"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

rank boonukset

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Lord_Fudginton

rank boonukset

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

elikkäs, säännöissä sanotaan että saa rankboonuksen jokaisesta extra rankista ja sen pitää olla vähintään 4figua

mä ainakin tajuan tämän sillain että ne rankit pitää olla TÄYNNÄ ja vähintään 4figua, mutta eräs kaveri väitti ettei sen rankin tarvitse olla täysi että se riittää vaan että siellä on vähintään 4figua siellä.

eli jos on vaikka archerit näin

AAAAAAAAAA
AAAAAA

niin saako tuosta rank boonuksen combat resolutioon???
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Saa.. Yksikön viimeinen rankki saa olla vajaa.
Sääntökirjassa on sanottu myös tämä :)

EDIT: Itseasiassa se viimeinen rankki on erittäin harvoin täysi kun jotain alkaa tapahtua :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
juketti69

Viesti Kirjoittaja juketti69 »

Deetwo kirjoitti:Saa.. Yksikön viimeinen rankki saa olla vajaa.

EDIT: Itseasiassa se viimeinen rankki on erittäin harvoin täysi kun jotain alkaa tapahtua :)
millä sivulla se oli kun mulle on jostain jäänyt sellanen käsitys ettei vajaista riveistä saa rankkibonusta
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

juketti69 kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:Saa.. Yksikön viimeinen rankki saa olla vajaa.

millä sivulla se oli kun mulle on jostain jäänyt sellanen käsitys ettei vajaista riveistä saa rankkibonusta
Vajaista riveistä ei saakaan rank bonusta, mutta tässä tapauksessa "vajaa rivi" tarkoittaa riviä, jossa on vähemmän kuin neljä ukkoa. Vain yksikön viimeinen rankki voi olla lyhyempi kuin etumainen.

Valitettavasti en sivunumeroa muista, mutta kyllä se sieltä löytyy samasta paikasta kuin rank bonuksetkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
juketti69

Viesti Kirjoittaja juketti69 »

The Captain kirjoitti:
Vajaista riveistä ei saakaan rank bonusta, mutta tässä tapauksessa "vajaa rivi" tarkoittaa riviä, jossa on vähemmän kuin neljä ukkoa. Vain yksikön viimeinen rankki voi olla lyhyempi kuin etumainen.

Valitettavasti en sivunumeroa muista, mutta kyllä se sieltä löytyy samasta paikasta kuin rank bonuksetkin.
no niinhän se oli nyt muistan. kiitoksia vahvistuksesta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”