Hobitti projekti!

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Dain Ironfoot, King of the Iron Hills

Koodi: Valitse kaikki

F   S  D  A  W  C  M/W/F
6/4  4  8  3  3  7  3/3/2
Dwarf Hero, heavy armor
Shield:+5pts
Special Rules: Barazantathûl
Cost: 120
Siinä nuori (nuorempi) Dain Rautajalka, vähän vetreämpänä.

Ja sitten kääpiöiden nemesis, Smaug kultainen.

Smaug the Golden

F   S  D  A  W  C  M/W/F
8  7  8  2  4  6  2/4/*
Dragon, no armor
Special Rule: Terror
Dragons Breath
Dragons Gaze: Range 6", Automatic. The Victim takes a caurage test. If failed, the victim is transfixed for the rest of that turn.
 his doesn´t work against opponet with higher will value than Smaug.
Jewelarmour: The Enemy gets -1 to their wound rolls against Smaug.
Fate: Smaug has no fate at all, but when he has only one wound remaining, he benefits this rule. Smaug gets as many fate rolls than he has suffered wound in that turn.
Fly
Cost: 210
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

johan te niitä hahmoja teette nopeaan olisiko mitään jäljellä johon voisi viellä itse puuttua?
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Kyllä niitä löytyy, en nyt heti vaan muista... mIRCin välityksellä teemme näitä...parhaillaan...tulepa mukaan...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Hämähäkit:

F S D A W C M/W/F
3/6 3 6 1 1 4 0 0 0

Special Rule: myrkky hampaat: saavat Re rollata yhden woundi heiton
Verkko: hämä häkit pystyvät kutomaan vekkoja joilla ne voivat saada vastustajan taistelu kyvyttömäksi. vaikutukset:kaikki taisteluun liittyvat taidot yksi. (verkoon voi käyttää ampumis sääntöä)

Cost:15 pts

tässä minun synkmetsän hämähäkit arvostella saa.
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Smaug on aivan liian huono (ei herneitä nenään). Kyllä sen mielestäni pitäisi ainakin Balrogin veruinen, mutta on tuokin hyvä.
Attack voisi olla jopa ehkäpä (uskallanko sanoa)...4? Ja ihmettelen missä on tulen sylkeminen? Vai onko se peräti tuo Dragons Breath?
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

On se se breath.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Averren

bottiins kirjoitti:johan te niitä hahmoja teette nopeaan olisiko mitään jäljellä johon voisi viellä itse puuttua?
Joitakin kääpiöistä, ja monia perusjoukkoja.

Tässä versioni Beornista.

Beorn the Berserker

F   S  D  A  W  C  M/W/F
5/4  4  5  3  3  6  3/3/3
Man Hero, no armor, axe
Special Rules: Transformer: Beorn starts the game as a human as presented above in those stats. In any point of game in the start of his own moving turn he can transform into a giant bear.
This will work only if he doesn´t move at all in that turn, neither fight in hand to hand combat.
When he transforms he gets +1 to every stat, except wound and to heroic statline.
In a start of any turn he can try grow larger. Then he rolls a D6. If that roll is greater than 3 it is a success and he gets further +1 to every stat as presented above. If it fails, he turns back to a human.
When he is in a bear form, he cannot use fate, but if he´s wounded, he gets further +1 to his stats, except wound or any heroic stats.
Beorn can turn to a man in a start of any turn, if good player wishes to do so.
Cost: 95
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Averren

Balrogofmoria kirjoitti:Smaug on aivan liian huono (ei herneitä nenään). Kyllä sen mielestäni pitäisi ainakin Balrogin veruinen, mutta on tuokin hyvä.
Attack voisi olla jopa ehkäpä (uskallanko sanoa)...4? Ja ihmettelen missä on tulen sylkeminen? Vai onko se peräti tuo Dragons Breath?
Öh, kai käsität, että D8 ja tuo Special Rule tarkoittavat, että moni rivimies ei edes voi haavoittaa Smaugia?

Smaugia ei enää muuteta, niin kauan siitä väänsimme kättä.

Balrogofmoria

Mitäh? Smaugia ei enää vaihdeta? Onko minulla mitään vaikutus valtaa? Smaug tappaa mielestäni enemmän massaa kuin Balrog ja on muutenkin taistelussa parempi, mikä on piste hinnoitus? 210?! Alle puolet Balrogin pisteistä.
Vaadin, suorastaan rukoilen että Smaug on muutettava!
Ja eikös minun pitänyt tehdä tuon Beornin karhumuoto?
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
Averren

Balrogofmoria kirjoitti:Mitäh? Smaugia ei enää vaihdeta? Onko minulla mitään vaikutus valtaa? Smaug tappaa mielestäni enemmän massaa kuin Balrog ja on muutenkin taistelussa parempi, mikä on piste hinnoitus? 210?! Alle puolet Balrogin pisteistä.
Vaadin, suorastaan rukoilen että Smaug on muutettava!
Ja eikös minun pitänyt tehdä tuon Beornin karhumuoto?
Toki on. Mutta katsotaan mitä muut sanovat. Monet herot eivät voi edes haavoittaa tätä.

Juu piti, mutta tajusin Beornin ihmismuotoon kuuluvan tuo sääntö.

Sitäpaitsi, ei kumpaakaan ole vielä virallikseksi valittu.

LAndE

Eikös Smaug ole hyväksytty virallisesti? Ainakin siihen tulokseen KK kanssa tulimme ja laitoin sen valmiiden listalle mutta jos sitä ei niin otan sen pois. Eikä siitä tarvitse nähtävästi muuttaa kuin pisteet jos niitäkään... vai?

Averren

Ei minusta. Ja myös minä olen tuon virallikseksi hyväksynyt. Kaipa kun olen tuon tehnytkin with co. LAndE ja KK.

Balrogofmoria

Smaugin pitää olla parempi! Sanoudun irti (niin varmaan) jos Smaugista ei tule parempaa.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
Averren

Balrogofmoria kirjoitti:Smaugin pitää olla parempi! Sanoudun irti (niin varmaan) jos Smaugista ei tule parempaa.
Toivottavasti et ole tosissasi. Mutta, ei sota yhtä miestä kaipaa ;).
Ei siitä ainakaan parempaa tule! Se on nyt jo kuolematon, vai oletko katsonut pelkkää statlineä?
Tsekkaa Special Rulet!

Miksi kaikki 1st & 2nd age figut menivät tappelutta...?

Balrogofmoria

Noh pakkohan siihen on tyytyä mutta muista minä olen aina ja ikuisesti Smaugia vastaan. (<---piste).
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
LAndE

Oletkos nyt sitä mieltä, että Smaug on liian heikko? Vai liian halpa pisteisiinsä nähden?

Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Tähän voisin omaltakin osaltani osallistua, mutta pääsen suunnittelemaan vasta viikonloppuna kun palailen kotio. Että ilmoittakaa jos vielä mahtuu mukaan (yv).
Lalalaa
LAndE

Nämä hahmot meiltä vielä puuttuvat sääntöjen osalta:

GOOD MODELS

Isäntä, ei tietoo eng. nimestä. Vois olla Denethor ilman sitä speacial sääntöä ja laittaa yhen mahdin, vai miten on? Kyllähän toi äijä meni sekasin kullasta.

Haltiakuningas, Thranduil?

Kääpiöistä Dwalin, Ori, Nori, Oin, Dori, Gloin, Bifur ja Bofur. Oinille ja Gloinille tai jo jotain sääntöä ollakkin?

Kaikki muut helkutin kansat Yksinäisen vuoren lähistöltä. Tosin Mirkwood kirjanen varmaan auttaa asiaa kun sekin julkaistaan.

EVIL MODELS

Hiisi pomo Sumuvuorilta, Onko mitään ideaa?

Trolleistakin tais olla jotain säätöö jo, vai?

Hiidet varmaan menee Moria goblineina?

Hämähäkit, näistäkin oli jo jotain säätöö

Sudet, näille voisi antaa yhden attackin ja muuten menisivät normaaleina hukkina (RotK:n säännöillä)

Jos jotain listasta uupuu niin laittakaa perään. Säännöt voitaisiin tehdä aluksi kääpiöille ja siitä jatkaa eteenpäin. Tosin olisi kiva saada ihan "perussotilaille" statlinet.

Eli asiaa jäädään pohtimaan. Keskiviikko menee itseltäni melkein koko päivä kaupungilla niin minua ei nää paljoa ainakaan kuuden jälkeen. Eli lisäilen uusia hahmoja torstaina tuonne listaan.

Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Hiisi=Goblin, eli gobon figut menevät täydestä, mutta muutoksi statlineen? Defence yhden alas, niin näitä saisi, ootas paljon... Näitä sais 10 siinä, missä urukeja 4... :D Heh... Se olis just niinku pitäs...
Perusteluja kannalleni; Eivät ole päässeet Moriaan, josta löysivät paljon valmiiksi kaivettua malmia = Ei haarniskoja...

Niin, ja hämiksistä sen verran, että se re-rolli muuttaa niin, että saa re-rollata kaikki ykköset...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Ja eikös hiisi kuningas voisi olla Durburtz? Ehkä hiukan muutetuilla säännöillä. Sen voisin tehdä.
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”