Kuinka aloittaa Blood bowl?
Kuinka aloittaa Blood bowl?
Elikkä kaveripiirissä mietittiin, että tuota voisi testata ekana vaikkapa ihan FBn figuilla. Sääntökirjahan netissä on, mutta onko jostain mahdollista saada ilmaisena vaikkapa pelikenttää? Mitä muita vermeitä tarvitsee?
- minisaarnaaja
Tästä on ollut aina silloin tällöin puhetta, sillä nuo mitat ja muut löytyvät periaatteessa vain ostopakkauksesta. Käytännössä moni on tehnyt ne itse, vaikkei GW niihin ohjeita annakaan. Seuraavan linkin takana olevassa ketjussa on lisää tietoa aiheesta: http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... light=bowl
Tästä olisi tarkoitus kirjoittaa jossain vaiheessa pieni opas, mutta älä pidätä hengitystäsi, silllä en tiedä ehdinkö nyt ihan lähiaikoina. Itse olen väsännyt tarvikkeet itse, mutta mitta on vielä tekemättä. Tietokoneella olen kaikki tuotokseni tehnyt ja tulostanut ne ja liimannut pahville. Figuina on good ol' Hero Questin figut, jotka olen numeroinut. Mittakin on muuten valmis, mutta pitäisi vielä tulostaa se piirtoheitinkalvolle ja koota se.
Tässä lähinnä ongelmaksi muodostuu tällä hetkellä tuo kartta, en keksinyt siihen hyvää tapaa tehdä, etenkin kun se on varsin iso paperinpala.mauno kirjoitti:Tästä olisi tarkoitus kirjoittaa jossain vaiheessa pieni opas, mutta älä pidätä hengitystäsi, silllä en tiedä ehdinkö nyt ihan lähiaikoina. Itse olen väsännyt tarvikkeet itse, mutta mitta on vielä tekemättä. Tietokoneella olen kaikki tuotokseni tehnyt ja tulostanut ne ja liimannut pahville. Figuina on good ol' Hero Questin figut, jotka olen numeroinut. Mittakin on muuten valmis, mutta pitäisi vielä tulostaa se piirtoheitinkalvolle ja koota se.
Mitat nyt tekee helposti mistä tahansa vähän tukevammasta materiaalista.
Kentän mittoja ei varsinaisesti lue sääntökirjassa, mutta ne on pääteltävissä yhdestä kuvasta, jossa näkyy alkuasetelma -- siinä kun näkyy puoli kenttää 
Toinen asia mitä ei ole kirjassa, on blokki-noppien sivujen määrät: 2 stand-offia, kaikkia loppuja yksi.
Jos olet laiska, voithan printata sen kirjan sivun, jossa on se puolikas, suurentaa ja tehdä kaksi kopiota.
Noin. Näillä tiedoilla ja PDF-kirjalla voikin kasata oman BB-setin.
Toinen asia mitä ei ole kirjassa, on blokki-noppien sivujen määrät: 2 stand-offia, kaikkia loppuja yksi.
Jos olet laiska, voithan printata sen kirjan sivun, jossa on se puolikas, suurentaa ja tehdä kaksi kopiota.
Noin. Näillä tiedoilla ja PDF-kirjalla voikin kasata oman BB-setin.
//Mx
- The Captain
- Valvoja
Mitta on huomattavasti kätevämpi jos se on läpinäkyvä, mutta toki sen voi tehdä vaikka pahvista. Tuon kentän tulostamiseen menee 4 x A3 tai 8 x A4. Paras tapa on tehdä kokonainen kenttä ja tulostaa siitä yksi osa kerrallaan siten, että vierekkäisten papereiden reunimmaiset ruudut ovat samoja molemmissa tulostuksissa. Näin pystyt laittamaan kentän palaset kohdalleen, kun liimaat ne tukevammalle alustalle.Elmokki kirjoitti:Tässä lähinnä ongelmaksi muodostuu tällä hetkellä tuo kartta, en keksinyt siihen hyvää tapaa tehdä, etenkin kun se on varsin iso paperinpala.
Mitat nyt tekee helposti mistä tahansa vähän tukevammasta materiaalista.
>>Enter username and password for "You are receiving this message because a part of this website is illegally using my bandwith. Please contact your administrator so that this van be corrected! Once the hotlinked image is removed, this message will go away." at http://www.mad-sky.com<<
Tuollaista mozilla herjaa juuri tällä sivulla.. jollain on kuva tuolta linkattuna ja ei tykkää näköjään.
Tuollaista mozilla herjaa juuri tällä sivulla.. jollain on kuva tuolta linkattuna ja ei tykkää näköjään.
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
- I.C. Wiener
- Viesti:
Rishadanin avatar on sieltä linkattu.Thorwald kirjoitti:>>Enter username and password for "You are receiving this message because a part of this website is illegally using my bandwith. Please contact your administrator so that this van be corrected! Once the hotlinked image is removed, this message will go away." at http://www.mad-sky.com<<
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night