"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lotr kampanja - alkusössinnät

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

no eipä noita maastonpalasia meiltäkään oikeen löydy. last defenseenkin saatiin häthätää kyhättyä se linnake kaikesta epämääräsestä. :D tarvikkeita maaston tekemiseen kyllä olisi yllin kyllin, mutta tästä koneelta on niin raskas nousta. :D voisin ottaa moriankin armyn käyttöön (ei taida onnistua että pelaa kahdella), tosin taitaa pelikaverit loppua kesken.
Shall I burn you?
Jhep

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Olen tullut rippileiriltä ja mennyt konfirmaatioon, joten minulla on rahaa menen ostamaan kääpät ;)..... Jos saan truupperin innostumaan niin otamme varmaan kääpät vs. gobbot tai haltsut vs. gobbot :)
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Okei eli kysyisin millon alkaa taas uusi kierros? Kun vihdoin pääsin pohjoisesta ja mieli tekisi pelata.
Lalalaa
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Siis kierrospohjaisuudesta on luovuttu. Aktiiviset on aktiivisia. Mutta jokapäivä ei saa hyökätä senverran katson. Joten ilmoitusta vaan minulle ja tappakaa ne rumilukset!

Zircon, Hemmetin hyvä. Ilmoittakaa itsenne minulle, niin olette pelissä mukana. Ja olen kerran aikaisemmin sanonut: Haltiat vs. Gobot ei käy, koska Haltiat on täynnä. Gobot ja Kääpiöt kummatkin tarvitsevat lisävahvistusta, joten puhu vain se Truupperi ympäri. Sulla on muuten aika kiire maalata ne 7.8 mennessä Kouvolaan.

Ilmoituksia ja rähinää kiitos.;)
Spinal

Up We Go! elääkö tämä vielä? (oli vajonnut niin alas)
Shall I burn you?
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Miedän osalta hieman tauolla, kun tuo naapuri lähti unkariin... Noh, mutta sen jälkeen jatketaan taas...
Ja, mites muuten hradien kanssa? Menevätkö mordorin kylkiäisenä, vai ovatko oma kansansa?
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
makkarafolio

Kummallista kyllä, koko Prometheus-leirini aikana ei tullut yhden yhtä Hyökkäysilmoitusta. Onko jengi täysin jämähtänyt vai mikä teillä on? Itselläni on leiriä leirin perään, joten aika ei riitä. Lähden Keskiviikkona Tarukselle, joten Huomisen, eli tiistain jälkeen voin vastata vasta 5.8.
Valtsu
Viesti:

Nyt laitan sinulle hyökkäysilmoituksen. Mutta onnistuuko jos pelaan sen ylihuomenna? Mikä se raja nyt olikaan. Sitten minun pitää tehdä sähköpostiosoite kaverilleni koska hänellä ei omaa ole. Eikö näin? Koska hänenhän pitää myös lähettää ottelun tulos sinulle.
Lalalaa
makkarafolio

Ei ole enää mitään kierrosrajoja. Luon illuusion pelaamisen vapaudesta, että saa pelata kuinka usein vain, mutta tietysti katson ettei pelejä tule 5kpl per päivä. Toinen osapuolisko voi toimia porukan yhteishenkilönä, ettei sähköpostia tarvitse perustaa.
Spinal

meidänkin osalta (Faceless) homma on ollut jäissä jo muutaman viikon, kun suurin alkuinnostus on takana ja pelitkin ovat olleet aika yksitoikkoisia (mun uruk-hait ottaa koko ajan turpaan) ja välillä on väkisin punnerrettu pelit läpi. mutta pikkuhiljaa taas puhalletaan henkeä hommaan, niin eiköhän tämä sitä kautta heräile meilläkin. laitan hyökkäysilmoituksen pikapuoliin, jottei tarvitse odottaa kovin kauaa vastausta.

ja tuosta kierroshommasta vielä, eli: eikö tämä toimisi sillaon, että yksi H.ilmoitus 7 päivässä. jottai käy niin, että osa pelaa kerran pari kuussa ja jotkut toiset joka toinen päivä :). ja pelaajia pitäisi saada lisää. HEI KAIKKI LOTRAAJAT! tulkaahan mukaan pelailemaan.
Shall I burn you?
Valtsu
Viesti:

Mitenkäs se toinen topic, kannattaisi ehkä pyytää Garothia liimaamaan sen tiedotteeksi. Vai? Sitten toinen juttu noiden karttojen päivittämisen kannalta että sekin kannattaa tehdä.
Lalalaa
Valtsu
Viesti:

Ei kai haittaa jos nyt upin tämän, mutta haluaisin tietää onko tämä vielä elossa? Minä ainakin haluaisin jatkaa, mutta entä muut?
Lalalaa
makkarafolio

Minä olen valmis jatkamaan, ja ylläpitämään kampanjaa. Jos saataisiin ihmiset innostumaan uudelleen. Miten on? Captain Boromir, lupailit aloittaa, kunhan koulu alkaa.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

makkarafolio kirjoitti:Minä olen valmis jatkamaan, ja ylläpitämään kampanjaa. Jos saataisiin ihmiset innostumaan uudelleen. Miten on? Captain Boromir, lupailit aloittaa, kunhan koulu alkaa.
Kyllä kyllä...

Äläpäs hikeenny. ;)
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

No täältä voisi mahdollisesti löytyä yksi porukka lisää(mahdollisesti). Ongelmana olisi lähinnä että mordor ja gondor ovat jo täynnä ja ne kun on ainut armeija joka olisi saatavilla.

Riippuu paljolti siitä saanko kaverin houkuteltua + parista muusta asiasta.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Valtsu
Viesti:

Mukava kun jatkuu. Eli kohta jatkuu omalta osaltani ainakin.
Lalalaa
Kellokoneisto

Jos tneva välttämättä haluaa mukaan niin me voimme antaa tuon akselin vapaaksi...

Koulu alkoi, enkä kotopaikkakunnalla vietä kuin viikonloput, ettei tästä tule enää yhtikäs mitään... Viikonloppuna on niin rasittunut, ettei jaksa pelata, tai jos jaksaa niin sitten mennään melkein jokin isohkompi peli...
makkarafolio

Sääli, te olitte aktiivisimmat pelaajat. Noh, yrittäkää Tneva ja Boromir täyttää Gondorin muotti.
Kellokoneisto

heh :D pelattiin 4 peliä :D
Noh, sampakoski ei oikein pitänyt ideasta koskaan... Tässä kun pelataan skenuja...
Ja, sitten kun Gondorin joukkoihin ei voi ottaa kuolleita... Noh, sampakoski saa kertoa oman mielipiteensä tähän, että jatkammeko...
makkarafolio

Eli kahdeksan peliä. On se kuitenkin jotain. Siis voi joskus ottaa vapaamuotoisen juokse ja mätä tappelun, kunhan hyökkäysilmoituksessa sanoo, että "nyt kiitos mättäisimme vaan."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”