen.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Äläs anna tuota huuhaata tänne. Ehkä piti joskus aikaisemmin paikkaansa mutta pidin tuosta tilastoa WD250-270+ jotain kunnes kyllästyin. Aloitin siis 6:n FB laitoksen julkaisemisesta(silloin aloitin lukemaan WD:tä). Voitto prosentti uusimmalla armeijalla ekassa BR:ssä pyöri 50% ylä ja alapuolella.Stuntti kirjoitti:sekä lopuksi muutamalla sivulla pelataan taisteluraportti, jonka "sattumalta" voittaa juuri se armeija, jonka kirja on äskettäin julkaistu.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi