"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eomerin uudet säännöt

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Gobbobannerit varmaan maksaisivat 20pts.? Ja olisivathan hilparit kiva lisä.
Dwarffeillekin pitäisi saada vähän keihäskavereita.

OT: Tänään on Triple H:n syntymäpäivä! Onnea!
Edit. Ei olekaan. Ajatteluvirhe.
Viimeksi muokannut tartunta, Su 27.06.2004 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Averren, ota vaikak d10 noppa ja heitä meille järjestys tai jotain ;)
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tänään Tripsin synttärit? Eikös ne ole Heinäkuussa? Trips on aina ollut suosikkipainijani! Onnea Trips!

Hyvä idea sakcris :D. Tai sitten lähetetään samassa järjestyksessä kun ne ovat listassani.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
tartunta

Averren kirjoitti:Tänään Tripsin synttärit? Eikös ne ole Heinäkuussa? Trips on aina ollut suosikkipainijani! Onnea Trips!
God Damn! Nehän on Heinäkuussa! Katsoin nettisivulta, että synttärit kahdeskymmenesseitsemäs päivä ja unohdin katsoa kuukauden kun tänään on 27:mäs. Muistelinkin että ne on heinäkuussa siinä ihan kaverin synttäreiden edessä, mutta päässä jotenkin napsahti kun näin tuon 27. petskules!

Averren kirjoitti:Hyvä idea sakcris :D. Tai sitten lähetetään samassa järjestyksessä kun ne ovat listassani.
Olenko minä toinen vai kolmas? No ei sillä väliä.
Viimeksi muokannut tartunta, Ma 28.06.2004 13:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Averren

Captain Boromir kirjoitti:
Averren kirjoitti:Tänään Tripsin synttärit? Eikös ne ole Heinäkuussa? Trips on aina ollut suosikkipainijani! Onnea Trips!
God Damn! Nehän on Heinäkuussa! Katsoin nettisivulta, että synttärit kahdeskymmenesseitsemäs päivä ja unohdin katsoa kuukauden kun tänään on 27:mäs. Muistelinkin että ne on heinäkuussa siinä ihan kaverien synttäreiden edessä, mutta päässä jotenkin napsahti kun näin tuon 27. petskules!
Hienoa, että muutkin muistavat Tripsiä ;). Mestaruus Tripsille ja kaikki olisivat iloisia. No ei... Kaikki vihaisivat Tripsiä jos hän voittaisi taas... ;).

Averren kirjoitti:Hyvä idea sakcris :D. Tai sitten lähetetään samassa järjestyksessä kun ne ovat listassani.
Olet kolmas, KK on toinen. Voisimme alkaa pian muistamaan GW:tä, minä aloitan vaikka huomenna.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

tartunta

Averren kirjoitti:
God Damn! Nehän on Heinäkuussa! Katsoin nettisivulta, että synttärit kahdeskymmenesseitsemäs päivä ja unohdin katsoa kuukauden kun tänään on 27:mäs. Muistelinkin että ne on heinäkuussa siinä ihan kaverien synttäreiden edessä, mutta päässä jotenkin napsahti kun näin tuon 27. petskules!
Hienoa, että muutkin muistavat Tripsiä ;). Mestaruus Tripsille ja kaikki olisivat iloisia. No ei... Kaikki vihaisivat Tripsiä jos hän voittaisi taas... ;).
Taitaa olla luonnonlaki, että kaikki vihaavat sitä kuka on paras. ;)

Eikös voittamalla Paul saisi kahdeksannen raskaansarjan mestaruuden?
(4 World heavyweight championshippiä ja 4 Raw:n heavyweight championshippiä?)

Olet kolmas, KK on toinen. Voisimme alkaa pian muistamaan GW:tä, minä aloitan vaikka huomenna.
Hjuva. Päästään aloittamaan. Kiusataan niitä niin kauan, että niiden on pakko suostua! :evil:
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

tsori nyt mutta voiteko puhua Wrestlingistä jossain toisella forumilla...;)

olin katomassa totta King Èomer siellä TLA:com:issa ja se ei ollut mikän huonompi charakteri...:D
hmm... on se.
tartunta

Alberth kirjoitti:tsori nyt mutta voiteko puhua Wrestlingistä jossain toisella forumilla...;)
No lopetetaan tähän. (Kai...)
Alberth kirjoitti:olin kattomassa totta King Èomer siellä TLA:com:issa ja se ei ollut mikän huonompi charakteri...:D
Sehän oli kamala! Millä tuon pysäytät! Sehän oli kuin Aragorn!

Ja tuo pistehinta oli niin ahterista kuin vain voi! 130?
Averren

Alberth kirjoitti:tsori nyt mutta voiteko puhua Wrestlingistä jossain toisella forumilla...;)
No lopetetaan tähän. (Kai...)
Kaipa niin, toistaiseksi.
Alberth kirjoitti:olin kattomassa totta King Èomer siellä TLA:com:issa ja se ei ollut mikän huonompi charakteri...:D
Sehän oli kamala! Millä tuon pysäytät! Sehän oli kuin Aragorn!

Ja tuo pistehinta oli niin ahterista kuin vain voi! 130?
Jep, ihan kädestä. Ei siinä ollut mitään tolkkua. Special Ruleja vaikka muille jakaa.

Ja kyllä, pakko niiden on tämä noteerata.

Alberth

joo mutta sitten pistet sen niinq selitää...:D

mutta eikö Èomerin pitäisi olla aika hyvä vähän niinq Aragorn OBS! melkein mutta ei ihan...:D kö?
hmm... on se.
tartunta

Ei Éomer nyt mikään Ara tai Boro ole. Ja nuo pisteet olivat aivan järkyttävät! Halvempi kuin Gotmog? Hänhän voittaisi ainakin 3 aivan yksin!

Ps. Tämä threadihan on suosittu!
Viimeksi muokannut tartunta, To 06.01.2005 12:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Alberth

nå èomer on King niin tietysti sen aika hyvä on oltava...:D
mutta ei yjtä suber kun Aragorn jag boromir...

siis noi magic itemit on ainakin mun mielestä aika sopivia...mutta toihan on ite tehty että se selitää aika paljon...
mutta pistesiin se aika hyvin painotuu....(siis kun on kallis)
hmm... on se.
tartunta

Alberth kirjoitti:mutta pistesiin se aika hyvin painotuu....(siis kun on kallis)
Ei tarpeeksi kallis. Tuollahan mätetään örkkejä kuin Borolla.
Alberth

nå ei voi mitään....sit mättää onhan se kuningas...:D niinq Aragorn....
hmm... on se.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Vertaapa noiden TLAn E:tä ja GW:n Gothmogia, mitä eroja näet... Ottas parempi F, D, C, Might ja jumalaton määrä special ruleja, joku hiton "paras keihäs"... Hmph..
Noista, kun näin äkkiseltään laskisi, niin stattien perusteella sen pitäisi olla ainakin 155pts, plus sitten hevonen, keihäs, ja mitä kaikkee muuta siellä oli...

Eli, jos Ave pistelee tänään, niin minä vaikka muistan heitä perjantaina? Ja, kun kierros on menty, niin aloitetaan uusi kierros...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Alberth

jooo tiety se vähän on juissattu noilla itemillä, njaa voit olla oikeassa...
Kellokoneisto kirjoitti:Eli, jos Ave pistelee tänään, niin minä vaikka muistan heitä perjantaina? Ja, kun kierros on menty, niin aloitetaan uusi kierros...
siis mikä kierros..^o)
hmm... on se.
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Alberth kirjoitti:
Kellokoneisto kirjoitti:Eli, jos Ave pistelee tänään, niin minä vaikka muistan heitä perjantaina? Ja, kun kierros on menty, niin aloitetaan uusi kierros...
siis mikä kierros..^o)
*huoh* :D se iimeilien lähetys sinne GW:lle. eli sitten kun jokainen on vuorollaan lähettänyt postia ja kaikki ovat sen tehneet kerran, alkaa toinen kierros ja taas jokainen lähettää vuorollaan postia.
Alberth

aha...no sanolaa sitten kun posti lähtee niin saaten yhden lisää niihin proteseihin... "pako-saada-parenpi-éomer"
hmm... on se.
Averren

Noniin, minä aloitan aivan juuri. Seuraava voi alkaa jo suunnitella postiaan.

Averren

Muuten, voisi olla hyvä pitää aina päivän parin breikki ennen seuraavaa postia, etteivät ne kuvittele meidän spämmäävän piruuttaan.
Voisi olla hyvä laittaa kehuja yms. ja samalla mainita muista asioista, jotka painavat mieltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”