"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mentoreita SM:n liittolaisiksi

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Guruhoro
Viesti:

Mentoreita SM:n liittolaisiksi

Viesti Kirjoittaja Guruhoro »

Mietin mahdollisuutta tuoda muistaakseni Mentors-chapterin jamppoja Dark Angeleideni liittolaisiksi. Mentorithan testaavat kenttäolosuhteissa uutta teknologiaa, mutta mitä? Onko missään mainittu josko näille on edes yhtikäs mitään sääntöjä?

Jos mitään ei löydy, säädän ehkä joskus itselleni sellaisen muutaman kymmentä modelia Mentoreita, tässä omia ideoitani:

Tactical Squad aseoptioina Combibolter -variaatioita
Space Marine Bike aseoptioina Twin-linked Plasma Guns tai Melta Guns
Assault Squadille Jetpackit (4th Ed. tyyliin ylimääräinen liike) joissa Overheat-sääntö
Techmarine jolla Power Weaponina tai Fistinä toimivia Servo-Arm ja jotain muuta hauskaa

nuo kuvaukset olivat hyvin epätarkkoja, kysykää jos haluatte kuulla lisää ideoistani, tai ehdotelkaa pistemääriä.
Viimeksi muokannut Guruhoro, Ti 29.06.2004 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Ei taida ikävä kyllä tässä laitoksessa olla Mentoreille omia sääntöjä.
Armeija on minulle henkilökohtaisesti rakas kun sattuu olemaan ensimmäinen mariiniarmeija jonka keräsin.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”