"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Kiitosta, itse en osannut tuosta mitään sanoa kun olen niin huono itseäni arvioimaan, ja arvioin alakanttiin. Kiitos kuitenkin.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Ja viimeinkin - Grond-sedän jatko 40k-tarinaan on luettavissa. Jäi lyhyeksi, ei tullut mukaan Squatteja tai Harlekiinejä, puhumattakaan Sensei-ritareista. Tosin tapatin kaikki Harmaat Ritarit ;). Jatko jäi toivoakseni sellaiseksi, että siihen pystyy hyvin tarttumaan.

EDIT: Edelleenkin olisin mielummin kirjoittanut FaBaa.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hah! Odottakaapa vain kunhan minä pääsen puikkoihin tuon tarinan kanssa! Squatteja! Harlekiinejä! Necroneita! Corn Flakeseja! :D
Grond

Kukas tuolla muuten on seuraavana? Acon listan mukaan huussi, vai onko tullut muutoksia sillävälin kun olin nettivammautunut?

Väliäkö hällä - JarLoz tapattaa kaikki ja tuo mukaan squatteja. Ja kirjoittaa 700 sivua omaa osiotaan.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Hmm... Itse olen sitä mieltä tuosta FB-tarinasta, että oliko se nyt pakko Lustriaan viedä, kun kukaan ei ole ainakaan tähän mennessä saanut mantereesta juuri mitään irti.Tarinat ovat olleet ihan luottavia, mutta jokin asia vain tekee niistä vähän heikkoja. Lustriaa ei vain ole minun mielestäni käytetty oikein, vaikka no mitäpä parista liskosta saisi irti muuta kuin paksun sammakon komeettojen manaukset? ;)

40K-tarina näyttää kyllä jäävän ikävän lyhyeksi tätä menoa, miten olisi uusi kierros, jos ei lopussa ole kovin hyvä tai jotain? Itse olisin ainakin valmis yrittämään parantamista(varsinkin kun aloitukseni oli laadultaan mitä oli...).
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Lustriasta päästään pois seuraavassa erässä (toivottavasti) tosin tuon sormuksen löytyminen on vähän harmittava juttu.. jos se nyt on se oikea.. hän olisi palkannut uudet soturit ja lähtenyt matkaan uudestaan.. ^^ jos itse olisin perehtynyt Warhammer mailmaan paremmin voisin kirjoittaa tarinoitakin.. lotr menee paremmin. :D tosin olen jo 150 sivua suunnilleen kirjoittanut..
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Pahoitellen miun täytyy vetäytyä tehtävästäni. Miulla ei ole valitettavasti ollenkaan inspiraatiota, mutta ehkä just tuollaisen Grondin pituisen pätkän voisin saada rustattua.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

No okei,teen sittenkin. Mutta pitkää en voi luvata, teenpäs oikean tunteilun siitä.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Hienoa! Vaikeuksien jälkeen tarina saa jatkoa. Luinpa jälleen kaksi viimeisintä ja homma etenee.

VD: Jatkoit tarinaa hyvin ja otit mukaan porukkaa, jota moni ei varmaan edes muistanut maailmassa asustavan. Amatsonit olivat ihan hyvä lisä ja oli myös hyvä, että annoit tälle väelle mahdollisuuden paeta pohjoisten miesten avulla. Tapoit Olofin, joka mielestäni kyseisessä kohdassa käyttäytyi hieman omituisesti, mutta ei siitä sen enempää. Kuten Rune sanoi, tarina itsessään kulki eteenpäin ja se on pääasia. Jätit Androlle melko selvän jatkon, mutta et vaikeaa.

Andromedus:Kuten jo useasti todettu ylsit jälleen hienoon tekstiin. Kuten Lunatic sanoikin pian päästään ehkäpä Lustriasta pois. En mielelläni päättäisi tarinaa siihen, että koko porukka teurastetaan viidakossa liskojen toimesta ;). Jatkoit tarinaa juuri sopivaan vaiheeseen ja annoit Acolle melko hyvät lähtökohdat. Kuvailu ja kerronta oli osaamisesi hienoa tuotosta. Tuosta on hyvä jatkaa.

Ok, ja seuraavana vuorossa Acoparaptor. Häneltä odotankin melkoista suunnanmuutosta tarinassa. Nyt on nimittäin ensimmäinen kohta, joka saattaa vaikuttaa tarinaan melkoisesti. En käy mitenkään neuvomaan, sillä osaat varmaankin saattaa tarinaa mainiosti eteenpäin. Acon teoksista muistan sen torvensoittajahiiden ja erään 40K-stoorin jota en tainnut ehtiä lukaista. Uskon että tämä kohta ei ainakaan tarinaa vaurioita.

Ja sitten tietysti Da Jesh-man. Gramrorin luoja ja myös erittäin laadukkaan 40K-stoorin kirjoittaja. Huomattavissa on ollut melkoista kehittymistä, joten tästäkin sopii odottaa jotain. Terveisiä vaan Jeshille sinne riparin ihanuuteen ja siellähän ne parhaimmat ideat syntyvät! :)

Ja toivon että samantapaisia viivytyksiä, kuin edellisessä tapahtui ei tarvita enää.

Grom 'Ardhamma' on puhunut.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Niin, ja Acoparaptorilta odotan nyt aika kiitettävää tulosta, sillä vaikken siitä Hiisimusikantista hirveästi (ainakaan alkuun ;) ) perustanut, niin se Gromin lukematon 40k teksti oli aivan omaa luokkaansa. Jo sen perusteella osaan osottaa mitä mallikkainta tekstiä. Jeshiä on ehkä turha lähteä esittelemään. ;) Ja Grom, odotan sinulta sitten eniten, saa nimittäin luvan tulla parasta tekstiä mitä tähän mennessä on voinut kuvitellakaan! Muuten leka leikkaa ja viuhuu. :P Jos ei muuten, niin änge vaikka örkki tai pari sinne mukaan että juttu luistaa. Mutta niin, jotain saat luvan kyllä keksiä sinne. ;)

edit\\ Ja ai niin! Ensi kerralla voidaan varmaan siirtää Tapsa 40k puolelle. :D Saisivat sielläkin tuntea 'Lord of Changen' mahdin. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grom

Rune kirjoitti:Ja Grom, odotan sinulta sitten eniten, saa nimittäin luvan tulla parasta tekstiä mitä tähän mennessä on voinut kuvitellakaan! Muuten leka leikkaa ja viuhuu. :P Jos ei muuten, niin änge vaikka örkki tai pari sinne mukaan että juttu luistaa. Mutta niin, jotain saat luvan kyllä keksiä sinne. ;)
No pakko sinne nyt muutama örkki on heittää mukaan. :) Pitää kehitellä jotain vähän hienompaa tässä tarinan edistyessä. Onhan tässä vielä aikaa... *lähtee rentona sormiaan napsutellen kävelemään poispäin, mutta pyörtyy kulman takana paineiden musertamana* :(

GromEdit: Hui! Eihän Acon ja Jeshin jälkeen olekaan enää kuin yksi kirjoittaja ennen minua. OMG!!!
Grom

Onko muuten nuo Lustrian pohjoisen miehet tämäntyylisiä? :)
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

40k- puolella tarina etenee hyvin mielenkiintoisena, ja tuota FB-puolta en olekkaan vielä kaikkea lukenut. 40k Grondin tarina jäi aika lyhyeen, mutta jätti seuraavalle kirjoittajalle hyvät jatko mahdollisuudet.
Tännehän sai kommentoida, vaiko eikö?
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Rune kirjoitti:edit\\ Ja ai niin! Ensi kerralla voidaan varmaan siirtää Tapsa 40k puolelle. :D Saisivat sielläkin tuntea 'Lord of Changen' mahdin. ;)
In your dreams! Tiedän nelkytkoon maailmasta sen verran että siellä on space örkkejä, alien-kopioita, Terra-niminen planeetta jossa palvotaan Sigmaria ja kuolematonta keisaria, space mariineja, chaos space mariineja ja... ja... siihen se sitten jääkin. Kai siellä on paljon tankkeja? ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

COMEBACK!!!

Olen siis palannut elossa tänne tietokoneen ääreen ja aion nyt kohta heti lukea andron tarinan. Lähden tiistaina Tampereelle, mutta aion silti ehtiä kirjoittaa edes jonkinlaisen tarinan pätkän teidän iloksenne ;) Tosin sen laadusta en voi luvata saati pituudesta, kaksi päivää ei riitä mihinkään kirjallisuuden Nobelllin palkinnon saamiseen, joten aion vain saada osuuteni vain jatkamaan tätä tarinan henkeä. En kerro enempää juonesta paitsi että saatte todennäköisesti heitää hyvästit Lustrian viidakoille. Menenpä nyt lukemaan sen yhden tarinan alta pois..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Grom Hardhammer kirjoitti:
VD: Jatkoit tarinaa hyvin ja otit mukaan porukkaa, jota moni ei varmaan edes muistanut maailmassa asustavan.
No joo, tämä nyt oli sen takia , että kun Tapsa teki aika ison käännöksen, ei mistään suunnitelmistani ollut hyötyä, joten päätin repäistä jotain hienoa. Eli toisin sanoen sellaista mitä tämmöinen keskinkertainen Fluffihirmu muistaa siitä että Norse:n pojat aloittivat vuosisatoja sitten Lustrian asuttamisen laivamatkojensa jälkeen ja nyt varastelevat Liskojen tempeleitä, polttavat kaupunkeja ja sellaista, ja siitä , että Amatzonit ovat naiskansa keskellä Lustriaa joka pitää miehiä ala-arvossa ja täten on poikki Norsen kanssa, sekä varastelevat Liskoilta aseita ja muuta sekä tappavat näitä.

Ps. Tämä kaikki vaiva sen takia , että Liskot ovat se kansa mistä minä en tiedä mitään. Ja muuten minä tiedän aika paljon :P
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kiitos, Andromedus tästä oli tosiaankin hyvä jatkaa ja lähetän tarinani Grondis-sedälle heti kun tästä kiireiltäni kerkiän. Olen siis tehnyt osuuteni valmiiksi ja tarinani kirjoittamiseen meni huikeat ---krhm..--- NELJÄ tuntia!! Tosin laatu ei ollut mitään taivaallista, mutta tarinaa on nyt kuitenkin jatkettu. Toivottavasti kelpaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Hohhoi!! Koko tarina on aivan loistava! Luin tuon kaiken yhteen menoon ja haluaisin lukea vielä lisää! Koskas seuraava pätkä tulee, ja kuka sen kirjottaa?
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

IG general kirjoitti:Hohhoi!! Koko tarina on aivan loistava! Luin tuon kaiken yhteen menoon ja haluaisin lukea vielä lisää! Koskas seuraava pätkä tulee, ja kuka sen kirjottaa?
Riippunee onko se 40k vai FB. 'beessä Aco:n vuoro, 'koossa joku tuntematon tai no, minä en muista, olisko huuhkaja.
Grond

Molemmat seuraavat osat (Acon ja huussin) ovat minulla tuossa, saan nettiin kunhan Sonera laittaa postia tulemaan. Unohdin totaalisesti käyttäjätunnuksen salasanan, ja ftp-clientissäni se ei ole muistissa joten en pääse lataamaan tavaraa kotisivuilleni ennenkuin saan uuden.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”