Grom Hardhammer
Grom Hardhammer
No niin. Vihdoin jaksoin jotain kuvata ja kuvat eivät oikein onnistuneet. Sen jälkeen melko onnetonta räveltämistä photoshopilla ja tulos seuraava. Kuten sivuilla olen kirjoittanut, maalaus on savage orcien tasoa (eli aika vaatimatonta), joten älkää sitä kommentoiko vaan muuten vaan hahmon konversaalista (loistava sana!) onnistumista. Kirveen varren liitoskohta näkyy ilkeästi, mutta minä sokea en sitä huomannut tarpeeksi ajoissa. Melko pettymys tämä on varmaankin teille, jotka olette tarinoitani lukeneet.
Noh, pakko oli jonkinlainen kenraali saada kentälle. Olenpas minä tänään negariivinen, tässäpä tämä.
Noh, pakko oli jonkinlainen kenraali saada kentälle. Olenpas minä tänään negariivinen, tässäpä tämä.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Pakko myöntää: odotin jotain komeampaa. Hyvä vaihtoehto olisi ollut lähteä rakentamaan figua esim. grimgorin figun tai jonkun 40k -bossin ( niinq meikä ziiz jeah) ympärille, perustana olisi ollut normiörkkejä kookkaampi kroppa. Tähän sitten paljon hörpettä ja roipetta, jota tuossa figussa valitettavasti ei kamalasti ollut. Tuota itse käyttäisin ehkä jonkun örkkirykmentin bossina.
Pahoitteen minäkin negatiivisuuttani. Ja tuo ihme teinixpläjäys suluissa oli vaan ihan tyhmä päähänpisto, olkoon kuitenkin siinä.
Pahoitteen minäkin negatiivisuuttani. Ja tuo ihme teinixpläjäys suluissa oli vaan ihan tyhmä päähänpisto, olkoon kuitenkin siinä.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Minun kuvani Gromista on ollut iso örkki armoreissa, sillä Warboss on boar päällä ja joku turkisviitta päällä (taidettiin jossain tarinassakin mainita). Mutta tähän figuun... Onhan se ihan kiva conffi ja maalauskin keskitasoa, mutta ruumis sitoo likaa muovi rykmenttiin...
Näin sitten tällä kertaa...(ihan kuin kukaan tämmöisen örveltäjän mielipiteitä arvostaisi
)
Näin sitten tällä kertaa...(ihan kuin kukaan tämmöisen örveltäjän mielipiteitä arvostaisi
Juu, näyttää ehkä liikaa perusörkiltä.
Ihonväristä en kauheasti tykännyt. Vähän vaaleampi (esim. kuten avatarissasi) olisi imo iskenyt paremmin. Juuri semmoinen turkisviitta olisi tuonut asennetta. Kirves näytti myös jotenkin kummalta... Mutta että ei nyt ihan haukkumiseksi mene, niin ainakin ruoste näytti hyvältä. Joku hieno base (vaikka joku iso örmy kuolleena jaloissa, tai edes iso kivi jonka päällä se seisoo) tekisi tuosta paljon vakuuttavamman. Mutta (kohtalon sanat) Ihan Hieno Pelifigu se kuitenkin on
Wedit: oho, en lukenut viestiä, että ei kommentoida maalausta... Sori vaan
Ihonväristä en kauheasti tykännyt. Vähän vaaleampi (esim. kuten avatarissasi) olisi imo iskenyt paremmin. Juuri semmoinen turkisviitta olisi tuonut asennetta. Kirves näytti myös jotenkin kummalta... Mutta että ei nyt ihan haukkumiseksi mene, niin ainakin ruoste näytti hyvältä. Joku hieno base (vaikka joku iso örmy kuolleena jaloissa, tai edes iso kivi jonka päällä se seisoo) tekisi tuosta paljon vakuuttavamman. Mutta (kohtalon sanat) Ihan Hieno Pelifigu se kuitenkin on
Wedit: oho, en lukenut viestiä, että ei kommentoida maalausta... Sori vaan
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
Jostain syystä ei näytä sivuja. Osoite oikein?
Tulisi nyt Skarsnak MailOrderista niin pääsisi sankarini ottamaan örkistä mittaa (noin niinkuin kuvainnollisesti). Kyllä gobbo aina yhden örkin päihittää. Kerron mielipiteeni figusta kunhan saan sivusi auki. Eipä löydä koko palvelinta ei, noh täytyy yrittää myöhemmin uudelleen.
Tulisi nyt Skarsnak MailOrderista niin pääsisi sankarini ottamaan örkistä mittaa (noin niinkuin kuvainnollisesti). Kyllä gobbo aina yhden örkin päihittää. Kerron mielipiteeni figusta kunhan saan sivusi auki. Eipä löydä koko palvelinta ei, noh täytyy yrittää myöhemmin uudelleen.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Kirves varmaan onkin kaaosmainen kun SE on kaaos Kirves. ;DEraphion kirjoitti:OT - Vihaan tota jalkaosuuden tupsua yli kaiken örkeillä.. viimeisimmistä pakkauksista revin sen pois..se on niin raivostuttava!
Mutta mutta toi kirves ei ehkä ole täysin örkkimäinen...liian...kaaosmainen? =)
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Jaahas, no täytyy sanoa, että itsekään en täysin tyytyväinen tuohon ole, mutta saa kelvata niin kauan, kuin jotain hienompaa saan tehtyä. Grimgorista en rupea mitään väsämään, kun on mielestäni ruma figu ja olisi hirveästi leikkaamista ja liimaamista (se kauhea oikea käsi!) ja kiroilua. Mutta jonkun aikaa tuo Grom saa armeijaani johtaa, kunnes alennetaan pikkupomoksi ja jokin hienompi figu astuu tilalle uutena Gromina.
Vai että Skarsnakilla ei avautunut? Hmm... nyt en kyllä osaa sanoa mistä kiikastaa, kun kaikilla muilla on näkynyt. Koitapa uudestaan (saattaa muuten johtua myös selaimesta, mitä käytät?).
-
ChildGamez
Ei ole hienoin, muttei ruminkaan örkki minkä olen nähnyt
(katsoo omiaan).
Noh sanoisin et enemmän tavaraa niskaan et tulee asiallisemman näköinen.
Kaikenmaailman miekat vyölle ja laukkuja sun muita niin se erottuu jo iha kivasti.
EDIT: niin ja base kuntoon...siihe joku raato niin tuo kunnolla enemmän näköö.
Noh sanoisin et enemmän tavaraa niskaan et tulee asiallisemman näköinen.
Kaikenmaailman miekat vyölle ja laukkuja sun muita niin se erottuu jo iha kivasti.
EDIT: niin ja base kuntoon...siihe joku raato niin tuo kunnolla enemmän näköö.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Anteeksi Grom...
Puhun nyt rehellisesti: En pitänyt figusta, vaikkei se nyt mikään pohjanoteeraus olltukaan. Mutta kuuntele mitä peehoo sanoi... ;) Tuo näyttää liikaa silti että se on juuri hyppäämässä kaivoon tjms. Tuo on yksinkertaisesti liian tavallinen, vaikka tuo massiivinen olkajudanssi olikin minun mieleen (mistä sen revit?)
Jos nyt laittaisin neuoja, niin tee tosiaan vaikka 40k ork warbossista se uusi pomosi, itse ainakin tulen tekemään sellaisesta.
No mutta. Ei tuo huono ole. Ja nyt siis puhuu henkilö, jolla ei ole armeijassaan mitään perusboksin örkkipomoa kummempaa kenraalia...
Ensi kerralla vaan parempi :D
Puhun nyt rehellisesti: En pitänyt figusta, vaikkei se nyt mikään pohjanoteeraus olltukaan. Mutta kuuntele mitä peehoo sanoi... ;) Tuo näyttää liikaa silti että se on juuri hyppäämässä kaivoon tjms. Tuo on yksinkertaisesti liian tavallinen, vaikka tuo massiivinen olkajudanssi olikin minun mieleen (mistä sen revit?)
Jos nyt laittaisin neuoja, niin tee tosiaan vaikka 40k ork warbossista se uusi pomosi, itse ainakin tulen tekemään sellaisesta.
No mutta. Ei tuo huono ole. Ja nyt siis puhuu henkilö, jolla ei ole armeijassaan mitään perusboksin örkkipomoa kummempaa kenraalia...
Ensi kerralla vaan parempi :D
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Jaa, nyt näkyy. Olikohan siellä yöllä serveri maissa, tai jotakin. Tuo kirveen varsi tosiaan häiritsee hieman. Menevä asento ainakin. Varsin pelikelpoinen konversio, maalauksessa voisit hieman enemmän korostaa ja varjostaa, ihoa ainakin.
Edit: Kannattaa muuten vielä toistaiseksi (joidenkin palvelinten unix-pohjaisuuden takia) laittaa tiedostonimet formaattiin kahdeksan merkkiä ilman erikoismerkkejä, piste, ja pääte. Ei se minulla tuosta ollut kiinni. Minulla ei Macistina ollut ongelmaa tuon kanssa, mutta kuitenkin
Edit: Kannattaa muuten vielä toistaiseksi (joidenkin palvelinten unix-pohjaisuuden takia) laittaa tiedostonimet formaattiin kahdeksan merkkiä ilman erikoismerkkejä, piste, ja pääte. Ei se minulla tuosta ollut kiinni. Minulla ei Macistina ollut ongelmaa tuon kanssa, mutta kuitenkin
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Kiitos kritiikistä. Sitä tarvitaan aina. Tämän suuntaista palautetta osasin odottaakin. Kauhuksenne voin ilmoittaa, että 2k-armeijassani Grom on Orc Bog Boss (Ja Salthu Great Shaman)! Mutta todellakin, itsekin huomasin tuon tavaran puutteen. Kun on aikaa ja rahaa, niin käynpä suunnittelemaan oikein hienoa konversiota. Mukaan vähän 40K-bossia ja sen sellaista... Ja on tietysti muita figuvalmistajia, jos oikein spesiaalia haluaa...
Jos speciaalia haluat niin tosiaan muiden valmistajien figut kannattaa tosissaan ottaa huomioon. Tuosta 40k örkeistä konvertoiduista bosseista on tulossa yleisempiä kuin valmiina blistereissä myytävät. Älkää nyt vetäkö vihernahkapelaajat herneitä neniin, ihan sama miten bossinsa tekee. Meinaan siis, joo ok tukin turpani. *urmph*
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
Gragh the Bloodhammer
- Teonanacatl