Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut
Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut
Eli tuleeko tuommoisia olemaan?
ModEdit: Koska kukaan ei kuitenkaan lue seitsemää sivua viestejä, lisään tähän ensimmäiseen viestiin, että Ropeconin Sotavasara-miitti on lauantaina 24.7. klo 19.00 Keltsun (Kellariravintola) edessä. -The Captain
ModEdit: Koska kukaan ei kuitenkaan lue seitsemää sivua viestejä, lisään tähän ensimmäiseen viestiin, että Ropeconin Sotavasara-miitti on lauantaina 24.7. klo 19.00 Keltsun (Kellariravintola) edessä. -The Captain
"Fear me"
-Immuuni-
-Immuuni-
Vastuusta en tiedä, en minä ainakaan, mutta jos järjestätte niin minut näette siellä, ainakin käymässä. Pitäähän nyt Tapsaa ja (vilkasee seuraavia murhaavasti) Gromia ja Huussia jne. päästä tapaamaan.
Mega Battlessa olen, FFfinin miitissä käyn, Far Northia käväisen säätämässä ja pelaan pari peliä muutenkin. Eli ainakin käväisen, vaikka aikataulu onkin aika tiukahko. Pääsette minuun kuitenkin ottamaan yhteyttä sitten, jos vain kiinostaa. 
- minisaarnaaja
Miitti = meeting = tapaaminen
Tänä vuonna voisi tehdä niin, että tapaamisen ajankohta on joku vähän hiljaisempi hetki esimerkiksi ´Conin alku- tai loppupuolella. Lauantaina on toki paljon väkeä paikalla, mutta kuten viimeksi näimme, se väki on koko ajan menossa jossain. Perjantai-ilta tai sunnuntai-aamupäivä voisivat olla ok, joskin niidenkin osalta pitää katsoa että ei mennä päällekkäin turnausten kanssa. Joku joka pelaa 40k-turnauksessa voisi selventää viikonlopun tyhjiä hetkiä turnaukseen osallistujien kannalta.
Tänä vuonna voisi tehdä niin, että tapaamisen ajankohta on joku vähän hiljaisempi hetki esimerkiksi ´Conin alku- tai loppupuolella. Lauantaina on toki paljon väkeä paikalla, mutta kuten viimeksi näimme, se väki on koko ajan menossa jossain. Perjantai-ilta tai sunnuntai-aamupäivä voisivat olla ok, joskin niidenkin osalta pitää katsoa että ei mennä päällekkäin turnausten kanssa. Joku joka pelaa 40k-turnauksessa voisi selventää viikonlopun tyhjiä hetkiä turnaukseen osallistujien kannalta.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
- The Captain
- Valvoja
Olisiko tapaaminen (engl. meeting)?Kauppias kirjoitti:Voisko joku kertoa mikä on miitti.
No, eikös Ropeconin 40K-turnaus ole aikamoinen Sotavasara-miitti? Ainakin minut sieltä bongaa, ja yritän tällä kertaa muistaa ottaa nimilapunkin mukaan.
Miitin voisi mielellään järjestää siten, että se ei mene päällekkäin 40K- tai NAF-turnauksen kanssa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Oberon
Tarkoitus on lähinnä vaan tavata toisia vasralaisia, etenkin jos se järjestetään jonkin figutapahtuman yhteydessä (ropecon).
Kaljalle ei lähetä, ensinnäkin sen takia että suuri osa porukasta olisi varmastikin alaikäistä, ja toisekseen itse olen moista hommaa vastaan enkä itse moiseen aktiviteettiin suostuisi
Kaljalle ei lähetä, ensinnäkin sen takia että suuri osa porukasta olisi varmastikin alaikäistä, ja toisekseen itse olen moista hommaa vastaan enkä itse moiseen aktiviteettiin suostuisi
Näyttää siltä, etten ole 'conissa lainkaan sunnuntaina, mutta perjantai kävisi minulle. Koska tämä 40k-turnaus on?minisaarnaaja kirjoitti:Perjantai-ilta tai sunnuntai-aamupäivä voisivat olla ok, joskin niidenkin osalta pitää katsoa että ei mennä päällekkäin turnausten kanssa.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
sitten kaikki twelvin jälkeen örveltää figut siihen kuntoon että sokeakin saisi vedet silmilleJarLoz kirjoitti:Mmm.. Kaljaa.. Okei, käsi ylös kenellä on ikää hakikseksi, pistetään hattu kiertämään että saadaan nyt edes muutama kori!![]()
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Vai että minäkö tulisin pilaamaan teidän mainion tapaamisenne?! Ja samalla aiheuttaisin usealle käyttäjälle traumoja ja pilaisin loistavan egoniPitäähän nyt Tapsaa ja (vilkasee seuraavia murhaavasti) Gromia ja Huussia jne. päästä tapaamaan.
GromEdit: Niin ja minua varten hoidetaan sitten se juomapuoli kuntoon...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.