Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
No onhan se hieno figu. Etkö ole ikinä ostanut figua joka ei kuulu johonkin sun omista armeijoista? Minä ainakin ostelen sillon tällön jotain hienoja figuja (joka selittää sen että en saa ikinä armeijoita maalattua ). Ja onhan siitä sekin hyöty että jos arskalta lähtee heppa alta (kuolee) niin on sitten siisti figu sitä korvaamaan.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Sitähän voi käyttää ainakin silloin, kun polle on tippunut alta. Maalattavaksi ja hyllyyn laitettavaksi tuo varmaan ennemmin sopisi, eli sellainen keräilyfigu
Oikeastaan minun mielestäni se Crom on hienompi jalan kulkeva kaaos lord figuksi. Meinaan vaan että en kyllä maksaisi siitä arskasta mitään 20-30 euroa, vaikka se onkin limited edition figu. kaupassahan se ei ollut noin kallis mutta nyt siitä pyydetään ja maksetaan melkoisia summia.
Zherec kirjoitti:Ei riitä se että maalaa hienosti, pitää olla mainetta.
Ai myymiseen? Eiköhän hienot kuvat siitä riitä.
Tietysti myymiseen riittää aivan hyvin vaikka rikkihapossa lilluva figu. Mutta se että maalaa jotakin hienosti ja sinua ei kukaan tunne, ei ole aivan sama kuin jos olet tunnettu maalaaja. Aidot taideteoksetkin maksavat enemmän kuin kopiot.