Billie Teurastaja
Billie Teurastaja
Tämän sain aikaiseksi eilisellä. Aika huba malli maalata.
Malli: Foundryn StreetViolence -sarjan The Family -blisterin tyyppi nimeltä "Junior".
http://koti.mbnet.fi/behemoth/miniature ... utcher.jpg
Malli: Foundryn StreetViolence -sarjan The Family -blisterin tyyppi nimeltä "Junior".
http://koti.mbnet.fi/behemoth/miniature ... utcher.jpg
Onko kuvat skannattuja? Näyttävät ainakin hieman epäteräviltä.
Veri-efektit ja lihakirves näyttää varsin tyylikkäiltä. Poran metallit ovat jotenkin liian tasaisen harmaita, vai onko tarkoituksenakin olla harmaa? Jos on olisi pieni sävyero kirveen ja poran harmaiden välillä suotava. Esiliina on mielestäni todella hyvin onnistunut.
Silmät, ja kasvot muutenkin, kaipaisivat mielestäni hieman selvempiä rajauksia. Melko tummat blacklinet voisivat tällaiseen nappiin sopia muuallekin (mm. essun hihnat ja -ihon rajakohta, essun ja housujen raja, kädet). Parasta antia mielestäni kirveen terä ja essun etupuoli. Oikein mainiolta näyttää kokonaisuudessaan.
Veri-efektit ja lihakirves näyttää varsin tyylikkäiltä. Poran metallit ovat jotenkin liian tasaisen harmaita, vai onko tarkoituksenakin olla harmaa? Jos on olisi pieni sävyero kirveen ja poran harmaiden välillä suotava. Esiliina on mielestäni todella hyvin onnistunut.
Silmät, ja kasvot muutenkin, kaipaisivat mielestäni hieman selvempiä rajauksia. Melko tummat blacklinet voisivat tällaiseen nappiin sopia muuallekin (mm. essun hihnat ja -ihon rajakohta, essun ja housujen raja, kädet). Parasta antia mielestäni kirveen terä ja essun etupuoli. Oikein mainiolta näyttää kokonaisuudessaan.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-
Paha Omena
Skannattu on tosiaan --> menettää aavistuksen terävyydessä. Minä en itse oikein pidä vahvasti rajatuista kohdista kovinkaan monissa figuissa, joten päädyin tässäkin melko maltilliseen rajaukseen. Itse figun silmät ovat myös syvällä ja silmäkuopat kovin pienet, joten päädyin siihen. etten edes lähde sinne mustia rajauksia tekemään etten pilaa koko kasvojen fiilistä.
Hienoa jälkeä, mutta en tykkää itse figusta, näyttää jotenkin tönköltä. Noita rajauksia vois vähän selventää, eli black linejä jonnekkin, esim. tohon lihaveitsen ja käden väliin, tai jotain tummempaa rajaa edes. Tuo mekko on hienosti onnistunut.
Baseen kun teet jonkun lattian ja siihen jonkun verilätäkön niin se ois kiva lisä.
Baseen kun teet jonkun lattian ja siihen jonkun verilätäkön niin se ois kiva lisä.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
- Rectunator
Helvarin tyylikäs figu ja helvarin tyylikäs maalaus
!
Itse olen kanssa katsellut Foundryn figuja, minuun iskivät eniten ne La Cosa Nostra kaverit
. Mutta tuo figu on taivaasta.
Tuo lihakirves oli ihan helkkarin tyylikäs.
Itse olen kanssa katsellut Foundryn figuja, minuun iskivät eniten ne La Cosa Nostra kaverit
Tuo lihakirves oli ihan helkkarin tyylikäs.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Vieras
Hmm... jaa-a... maalaan aika paljon enkä maalaa yhtään figua "sarjatuotannolla", joten kaipa se on vain rutiinista kiinni. Aikaa meni ehkä 2½ tuntia ja risat tähän yhteensä. Tästä meni ehkä 20 minuuttia maalisotkun kanssa (laitoin lippaa kiinni Citadelin valkoisesta purnukasta ja ... no lopputuloksena yksi valkotäplitetty paita, kivoja valkoisia läiskiä tapetissa ja valkoisia klönttejä kaulassa ja käsissä - sain pestyä maalit märkänä pois tapetista, mutta paita menee kyllä rätiksi).goppo kirjoitti:hienot figut hieno maalaus
miten sait muuten noin hyvää jälkeä yhdessä illassa? minulla menisi tuohon päivä
Tuo itse figu oli kiva maalata - ihoa lukuunottamatta. Iho on hirveän röpöllinen ja siinä on suuri määrä viiltoja. En meinannut millään saada siitä tyydyttävää.
Olen samaa mieltä Skarsnakin kanssa. Tuon essun etupuolessa on kertakaikkiaan erinomainen pyyhityn veren tuntu.Skarsnak the Mass kirjoitti:...Esiliina on mielestäni todella hyvin onnistunut. ...Parasta antia mielestäni kirveen terä ja essun etupuoli.
Olet myös jaksanut nähdä vaivaa tuon poran ja lihakirveen NMM-efektien kanssa.
Kaikenkaikkiaan kiva realistinen fiilis.
- Dru Perim
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
-
Kellokoneisto