Tyranidien Wings ja 4. edition
- Rosvosektori
Tyranidien Wings ja 4. edition
Tuossa heräsi kysymys, että kuinka paljon assaultoi Tyranid warrior jolla on siivet? Uudessa edikassahan lukee näin: "Jump/jet assault 6", Monster/rider assault 12". Eli kumpaan kategoriaan tällainen figu kuuluu?
Times are tough, huh, bud!
Siivekkäät Tyranidit liikkuvat juuri niin paljon kuin kodeksissa sanotaan, kunnes 4thEd säännöt tulevat kokonaisuudessa ulos ja selkeyttävät tilanteen.
Jos 4thEd ei selkeytä, niin sitten noudatetaan kodeksia niin kauan kunnes saadaan uusi.
Jos 4thEd ei selkeytä, niin sitten noudatetaan kodeksia niin kauan kunnes saadaan uusi.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- Rosvosektori
Mutta codexissa ei sanota kuin: "2x move". Ei puhuta mitään assaultista...Siivekkäät Tyranidit liikkuvat juuri niin paljon kuin kodeksissa sanotaan, kunnes 4thEd säännöt tulevat kokonaisuudessa ulos ja selkeyttävät tilanteen.
Times are tough, huh, bud!
--- Koska siivet eivät vaikuta assault-etäisyyteen lainkaan. Turha mainita sellaista mikä ei muutu...vkohola kirjoitti:Mutta codexissa ei sanota kuin: "2x move". Ei puhuta mitään assaultista...
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- Rosvosektori