DE
DE
Sanokaapas omia mielipiteitä kivoista väreistä DE armeijalle? Ostan parin päivän päästä ekat DE figurit ja värit pitäis keksiä... Sen oon päättäny et hopea on ainakin yks... Ja onko se ihan lame jos tekee games-workshopin väreillä? Musta ainakin ne on tosi hienon näkösiä sillä värityksellä.
Miten noin käytännössä värin tummentaminen mustalla? Ja on varmaan oikein ku ostan mustan pohjamaaliks DE:lle?
Miten noin käytännössä värin tummentaminen mustalla? Ja on varmaan oikein ku ostan mustan pohjamaaliks DE:lle?
-
Europöpi
-
Europöpi
-
bonesripper
No jos niistä haluaa sen näkösi, et ne taistelee aina yöllä (niinkun ne vissii tekee). Nii sitten kannattaa maalata joksku tummaks, vaik violettia ja washia päälle. Pirun nopeesti saa maalin koko armeijaan. Nii ja voihan sitä sitten myöhemmin parantaa sitä maalia.
Sitten jos haluaa jotain hienompaa ja näyttävämpää nii kyl kirkkaat värit on aika jees. Jos jotai vaaleensinistä, punasta ja violettia highlaittailis vähän tummempaan väriin nii tulis aika jees näkösiä. Vähän hitaampi tapa maalata näin, mutta palkitsevampi.
Tumma on kyl ihan hieno jos koko armeija on maalattu sellaseks, mut kyl toi kirkas väriteema miuta enemmän houkuttelis. Oon sen miun venerable dreadnoughtin jalan alle maalaanu sellasen dark eldarin, jolla on sininen panssari. Tykkään sen väristä aika paljon.
Sitten jos haluaa jotain hienompaa ja näyttävämpää nii kyl kirkkaat värit on aika jees. Jos jotai vaaleensinistä, punasta ja violettia highlaittailis vähän tummempaan väriin nii tulis aika jees näkösiä. Vähän hitaampi tapa maalata näin, mutta palkitsevampi.
Tumma on kyl ihan hieno jos koko armeija on maalattu sellaseks, mut kyl toi kirkas väriteema miuta enemmän houkuttelis. Oon sen miun venerable dreadnoughtin jalan alle maalaanu sellasen dark eldarin, jolla on sininen panssari. Tykkään sen väristä aika paljon.
ÖÖ siis tota juu... Kysymys on Darl Elveseistä
Ja nyt oon vakavasti ajatellu hopea, keltanen, tumman punanen yhdistelmä. Kommentteja, kokemuksia?
Ja tota noin... Mitäs se ink nyt oikein onkaan. Eiks sillä tehä hienoja varjostuksia tai jotain (vaikkapa jotkut sormien välit esim.)? Onks niit eri värejä?
Oon sitten näin alkuun ostamassa sen 9 maalin starttipaketin. Onko jotain maaleja (tai jotain muuta) mitä kannattais näin heti alkuun ostaa? Pensseleissä en tarvii avustusta...
Ja huom. olen todellakin vasta alottelemassa harrastusta...
Ja nyt oon vakavasti ajatellu hopea, keltanen, tumman punanen yhdistelmä. Kommentteja, kokemuksia?
Ja tota noin... Mitäs se ink nyt oikein onkaan. Eiks sillä tehä hienoja varjostuksia tai jotain (vaikkapa jotkut sormien välit esim.)? Onks niit eri värejä?
Oon sitten näin alkuun ostamassa sen 9 maalin starttipaketin. Onko jotain maaleja (tai jotain muuta) mitä kannattais näin heti alkuun ostaa? Pensseleissä en tarvii avustusta...
Ja huom. olen todellakin vasta alottelemassa harrastusta...
oho.... jengi on nytten vähän kässännyt väärin 8) .... AI Dark Elffit. No niillä ois varmaan sellanen musta punanen aika kova ehkä. Tai sit sellanen purppura mut ne on ehkä vähän tylsiä. Niin ja startterissa tulee ihan jees värit mutta aseisiin käyttäisin mielummin boltgunmetallia ja sit jos värjää punasella niin sitten vaikka gore alle ja sit blood red drybrushilla päälle. Ja sit jos se violetti niin sitten se pitää ostaa erikseen tai sekoittaa sillä sitä ei tule mukana.
-
Puolijohdediodi
-
Europöpi
-
bonesripper
Helpoin tapa maalata haarniska on musta pohjamaali, dark elffien tapauksessa mithril silverillä koko haarniska ja pirusti black inkkiä päälle
Se musta valuu sopivasti kaikkiin niihin haarniskan rakoihin mahdollisimman pienellä vaivalla ja jos inkkiä on tarpeeks haarniskastakin tulee sopivan tumma
Dark Elffeille sopii nimenomaan tummat värit ja punanen. Broidilla on tossa muutama jotka on maalattu tyyliin deadly nightshade ja red gore, haarniska yllämainitulla tavalla ja yksityiskohdat brazen brassilla. Tyylikkäitä ovat. Joku lich purple voi olla kans ihan sopiva väri.
Dark Elffeille sopii nimenomaan tummat värit ja punanen. Broidilla on tossa muutama jotka on maalattu tyyliin deadly nightshade ja red gore, haarniska yllämainitulla tavalla ja yksityiskohdat brazen brassilla. Tyylikkäitä ovat. Joku lich purple voi olla kans ihan sopiva väri.
Salute the great Primarch
Salute the Emperor
Onward to victory!
Salute the Emperor
Onward to victory!