Vehicle Design rules.
Vehicle Design rules.
Miten paljon/vähän tämä systeemi on käytössä?
Säännöt löytyy, mutta en ole juurikaan nähnyt mitään VDR kamaa mainostettavan. Armeijalistoja on monta sivua omalla osastollaan, mutta en muista nähneeni yhtään VDR esittelyä, jossa omaa luonnosta olisi kuvattu. Onko niin, että oman tehtaan tuotokset on suuria sotasalaisuuksia, eikä niitä mainosteta muille, vai onko kyse vain siitä että tyhjästä on paha nyhjästä?
Toisena kysymyksenä on VDR:n käyttö.
Eli nämähän vaativat vastapelaajan suostumuksen. Suostuisitko juuri sinä pelaamaan ainakin yhden pelin, jossa vastapuolella on käytössään "uusin asetekniikan helmi". Olettaen tietenkin että kyseessä on maalattu wysiwyq malli, joka on sääntöjen mukainen.
Ja minäkokoiseen peliin omat tuotokset sopivat parhaiten?
Säännöt löytyy, mutta en ole juurikaan nähnyt mitään VDR kamaa mainostettavan. Armeijalistoja on monta sivua omalla osastollaan, mutta en muista nähneeni yhtään VDR esittelyä, jossa omaa luonnosta olisi kuvattu. Onko niin, että oman tehtaan tuotokset on suuria sotasalaisuuksia, eikä niitä mainosteta muille, vai onko kyse vain siitä että tyhjästä on paha nyhjästä?
Toisena kysymyksenä on VDR:n käyttö.
Eli nämähän vaativat vastapelaajan suostumuksen. Suostuisitko juuri sinä pelaamaan ainakin yhden pelin, jossa vastapuolella on käytössään "uusin asetekniikan helmi". Olettaen tietenkin että kyseessä on maalattu wysiwyq malli, joka on sääntöjen mukainen.
Ja minäkokoiseen peliin omat tuotokset sopivat parhaiten?
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
jos joku rakentaa super Imperial Destroyer Tankin ja haluaa kokeilla peliä sillä, niin itse ainakin suostuisin pelaamaan. Edellyttäen ettei kyseessä ole vain paranneltu versio jostain muusta vaunusta, vaan ihan oma kehitelmä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Rectunator
http://balassa.sote.hu/~kismiska/w40k/w ... _rules.pdfWirne kirjoitti:Josta puheen ollen onko noita netissä?
Et semmoinen löytyi Googlettamalla...PDF kirjoitti:These rules are a compilation of the Vehicle Design Rules (VDR) published in White Dwarf 251 and the update posted on the GW-UK website. These rules also include the 'house rules' in effect for the Last-Saturday-of-the-Month Games held at Brookhurst Hobbies.
Edit: Ja tällainen löytyi kans...
2Edit: Löytyihän se pdf omasta kokoelmastakin! Laitoin nettiin.
Kyllä hyväksyisin.. Itse asiassa halkean ilosta kun kaveri vihdoin tekee 'khornate dreadnoughtin'! itsekkin suunnittelin 1500pts. örkkeihini ork fighta bombaa jossa olisi armour 10 10 10 2 twin rokkittia, 3 bombia 2 smart big bombia.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Hyväksyisin minäkin... Jos joku näkee vaivaa luodakseen oman ajoneuvonsa, niin saa minun puolestani testatakin sitä.
Itselläni on Tyranid Creature Design Rules-projekti työn alla... Satuin löytämään 1/30 pienoismalleja Starcraft Zerg Hyrdaliskeistä, joita mahtui kainaloon kolme kappaletta. Kunhan konvertoin, lisään raajoja ja pistän Bioaseistuksen WYSIWYG, niin...
Eivätkä maksa pisteissäkään hirveästi, koska käytin päätäni ja koitin tehdä niistä Hydraliskejä vastaavia, enkä mitään superötöjä.
Itselläni on Tyranid Creature Design Rules-projekti työn alla... Satuin löytämään 1/30 pienoismalleja Starcraft Zerg Hyrdaliskeistä, joita mahtui kainaloon kolme kappaletta. Kunhan konvertoin, lisään raajoja ja pistän Bioaseistuksen WYSIWYG, niin...
Eivätkä maksa pisteissäkään hirveästi, koska käytin päätäni ja koitin tehdä niistä Hydraliskejä vastaavia, enkä mitään superötöjä.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- I.C. Wiener
- Viesti:
http://www.warhammer40k.com/files/WH40kVC-full.zip ja tuolt löytyy ohjelma ajoneuvojen tekemiseen.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
- Rectunator
Siis VDRää vastaavat Tyranid Monstrosities Spawning Rulet löytyvät jo valmiiksi ainakin CA2002 kirjasta, muista lähteistä en tiedä.Uzi-99 kirjoitti:Itselläni on Tyranid Creature Design Rules-projekti työn alla... Satuin löytämään 1/30 pienoismalleja Starcraft Zerg Hyrdaliskeistä, joita mahtui kainaloon kolme kappaletta. Kunhan konvertoin, lisään raajoja ja pistän Bioaseistuksen WYSIWYG, niin...
--- =Creature Design Rules, CDR. Löytyvät myös Chapter Approved 2004.Baldur kirjoitti:Siis VDRää vastaavat Tyranid Monstrosities Spawning Rulet löytyvät jo valmiiksi ainakin CA2002 kirjasta, muista lähteistä en tiedä.
Luulitko että keksisin säännöt päästäni?
@Rectunator:
--- Kun on töissä liikkeessä joka tuo tavaraa ulkomailta niin tilauskirjoista löytää aina välillä kaikkea mielenkiintoista...
Harmittaa etten tullut aikanaan tilanneeksi Legion Drone- ja Legion Queen- figuja (Japsihirviöleffasta nimeltä Gamera, tai jostain sen jatko-osista)... Niistä olisi myös saanut mainioita Tyranideja!
Ja kyllähän McFarlaneToys:in Queen Alien:istä saisi vaikka minkämoisen biotitaanin. =)
Hydralisk-pienoismalli on korealaista valmistetta, ja listassa oli samaa skaalaa oleva Terran Marine. Muita ei vielä ole näkynyt, mutta jos tulee niin itse ainakin ostan lisää Zergejä konversioita varten.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Ei yllätä että Fantsusta löytää... Tilaavat nuo kamat aika pitkälti samoilta toimittajilta kuin mekin.
Valitettavasti me tilaamme vain tältä yhdeltä toimittajalta, ja koska kyseessä on jenkkipulju joka jostain syystä kieltäytyy toimittamasta GW:n materiaalia...
Kokeiltu on, ei kai tarvitse sanoakaan miten hyvää sisäänostohintaiset figut tekisivät omalle kukkarolle! 
No, pakko tyytyä tekemään töitä ja tuottaa voittoa Fantsulle ja GW:lle... ^_^;
Valitettavasti me tilaamme vain tältä yhdeltä toimittajalta, ja koska kyseessä on jenkkipulju joka jostain syystä kieltäytyy toimittamasta GW:n materiaalia...
No, pakko tyytyä tekemään töitä ja tuottaa voittoa Fantsulle ja GW:lle... ^_^;
Hoihitto nyt mä vasta innostuinkin kyhäämään eldareille kunnon flyeria.. tosin pelin pitää olla 2000pt peli, muuten joukot maassa on aika yksin. 
Harmi vain että en ole mikään hyvä modellaaja enkä mikään, joten tyhjän unelmoimiseksi tämä taitaa jäädä.
Tosin mitä vain panostaisin tähänkin vain että saisin kuulla erään kaverini sanovan typerä ilme kasvoillaan. "Jjjjoooo! ***** toi on hullu!"
Niin se aina sanoo.
Harmi vain että en ole mikään hyvä modellaaja enkä mikään, joten tyhjän unelmoimiseksi tämä taitaa jäädä.
Tosin mitä vain panostaisin tähänkin vain että saisin kuulla erään kaverini sanovan typerä ilme kasvoillaan. "Jjjjoooo! ***** toi on hullu!"
Niin se aina sanoo.
"Täl on tämmönen juttu"
-
Drilpehööri
- Rectunator
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Hmm..... *Miettii uutta vehiclee joko Necroille tai CSM:lle
*
Mites muuten on näitten VDR:n turnauskelpoisuus? vai Riippuuko se iha turnauksesta? Tietääkö joku saiko Hyvinkään turnaukseen näitä?
Mites muuten on näitten VDR:n turnauskelpoisuus? vai Riippuuko se iha turnauksesta? Tietääkö joku saiko Hyvinkään turnaukseen näitä?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug