"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Eldar & Space Marine Hero

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
A.M€nen

Dark Eldar & Space Marine Hero

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

Tuli sitten vietettyä editointiohjelman kanssa tunti jos toinenkin, ja tässä tulos:

http://groups.msn.com/Airuennappulat/sh ... &PhotoID=5

Kuvaa voisi parannella vielä vähän, mutta se edellyttäisi aloittamista alusta, kun en tajunnut tallentaa välillä.

Kritiikkiä kiitos!
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
D3nniz

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

No olihan se kyllä vähän epäselvä, mutta idea oli hieno. ;)
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Suttuinen, mutta kiva idea. Ilmeisesti figuja ei tarkoitettu arvosteltavaksi maalauksen osalta, vaan pelkästään tällaiseksi kaksintaisteluksi.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

No ainakin omalaatuinen, tällaisia ei olekkaan paljoa näkynyt. :D Itse pidin kuvasta hyvin paljon, sillä kuvaahan me arvostelemme? Toivuttuani Epic-kuvamanipulaationi teilaamisesta olen itsekkin valmis yrittämään jotain vastaavaa, jos Airut eivät vedä palkoa sieraimeen?
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

No en todellakaan vedä! Eihän tämä mun idea alkuperäisesti ollut. Kuva on ehkä vähän suttuinen kun noita ukkoja piti pienentää hullusti että ne täsmäisivät taustan koon kanssa. Ja tosiaan ukkojen maalauksen arvoistelun voi jättää myöhemmälle (on varmaan tulossa tänne joskus). Kuva tosiaan on sen verran suttuinen ettei maalauksen tasosta saa selkeää kuvaa...
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Hieno. Näitä saisi olla vähän enemmänkin. Kuva oli vähän suttuinen ja figut eivät sopineet täysin yhteen taustan kanssa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Tuo oli muuten hyvä, mutta vielä hienompi olisi tullut jos sen olisi muuttanut seepiaksi tai mustavalkoiseksi. Sitten vielä jotain suttua kuten kahviläikkiä niin avot! Olen itsekin tehnyt kaikenlaisia tollaisia mutten viitti tuoda tänne koun olen hakenut materiaaleja netistä...
I'm back.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”