Minullaminulla!Kellokoneisto kirjoitti:No, minulla on ongelmia tuon Citadelin kultaisen/kultaisten maalien kanssa, en viittitsinyt tästä uutta aihetta tehdä, joten päätin sen tänne kirjoittaa...
Eli, miten saa kultaiset pysymään korkeammilla kohdilla, kun ne tuppaa valumaan aina joka rakoon, ja kohta johon sen maalasin, niin aina ilman maalia... Maalin saa pysymään, kun sitä laittaa ihan tuhottomasti, mutta se ei taas ole hieno...
Nyt olen käyttänyt tapaa, että sekoitan maaleihin jotain perusvärejä, tai sitten vedän pohjalle Bad Moon Yellown ja sen päälle kullan...
Onko muilla samoja ongelmia kullan kanssa?
Burnished gold:ko se on niin ei minullakaan pysy ei sitten millään aloillaan, ja se on todella turhauttavaa.
Mutta koska en ole expertti, niin en osaa oikein neuvoa tähän mutta voin lisätä boikottilistaan, citadelin osioon.
Bad moon yellowissa mulla oli ongelmana se että kun yritti maalata, niin kertasipasulla pintaan meni vähän maalia, ja sitten kun yritti tasoittaa ja peittää pinnan kunnolla niin toisella sipaisulla puolet edellisistä maaleistä lähti, eikä siitä saanut siis mitään aikaiseksi.