"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Infiltration tällä hetkellä

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
AndreasH
Viesti:

Infiltration tällä hetkellä

Viesti Kirjoittaja AndreasH »

Kysymys on ehkä hieman triviaali, mutta en ole varma mistä etsiä oikea vastaus kysymykseeni.

Elikä, miten infiltration toimii tällä hetkellä? Tiedän että BBB:n infiltration sääntöä on muunneltu, mutta en tiedä miten, enkä ole varma missä tämän hetkinen versio löytyy.

-Andreas
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
AndreasH
Viesti:

Tiedän että kysymys ehkä vaikuttaa hieman helpolta, mutta uskoisi että lyhyeen vastauksen raapustaminen sivuille ei olisi kovin vaikeaa? Vastatkoon joku joka tietää mistä puhuu.
Konrad von Richtmark

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

Infiltration toimii eri tavalla riippuen skenaariosta. Tavallisesti saa deployata lähemmäksi vihollista (18'' on tavallinen etäisyys) mutta joissain tilanteissa ei saa muuta tehdä kun ylimääräisen movementin ennen taistelun alkua.
AndreasH
Viesti:

Kiitän ja kumarran. En ole ennen käyttänyt infiltraatiota 40K:ssa, joten tämä ohjaa minut oikeaan suuntaan.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

eli lyhyesti, katso skenaarion säännöistä, se mainitaan aina jos sitä saa käyttää....
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”