Noniin, siispä miettimään kummat statit otamme. Huomenissa alamme vaikka järjestelmällisesti muistaa GW:tä näillä posteilla.Alberth kirjoitti:kyllä...
Marshals of the Mark
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Re: Marshals of the Mark
Onneksi nuo eivät ole virallisia sääntöjä...
En pelaisi noilla edes maksusta, saati siten niitä vastaan.
-
Oberon
Tankki kirjoitti:Vaihda ihmeessä niin mun trolli raukalle ei jää enään mitään sanan valtaaOberon kirjoitti: Tosin, pakko myöntää mutta myös Elrond olisi kiva nähdä mahtavampana *harkitsee ecdelleen Elrondin korvaamista Glorfindelilla*
-
Oberon
-
Badruk ´eadsplitta
Tuon nyt tännekin uutta näkökulmaa asiaan. Eli mielestäni Elrond nyt ei ainakaan tarvitsisi minkäänlaista parannusta, nykyiselläänkiin maksaa 120 pistettä joka on aivan saamaristi. Eomer on, kuten Captain Boromir mainitsikin, juuri nykyisellään parhaimmillaan, koska ei maksa aivan älyttömästi.
Sitten onko tuosta Aragorn the Kingistä mitään tietoa jola voisitte valaista minua koska itse en ole kyseiseen hahmoon tormännyt, paitsi figuun. Missä statsit? Vai tuleeko vasta BoPf mukana?
Toisaalta jos Eomerista tehtäisiin rinnalle toinen "kuningas" versio, joka kuulostaa jo paljon paremmalta, kuin että muutettaisiin vanhaa paremmaksi ja samalla kalliimaksi, aivan kuten Borostakin on tehty
Sitten onko tuosta Aragorn the Kingistä mitään tietoa jola voisitte valaista minua koska itse en ole kyseiseen hahmoon tormännyt, paitsi figuun. Missä statsit? Vai tuleeko vasta BoPf mukana?
Toisaalta jos Eomerista tehtäisiin rinnalle toinen "kuningas" versio, joka kuulostaa jo paljon paremmalta, kuin että muutettaisiin vanhaa paremmaksi ja samalla kalliimaksi, aivan kuten Borostakin on tehty
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
-
Oberon