"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: pre-heresy EC 96-squadi (aka. lilat möykyt)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Day kirjoitti:Kiitoksia Tubelle. Yritän ensi kerralla ottaa vielä enemmän valoa mukaan. Pitänee hankkia uusi lamppu kun palkka tipahtaa tilille. Wanhat mariinit ovat vähän aneemisia, valitettavasti. Pitänee koettaa konvertoida niitä ensi kerralla hieman dynaamisemmiksi.

Gorbak: Uusia bolttereita ovat. Siirsin lippaan eteen ja rakensin uuden piipun muoviputkesta. Porasin piippuun muutamia reikiä, vähän niinkuin kuvassa wh40k compilationissa olevissa vanhoissa bolttereissa (90-luvun alun kirjanen).

Däääm. Taas meni arvaus väärin.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Day kirjoitti:Ghen'tos: Mitään en koskaan sculptannut. Nämä on ihan GW:n metallifiguja, tosin konvertoituja sellaisia. Alkuperäinen on täällä: http://uk.games-workshop.com/storefront ... Img=250415 . Tuo miekkajannu on ihan konvertoimaton, tosin ei enää myynnissäkään.
Oh crap... Enhän minä tommosia enää voi muistaa... No, miehän sanoin että ne ovat hienoja. ;)
Work out, in case future happens.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Noi keltaiset shoulder trimmit näyttävät hiukan hassuilta.. :/
Muuten noi ovat tosi kivan näkösiä, varsinkin kun pohtii kuinka vanhoja noi figut on.. :)

Moi
Hope is a serum that never heals
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Chrono: Olen samaa mieltä. Mitä ehdottaisit tilalle? Koetin tehdä niistä NMM-mäisiä, mutta korostuksia ja varjostuksia ei oikein ole riittävästi - nyt ne näyttävät aika litteiltä. Pitää koettaa parantaa niitä(kin) ensi kerralla, kyllä näistä varmasti paremman näköisiä voi saada...
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jeah kivan näkösiä. Pidän kyllä paljon, mutta toi että jalat on irti basesta liianki paljon ja hahmot näyttää tasapainottomilta häiritsee, ja se että imo freehandit saattaa olla liiankin raskaita, vois ehkä ollu ohuempia noi viivat, toisaalta en tiedä peittääkö keltanen noi tummalle niin hyvin että sitä pystyis maalata ohuena nopeasti.

Niin joo noi keltaset shoulder padit. Mun mielestä toi nmm on ihan hyvä idea, mutta noissa saatto olla vaan liikaa värivaihteluja, vois ehkä olla tasavärisempi, ja siten kiillot olla reilusti kirkkaammalla. Tai sitten metalleilla niinku tässä:
http://gamesday.us.games-workshop.com/G ... rine_c.gif
eli jätetty aika tasaväriseks.

No kuitenki todella hienoja figuja. Varsinki pelifiguiks :)
Chrono

Metallilla on hassu taipumus pitää kaikki kulmat ns. heijastavina, eli kun sulla on kohta joka peilaa n. 180 astetta eri suuntiin se näkyy yleensä kiiltävänä, tai highlightattuna... Itse olen huomannut että edgejn korostaminen pidemmälle kuin itse heijastus isolla pinnalla, antaa enemmän metallin tuntua kohteelle.. Eli jos esim maalaat trimmiin kohdan joka heijasta valoa, niin siitä kohdasta sitten vedellään pitkää highlighttia reunoja pitkin, sillä kaarevat pinnat heijastavat enemmän..
Jos tästä nyt sai mitään selvää... Voisit myös tehdä keltaisesta hieman vaaleamman, sillä kulta harvoin menee ihan ruskeaksi, paitsi juuri valoisen kohdan lähellä, ja siinäkin on kyseessä enemmänkin harhanäkö..

Moi
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Woo! Kiitos, Chrono! :)

Testaankin heti ensi kerralla.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Chrono

Toivottavasti toimii.. :)

Moi
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Aivan upeita! Maalaus, koristelu... Huh! Kaksi moitteen sijaa löytyy:
- Kypärä. Itse olisin ihan suosiolla valinnut Pre-Heresy standardin, eli nokkakypärän. Ei se näytä huonolta jos kaikilla on sellaiset!
- Toinen onkin sitten se, ettei tämän jälkeen kehtaa näyttää omia Pre-Heresy Thousand Soneja... :(
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

"- Kypärä. Itse olisin ihan suosiolla valinnut Pre-Heresy standardin, eli nokkakypärän. Ei se näytä huonolta jos kaikilla on sellaiset!"

WTF???? Heresyn aikoihin Corvus armor oli aivan uusinta uutta ja ylivoimaisesti suurin osa marineista paineli menemään Crusade-, Iron-, Heresy-, ja jopa Thunder Armoreissa.....Artificer kamaakin oli silloin ainakin konseptitaiteen mukaan enemmän liikenteessä.

Beakie malli on huomattavasti uudempaa huttua.

Fluffillisesti tuo panssareiden sekamelska ja mallien valinta on hyvinkin korrekti.

Eikös niin?

M
"Kaulaparta huohottaja"
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Täällä onkin tullut jo oikeastaan kaikki kritiikki esille, mitä noista voi antaa. Olen samaa mieltä baretulin kanssa, freehändit saisivat olla paikoitellen ohuempia. Muuten nämä ovat kyllä todella hienoja, maalaahan näitä lisää!

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”