Oleppa sie hiljaa.saakuli kirjoitti:Tuohan on ihan perseestä!!!!!
Mun koira paskantas paremman talon nurkan.
kääpiö nurkka
-
Ninja of the Night
Ole sinä kaakattaja hiljaa. Sanoisin jotain pahempaa, mutta se olisi käyttäjämoderointia, enkä minä KERJÄÄ BANNIA.saakuli kirjoitti:Tuohan on ihan perseestä!!!!!
Asiaan: Ihan hieno tuo oli(sano siipikarjan edustaja mitä tahansa). Kuvan olit ottanut todella hyvin. Jotkin kohdat olivat vähän räikeitä, mutta inkkiä vaan sekaan, niin hyvä tulee...
Mmmm... I like mushrooms!
saanko kysäistä saakuli, että minkäs rotuisen koiran omistat?saakuli kirjoitti:Tuohan on ihan perseestä!!!!!
voisin harkita kyseisen haaskakoiran hommaamista
, jos kerta pystyy paskomaan maastoja pelikentälle.
sain nopeasti rahoille vastinetta.
ja tuosta nurkasta vielä hiukan palautettakin juu.
käytännöllisen ja kivan nurkkauksen olet saanut kyhättyä.
maalaamiseen voisi tietty käyttää enemmänkin aikaa.
nim.paljononmaastoaineksianurkassaenkäsaaitsemitäänaikaiseksi.
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
-
Sauron The Great
-
Kellokoneisto
Itse asiassa se näyttää siltä että örkit ovat käyneet murjomassa sen tuollaiseen kuntoon. Hieno tuo on, kun vaín vielä vähän valaistuksia lisää. Kyllähän tuolla hyvinkin pelata voi. Mihinkäs peliin sitä käytät? Ja ei kannata välittää noista häiriköistä.Sauron The Great kirjoitti:Aika hyvä. Seinät tosiaan voisivat olla paksummat, ja sanotko tuota kääpiöiden taloksi?
örkkien nurkalta tuo enemmän vaikuttaa.
Ja kuvat ovat taas menneet nappiin niin kuin kellokoneisto sanoikin.
Lalalaa
Hit the Bricks, junior!saakuli kirjoitti:Tuohan on ihan perseestä!!!!!
Onnistunut teos juho130.
Seinät vosivat olla vähän paksummat, kuten joku mainitsi. Todella hyvää jälkeä, ja kuten Valtsu sanoi, ei kannata välittää häiriköistä.
On aina kivempi kuulla kannustavaa palautetta.
Kuvat olivat teräviä ja laadukkaita. Tuolla yhdellä kääpiöllä oli vähän pitkä parta
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Olet oikeassa! Örkit tuon Nurkan Pisti Remottiin.Valtsu kirjoitti:Itse asiassa se näyttää siltä että örkit ovat käyneet murjomassa sen tuollaiseen kuntoon. Hieno tuo on, kun vaín vielä vähän valaistuksia lisää. Kyllähän tuolla hyvinkin pelata voi. Mihinkäs peliin sitä käytät? Ja ei kannata välittää noista häiriköistä.Sauron The Great kirjoitti:Aika hyvä. Seinät tosiaan voisivat olla paksummat, ja sanotko tuota kääpiöiden taloksi?
örkkien nurkalta tuo enemmän vaikuttaa.
Ja kuvat ovat taas menneet nappiin niin kuin kellokoneisto sanoikin.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
ihme porukkaa.. tämä on varmaan joku teinipoika joka pitää tätä sivua pilkkanaan ja tekee accountin ja puhuu roskaa.. Voi teitä... voi teitä.... anteeksi weekender ja modet... Pakko möläyttää kun ei osaa pitää mölyjä mahassa!saakuli kirjoitti:Tuohan on ihan perseestä!!!!!
nurkka oli kiva ja tuo seinä betoni ohje oli todella kiva.. pitää kokeilla ja se sopisi tuohon nurkkaan TODELLA hyvin!
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Jep, hyvännäkönen höskä. Tuo sopisi muuten erinomaisesti Mordheimiin, ehkä paremminkin kun fabaan. Ja rakennathan lisää seinänpalasia siihen ympärille..? Meinaan vaan että voi tulla vähän kökön näkönen palanen taistelukentälle jos siellä on talosta jäljellä vain yksi kulma, eikä jälkeäkään muista seinistä... 
Mutta tosiaan hieno oli, ja räipettäkin riitti. Hyvä hyvä.
Mutta tosiaan hieno oli, ja räipettäkin riitti. Hyvä hyvä.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.