Mitä kannattaa ostaa Beasteille?
Mitä kannattaa ostaa Beasteille?
Niin, ajattelin tässä alottaa beasts of chaokset ja mietiskelin mitä kannattaisi ostaa? Saisko jotain vinkkejä? Mikä on välttämätöntä ja mikä turhaa?
ehkä pari tai kolme herdiä, shamaani, beastlord, tusgor chariot tai 2 ja siitä se lähtee: jos on kolme herdiä niin ne ja 1 chariot ambushiin ja beastlord horn of great huntilla tööttäilemään ja sitten kun herdit ja chariot tulee ambushilla takaa on jo muu armeija edessä ja vastustaja on saarrettu... Auttoiko?
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
nojoo myönnetään....Doombull kirjoitti:Ei suinkaan mutta ne nyt vaan ei kertonu kovin paljooGrey seer kirjoitti:oliko ohjeissani jotain halveksuttavaa?Doombull kirjoitti:No sehän valaisi paljon!
Hyvin tiesit, eivät ne voikaan. Tähän loppuun legendaarinen muistaakseni Public Enemyn ilmaus: "Don´t believe the hype".Doombull kirjoitti:Jo vain! En tiennytkään että chariotit voi tulla ambushista.
Galleriaan pääsee tästä.
Joops. Sitten päätät mitä Kaaosta Pukkisi ovat. Omani ovat Nurglea.
Ensin bookki. Sitten katselit minkälaista armeijaa haluaisit. Massaa? Onnistuu.
Entäpä hirviöt? Löytyy. Niillä tekee selvää jälkeä lähes mistä vain.
Ensin kuitenkin pakollisia ja hyödyllisiä Beastherdejä. Sitten hero. Omasta mielestäni on paras aloittaa taistelevasta herosta, joten ostin Beastlordin, jota käytän wargorina, kunnes armeija kasvaa.
Sitten voit miettiä vaikka toista herdiä, jonka jälkeen chariot tai pari. Muuten Maelis, se sinun chariottisi oli aivan tajuttoman hieno! Rakentaisin itsekin jos osaisin
.
Sitten esim. Bestigoreja, eli minulla Pestigoreja, siis Nurglen markilla. Itse hommaan niitä 25. Fear + Outnumber on aina kiva. Sitten houndeja ambushiin.
Itse ajattelin ostaa laatikon Kaaowarruja lujaksi jalkaväki blokiksi.
Sitten vaikka hirviöitä, esim. Kaaosogreja tai peikkoja. Jos johtavasi on Doombull, niin ehdottomasti minotaureja.
Doombull vain tuhoaa ambushin.
-Averren-
Ensin bookki. Sitten katselit minkälaista armeijaa haluaisit. Massaa? Onnistuu.
Entäpä hirviöt? Löytyy. Niillä tekee selvää jälkeä lähes mistä vain.
Ensin kuitenkin pakollisia ja hyödyllisiä Beastherdejä. Sitten hero. Omasta mielestäni on paras aloittaa taistelevasta herosta, joten ostin Beastlordin, jota käytän wargorina, kunnes armeija kasvaa.
Sitten voit miettiä vaikka toista herdiä, jonka jälkeen chariot tai pari. Muuten Maelis, se sinun chariottisi oli aivan tajuttoman hieno! Rakentaisin itsekin jos osaisin
Sitten esim. Bestigoreja, eli minulla Pestigoreja, siis Nurglen markilla. Itse hommaan niitä 25. Fear + Outnumber on aina kiva. Sitten houndeja ambushiin.
Itse ajattelin ostaa laatikon Kaaowarruja lujaksi jalkaväki blokiksi.
Sitten vaikka hirviöitä, esim. Kaaosogreja tai peikkoja. Jos johtavasi on Doombull, niin ehdottomasti minotaureja.
Doombull vain tuhoaa ambushin.
-Averren-
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä