"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aiotteko jossain vaiheessa lopettaa ostelun?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Balrogofmoria

Aiotteko jossain vaiheessa lopettaa ostelun?

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Eli topic puhuu, aiotteko kerätä vain yhden taikka kahden armeijan ja sitten lopettaa ostelun (huom.ei välttämättä pelailun) itse aion tehdä noin ja ehkä taas parin kolmen vuoden päästä ostaa "vain yhden ukon lisää".
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Enpä ostelun lopettamista ole harkinnut. Saatan jossain vaiheessa ostamista rajoittaa, mutta niin riippuvainen olen että kyllä rahaa tulee vielä paljon kannettua geeweelle.
LeGrey

Viesti Kirjoittaja LeGrey »

Hmm... Kai ostelu loppuu siinä vaiheessa, kun yli 5000 pistettä on kasassa. Siinä vaiheessa tajuaa kuinka paljon on mennyt rahaa harrastukseen ja pääsee itku. ;)
"Jos et seivaa, et voi voittaa." -NecroJ
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Vasta samalla kun harrastuksen. Ainakin 40k uusiutuu hyvää vauhtia, ja IG:tä voi käyttää kiltisti monessa muussa armeijassa ainakin osittain mukana. Uusia figuja ja sääntöjä tulee, ja juuri pelin ja oman pelitavan uusiutumisesta tulee vaihtelua... Kyllähän noita figuja tuolla on, vaan aina voi olla jotain lisää... Joissakin armeijoissa kenties on mahdollista saavuttaa jokin omituinen tarunhohtoinen "mulla on jo kaikki mahdollinen"-zen, mutta ei IG:llä, ei 40k:ssa.

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Figujen ostelua en mahda lopettaa ihan helpolla. Shoppailuvimma tuntuu olevan edelleen nousussa. GW-ostelu puolestaan tasaantui jo kolmisen vuotta sitten tasolle "vain hintansa arvoiset" eli tällä hetkellä noin kolme listahintaista figua vuodessa. Se nyt vain sattuu olemaan tyhmää maksaa liikaa. Etsivä löytää parempiakin tarjouksia.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Itse rajoitin ostamista kerran kuukaudeksi joka on kyllä aivan liikaa... Tässä kyllä pidän vähän taukoakun on niin paljon maalattavaa sitten joskus syksyllä taas. En ostamista lopeta vaikka kyllä yritän rajoittaa...
Paha Omena

Viesti Kirjoittaja Paha Omena »

Kyllä sitä tulee osteltua varmaan vielä kauan...
Kun on örkit "valmiit" eli kyllästyn niihin niin alotan varmaan uuden ameijan.
PAHA

Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Fárdir

Viesti Kirjoittaja Fárdir »

Ei sitä voi oikeastaan lopettaa kun aina kun menee jonnekin missä vain lukeekin GW/warhammer/ warhammer 40k, niin tekee mieli ostaa sitten jotain :) Ja onhan ostettuja figuja tottakai kiva maalata, se on toinen syy.
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Sitten kun on 40k:ssa ja fabassa kummassakin kaksi 4000 tonnin armeijaa. Taitaa mennä pitkään kun fabassa on dark elffit melkeen 2k:ssa ja 40k puolella ei ole ostettukaan vielä kun en osaa päättää armeijaa millä pelaan.
archon

Re: Aiotteko jossain vaiheessa lopettaa ostelun?

Viesti Kirjoittaja archon »

Balrogofmoria kirjoitti:Eli topic puhuu, aiotteko kerätä vain yhden taikka kahden armeijan ja sitten lopettaa ostelun (huom.ei välttämättä pelailun) itse aion tehdä noin ja ehkä taas parin kolmen vuoden päästä ostaa "vain yhden ukon lisää".

Onnea vaan. Ei tule onnistumaan :)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Ostaminen on mahdotonta! jos sinulla on 2000pts. armeijaa etkä enää jaksa sitä niin alkaa toinen armeija jossa kuluu taas vuosi tai pari ja sen jälkeen olet jo vuoden ajatellut miten hieno toinen on jolloin aloitat vihdoin sen kun on toisen armeijan velvoitus paineet poistunut.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Dru Perim

Re: Aiotteko jossain vaiheessa lopettaa ostelun?

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Balrogofmoria kirjoitti:...aiotteko kerätä vain yhden taikka kahden armeijan ja sitten lopettaa ostelun ... itse aion tehdä noin ja ehkä taas parin kolmen vuoden päästä ostaa...
Joku on selvästi riippuvus-suhteessaan vielä kielto-vaiheessa, jos tuohon lopettamiseen tosissaan uskoo. :)

Addikti on addikti koko lopun ikäänsä...

- Dru Perim
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Mä oon lopettanut jo marineille ostelun.
Nykyään pistän rahat örkkeihin.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Yhtään figua en osta ennenkuin kaikki vanhatkin on maalattu... just joo. "Tarpeelliseksi" katsomani ostan eli ihan liikaa ja koko ajan.
Galleriaan pääsee tästä.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Olen rajoittanut osteluani jo aika paljon. Se on nyt täysin erilaista kuin siihen aikaan kun osti kaikkea tyhmää.

Nykyään ostan harkitusti ja ostan vain tarpeellisia asioita.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Rejector kirjoitti:Yhtään figua en osta ennenkuin kaikki vanhatkin on maalattu... just joo. "Tarpeelliseksi" katsomani ostan eli ihan liikaa ja koko ajan.
Veit jalat suustani...
Tällä hetkellä yritän saada kauhian määrän figuja koottua ja konvertoitua, mutta lisää tulee ostettua vähän turhankin usein ja niitä pitäisi ehtiä maalamaankin. Hmmm, voisinkin tästä lähteä heti kokoamaan uusia Chaos Warruja, mutta jos kuitenkin käväisisi ensin Fantsun kautta...
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Vaihtelu virkistää ja armeijaa tule vaihdettua aika ajoin. Silloin joutuu/voi/saa ostaa uussia figuja maalattavaksi. Mikäli harrastus joskus loppuu, niin silloin tietysti loppuu myös ostaminen ainekin laajassa mittakaavassa, riippuen jatkuuko maalaaminen vai ei. Sikäli omituinen kysymys, että valtaosa lopettaa ostamisen, jos lopettaa pelaamisen ja harva varmaan jaksaa pelata vuosikausia samalla armeijalla, joten uusien figujen ostaminen kuuluu silloin asiaan.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Ei tulisi mieleenkään lopettaa. Aina sitä haluaa lisaa figuja ja muuta krääsää. Ja se armeija ei voi ikinä olla liian iso. Sitten kun menee konkurssiin, voisi ehkä pientä taukoa ajattella.
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

jo...olen ollut jo yli vuoden "kuivilla" (jollei pari omv sivulta ostettua lasketa) mutta kohta tulee kai se vuoden ostos...noin 400€ kirpasee aika kivasti...
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Krooniselta figuvimmalta tuntuu tämä oma syndroomani - joten olen rajoittanut omat hankintani lähinnä muiden kuin GW:n valmistamiin figuihin (tai käytettyihin). Aika harvoin tulee hankittua täysihintaisen GW:n figun hinnoissa pyöriviä tuotteita - toisaalta, halvimmillaan voi saada hyvälaatuisia metallifiguja euron hintaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”