"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BB werewolf ja muut necro-tiimin figut

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Tsumppi

BB werewolf ja muut necro-tiimin figut

Viesti Kirjoittaja Tsumppi »

Elikkäs miten olette itse konvertannu omia werewolffeja ja muita necromantic tiimin pelaajia?

Itse aattelin tehdä werewolffin jostain faban ihmis rivimiehestä käyttäen wolffin päätä. Muuten joukkueen aattelin tehdä sillä periaatteella että joukkuen pelaajat ovat erirotuisia entisiä pelaajia, eli normaali rivimiehistä lisäten niihin zombien osia tuomaan lisää kuollutta ulkonäköä.

GW:ltä en erikseen BB pelaajia aatellu tilata.

Kiitoksia etukäteen.
Tsumppi = Densu
Tsumppi

Eikö kukaan tosiaankaan ole konffannu werewolffeja tai muita necromanticin tyyppejä??
Tsumppi = Densu
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Siitä en tiedä, mutta suden pää on ainakin liian iso. Lähtisin moista vääämään ihmisen ruumiista ja skavenin päästä. Kitistä sitten kirsu ja korvat sekä poskikarvoitus.

Suden päätä olen nähnyt käytettävän vain SM terminaattoreila, ja siinäkin se on hieman ylikokoinen... FB:n ihmisellä se olisi - no tiedäthän afrikkalaiset poppamiesten jättikokoiset naamiot? :p
Se kuollut ei oo, mi voi iäti maalata, aikojen myötä voi kuolokin laata.
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Tässä on IMO ihan kiva vaihtoehto. http://www.sotataito.com/images/reaper/2791_G.jpg
Tiedä sitten kuinka suuri tuo on.
Tsumppi

Hartioita aattelinkin levittää jos tekisin fb rivimiehestä. Toi skaveni-idea on kyllä ihan kokeilun arvoinen.

Noi Reaperin figut vois olla tietenkin myös yksi vaihtoehto.
Tsumppi = Densu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”