IG ja liittolaiset
IG ja liittolaiset
Squirrelin IG-oppaasta saa sen käsityksen, että IG:lle saisi esim. Grey Knighteja liittolaisiksi.
Minä en kuitenkaan löytänyt IG:n codexista mitään mainintaa liittolaisista. Selitettäisiinkö tarvittavat tiedot Daemonhuntereiden codexissa, jos vaikkapa Grey Knighteja haluaisin ottaa mukaan?
Minä en kuitenkaan löytänyt IG:n codexista mitään mainintaa liittolaisista. Selitettäisiinkö tarvittavat tiedot Daemonhuntereiden codexissa, jos vaikkapa Grey Knighteja haluaisin ottaa mukaan?
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
- Rectunator
Kroot Mercenaries listaa voi käyttää liittolaisina IGn kanssa. Lukee ihan Kroot Mercien armeijalistan säännöissä.Rectunator kirjoitti:Mitä hell!!? Mitä ne Krootit siellä tekee? Onko ne mercenaryja? Luulin että vain Taut saavat niitä ja se mercenary on vain jotain fluffihommaa.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Armeijalista löytyy Chapter Approved 2004 kirjasta. Itse en ole huomannut mainintaa, että tarvittaisiin vastustajan suotumus. Henkilökohtaisesti kyllä kysyisin, ennen krootien lisäämistä armeijaani.Terminator kirjoitti:Onko kroottien liittoutuminen muiden armeijoiden kuin taun kanssa ihan suorasukaista, trial-sääntöjä, vai vaatiiko vain vastustajan suostumuksen?
Comebackia pelaamisen eturintamaan...