Confrontationin pelaajia?
Confrontationin pelaajia?
Moi!
Aika usein kuulee juttua Rachamin upeista figuureista, mutta harvoin kuulee confrontationin pelaamisesta. Kun kerran figujen mukana tulee säännöt, niin olen ajatellut alkaa peliä pelata, mutta yksin on hiukan kuivaa.
Eli siis pelaako kukaan Confrontationia? Tekisikö mieli?
Aika usein kuulee juttua Rachamin upeista figuureista, mutta harvoin kuulee confrontationin pelaamisesta. Kun kerran figujen mukana tulee säännöt, niin olen ajatellut alkaa peliä pelata, mutta yksin on hiukan kuivaa.
Eli siis pelaako kukaan Confrontationia? Tekisikö mieli?
Pirkka Jokela
Olen tässä suunnitellut Confrontationin aloittavani, kun Hybridin mukana tulleista figuureista saa jo jonkinnäköisen porukan kasaan. Sinulle minusta tuskin kuitenkaan peliseuraa on, kun eri paikkakunnalla asumme. Ehkä Turnaukset ja pelikaverit- (näinköhän tämä meni?) alueelta löytyy kyselemällä peliseuraa.
Moi
Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Bansku, mäkin voisin sun kanssas sitten joskus tuota aloitella (kunhan mun rahatilanne sallii)
Minustakaan ei kyllä ole sinulle peliseuraa pijokela ... mutta katso tosiaan tuolta turnaukset&pelikaverit osiolta sun paikkakunnalles pelaajia ...
Minustakaan ei kyllä ole sinulle peliseuraa pijokela ... mutta katso tosiaan tuolta turnaukset&pelikaverit osiolta sun paikkakunnalles pelaajia ...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Joo, onhan tämä hiukan väärä alue, mutta kyllä minua kiinnostaa ihan Suomen laajuisesti, onko täällä ollenkaan Confrontationin pelaajia. Voisi haaveilla vaikka ropeconissa sitä joskus pelaavansa. Hauska kuulla, että ainakin jossain ihmiset on kiinnostuneita.Bansku kirjoitti:Ehkä Turnaukset ja pelikaverit- (näinköhän tämä meni?) alueelta löytyy kyselemällä peliseuraa.
Pirkka Jokela
Tarkoitus on parin kaverin kanssa aloitella. Ropeconin jälkeen olisi ideana ostaa lisää figujakin. (sikäli kun tämä nyt ketään kiinnostaa
)
Säännöt tosin vaikuttavat paikoittain vähän epäselviltä, mutta ihan kivoilta. Pitää kokeilla. Figut rokkaavat, sehän pääasia pelaamisessa onkin.
Säännöt tosin vaikuttavat paikoittain vähän epäselviltä, mutta ihan kivoilta. Pitää kokeilla. Figut rokkaavat, sehän pääasia pelaamisessa onkin.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
baretul
Ei ne ainakaan tunnu valkometallilta, pikemminkin lyijyltä, taipuu meinaan sen verran helposti...
Eli mulla on työn alla Dirzin alkemistit, kavereilla on Alahanin jellonia ja Karvaturreja, alkuvaiheessa nekin.
Eli mulla on työn alla Dirzin alkemistit, kavereilla on Alahanin jellonia ja Karvaturreja, alkuvaiheessa nekin.
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
paketissa ainakin varoitetaan tuotteen sisältävän lyijyä. Gw ei minun tietääkseni käytä lyijyä enää ollenkaan.
Mutta joo, kyllä minunkin on tarkoitus aloitella kaverin kanssa pelaamaan niillä, jos vain maltan tehdä jonkun "armeijan" itselleni. Tällä hetkellä kaikki rackhamin figut menevät vain hyllyn koristeeksi. Säännöt ovat kyllä tosiaan hieman omituiset ja se FAQ-lista on lähes pakollinen.
Mutta joo, kyllä minunkin on tarkoitus aloitella kaverin kanssa pelaamaan niillä, jos vain maltan tehdä jonkun "armeijan" itselleni. Tällä hetkellä kaikki rackhamin figut menevät vain hyllyn koristeeksi. Säännöt ovat kyllä tosiaan hieman omituiset ja se FAQ-lista on lähes pakollinen.
- Gene Steeler
Pelattiin tosiaan pijokela:n kanssa n.110 pistettä Sessair vs. Drune matsi tossa perjantaina ja säännöt on tosiaan aika erilaiset kuin GW:llä. Pelissä on se hienoa että voi ostaa vain ne kaikkein hienoimmat figut ja silti luultavasti pärjää ainakin jotenkin. Myös maastoa tehdessä voi villiintyä kun ukkelit osaavat hyppiä ja kiipeillä tarpeeksi hyvin verrattuna GW:n peleihin.
Ja Kelttien Giant barbaari veti sittenkin kuonoon sitä mun Formorian Fiendiä...
Ja Kelttien Giant barbaari veti sittenkin kuonoon sitä mun Formorian Fiendiä...
-
baretul
On ne valkometallia vaan eri sekotetta kuin gw:een. Valkometalli sisältää lyijjyä, toi gw:een nykyinenkin sekote sisältää kait jonkun verran lyijjyä.
Niin itelläni on keltois sessaireita jonkun verran, joku 5 blisteriä about ja sitten sekalaisia muita joku 10 blisteriä. Ajattelin kesän lopussa ostaa itselleni keltois sessairs, tir-na-bor ja griffin warbandit.
Niin itelläni on keltois sessaireita jonkun verran, joku 5 blisteriä about ja sitten sekalaisia muita joku 10 blisteriä. Ajattelin kesän lopussa ostaa itselleni keltois sessairs, tir-na-bor ja griffin warbandit.
Viimeksi muokannut baretul, Pe 23.07.2004 13:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt on melkein kaikki Hybridissä käytettävissä olevat Dirzin ukot koottuna ja pohjamaalissa, eli vois kokeilla kuinka Confrontation luonnistuu!
Pirkka/Samuli kuinka teillä on aikaa esim ens vkl? Kuitenkin viimeistään Conissa turnausten välissä...
Pirkka/Samuli kuinka teillä on aikaa esim ens vkl? Kuitenkin viimeistään Conissa turnausten välissä...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
- Gene Steeler
Ajattelin niitä vain sen tähden että niistä saa ainoastaan nykyisellään tehtyä edes puoliksi haltia ryhmän (puoli-haltioita
... Mutta aiskohan missään kuvaa Impure-hepuista? (etsii hakukoneen)...
Nojaa... tääkin projekti jää syksyyn... (eka `Con, sitten uus BBB jne.)
Nojaa... tääkin projekti jää syksyyn... (eka `Con, sitten uus BBB jne.)
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
-
baretul
Niin joo puolihaltioita on tällä hetkellä 3 vai onkohan niitä vasta 2. Muille ei ole vielä figuja. Haltiat pitäis tulla 2005 tai 2006. 2005 pitäis tulla täydennystä pääasiassa seissareille ja cadwallon roolipeliin lisäosa (jos sellasta nyt tulee). Tossa on kyllä noitten elfien statseja mistä on ilmestyny kortit tai figut:
http://www.rackscan.net/rackscan/racksc ... army_id=14
http://www.rackscan.net/rackscan/racksc ... army_id=15
http://www.rackscan.net/rackscan/racksc ... army_id=14
http://www.rackscan.net/rackscan/racksc ... army_id=15