"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hauep, beasteja, warruja...

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo... Hienojahan nuo kyllä ovat. Olen silti samaa mieltä Craynen:in kanssa että warrut ovat hienoimpia. Kiitoksia rune kuvista ilman niitä en ois alkanu kerään nurglea ;) Oot mun idoli!!! :D
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Warp

Viesti Kirjoittaja Warp »

Varsin mäystikäs (;)) demoniprinssi. Todella hieno konversio/maalaus. Warrut oli hyvin blendattuja, asiallisia nekin. Renderit ihan mageita myös.
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Mahtavaa!
Warrut ovat upeimmasta päästä mitä minä olen nähnyt ja demoni oli loistava. Maalauskin.
Höh, muut ehtikin jo kommentoimaan noita tapetteja...Antaa figuillesi julman säväyksen! :)
Sandman

Viesti Kirjoittaja Sandman »

Voi luoja että on kauniita figuja. Valot ja varjot sulautuvat yhteen riittävän pehmeästi ja värit tuntuvat toimivan. Demonin konversio ja maalaus ovat harvinaisen hyvin onnistuneita kuten koko demonikin.
Voit olla Rune itsestäsi aika ylpeä kun osaat kirjoittamisen lisäksi vielä maalatakin noin hyvin.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Joku muukin on näköjään maalannu kuin pieni eläin :D
Kuvat on vähän tummia, mutta parempia tulee kai sitten kun kaikki on valmiita?
Ja onhan nuo 'conissa nähtävillä?
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ei, en usko. ;) Mutta jos herra on hyvä ja tulee seuraavaan Kuopion Larppaajien järjestämään Faba turnaukseen, siellä pääsevät kaikki sitten hakkaamaan demonia naamatauluun niin paljon kuin sielu sietää. Paitsi jos Hauep tulee ja repii sen sielun teistä ennen sitä. ;) Coniin kuljetukseen tuo olisi... aika tuskaista.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Oh crap..onpas paljon mahtavia figuja ja paljon lyhyitä vastauksia. Noh, korjataanpas asia. ;)

Elikkä, aloitetaanpas noista foe-rendereistä. Hienoja ovat, mutta kaipaavat sitä ah-niin-paljon-puhuttua-ja-kaunista Nugrlemaisuutta. Eikö olekkin chainmailia helppo sculptata ? Tee kaikkea kivaa, kuten viiltelet niiltä vatsan auki ja tunget stuffia ja annat mutatoivien taitojesi laulaa...mmm, pus and slime.

Oh my god (kukkulan kuningas-hemmo äänellä) ! Hauep Tartuttaja on aivan mahtava. Olisit voinut tuota käärettä tuossa viikatteessa wrapata vähän pidemmälle, nyt se näyttää vähän käyttökelvottomalta (siis se kääre). Viikatteen terästä olisin odottanut jotain demonisempaa, mutta kaipa se pienellä viilauksella tuolleenkin toimii. Vaikka vähän vihreätä/ruskeaa sheidausta ? Viikatteen varsi taas on liian flatti (ei muista kunnon sanaa, liikaa skeittailua). Panssari on oikeastaan todella makean näköinen (ehkä taas suurin virhe, liian makea=un-Nurgley). Jes, sait sitten vaihdettua sen avuttoman pallukan pois, vieläkin liian pieneen, mutta pahan näköiseen palloon. Kallot tuovat hyvää kontrastia muuten tummaan figuun, joten ei niistä sen enempää. Voisit lisätä vähän ruostetta kettinkiin sun muihin metalli osiin, niin saisit realistisemman fiilingin niihin. Siivet ovat vielä WIP vai ne eivät vain näy kuvassa ? Etupuolelta tämä kaunokainen on upea. Mutta nuo suolet olisivat ehkä kaivanneet viimeisen korostuksen. Muuten mahtava ja kaikki upeat sculptitkin tulevat maalauksessa näkyviin. Saatoin kysyäkkin (prkleen dementia), mutta mitä tuo kääre on ? Sideharsoa ? Ja jos on, niin miten olet saanut leikattua sen noin kapeiksi suikaleiksi ? Ja huomaan myös, että on tullut märkäpaletille käyttöä ? ;) Todella kaunista, kyyneleet valuvat silmäkulmista...

Ja nuo warrut...jotain sanoinkuvamaattoman epänurglemaisia kaunokaisia. Todella mahtavaa työtä olet saanut aikaan. Btw, pakko päästä sinne Faba-turneeseen, vaikka siellä ei mitään asiaa olisikaan... :P
Work out, in case future happens.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Epänurglemaisuus on todellakin tarkoitus, ehdottomasti. ;) Yhtäkään vatsaa en viillä auki, en säädä järjetöntä paisekessiä enkä työnnä lonkeroita pursuamaan joka reiästä. Piste. Kyllä minä pari paisetta säädin jonnekin, ja Hauepin vatsaa ei oikein muuten saanut tehtyä, mutta muuten: pois se minusta. Sitten muuta. Chainmailia on todellakin helppo sculptata, ja kun en muuta osaa, niin teen sitä. ;) Toimii aivan tarpeeksi hyvin, ja sitä näissä haen. Näyttää helposti erilaiselta, se riittää nyt ja tulee riittämään toivottavasti vastaisuudessakin. Viikatteen kääre on todellakin aika kamala (en pidä siitä itse kovin paljoa, idea on edes kohtuullinen, mutta toteutukseni kärsi. Yllättävää?) ja sen tein sellaisesta... En edes tiedä mitä tuo on. Jotain kangassidettä, vuosia vanhaa. Muistan vielä leikkineeni samaisella rullalla kymmenisen vuotta sitten. ;) Viikatteen varsi olisi ollut aika nätti, jos sen olisi saanut sellaiseksi puiseksi ihan säätövaiheessa, mutta mistä minä puisen varren saan? Ulkoa? Ei kiitos. Valitettavaa, mutta pitää katsoa josko saisi maalattua sen vähän paremmin. Tai edes eriväriseksi. Niin, ja mitä tahtoisit sen viikatteen terään? En minä paljoa keksi siihen. Nyt onkin toisaalta vain se metalli + pari litraa inkiä. Sama pätee muihinkin metalleihin. Sitä kettinkiä voisi toisaalta inkata vähän lisää... Mistä ihmeestä saat järkevän näköisen pallon tuon kettingin päähän? *tuskastunut* Tiedän että se on hieman pieni, mutta on se nyt jo parempi kuin edellinen, vai? Stuffista en kovin mielelläni olisi tekovaiheessakaan sitä lähtenyt säätämään, olisin vain pilannut roskan. Nyt on vähän turhaa. Siivet ovat kyllä vielä WIP, ja pitää vihreä kai maalata uusiksi. Kuten sanoin, blendit ovat oikeasti aika kamalia. Mutta ei kai tekstistä paistanut hienoinen sarkasmi? ;) Puolet tekstiä kehua, puolet kritiikkiä, tasaisesti sekoitettuna. Ei tuollaista voi ottaa muuten kuin sarkasmina. ;) Tosin en minä vedä hernettä nenään vaikket pitäisikään. Kiitos kuitenkin näistä. Tahdon vielä kerran kuitenkin vakuuttaa, että kyseessä on melkein valmiista figusta huolimatta vielä Work in Progress versio, joten muutoksia tulee, ja kaikki ideat ovat tervetulleita.

ps. Sanoinko jo niistä suolista? En osaa maalata niitä, valitettavaa. Pitää katsoa jos jotain saisi aikaan. Ovat nämäkin vielä kokeiluasteella.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Heha, kyllähän mie tuon sinun epänurglemaisen tavaramerkin tiesin. ;) Sitä palloa ei muuten ole todellakaan vaikea tehdä stuffista. Pyörität siitä vain pallon (isomman kiitos) ja tökit siihen cocktail-tikkujan teräviä kärkiä ja sitten vähän muotoilet pintaa semmoiseksi kuin haluat. Helppoa, kokeile vaikka. Tai sitten voit kokeilla jotain extremeä ja tehdä sen finn foamista. Otat pienen palasen sitä ja kuumailmapuhaltimella pienennät sen sopivan kokoiseksi palloksi. Kannattee tehdä hyvin ilmastoidussa huoneessa, sillä foamilla on aika ikävä tapa haiskahtaa. Tulee kivan näköistä. :) Mutta en kai minä nyt sentään mitenkään sarkastisesti kirjoita, enhän ? ;) Sen viikatteen olisit voinut maalata joksikin muuksi kuin metalliksi tai sitten blendata jostain ei-metallisesta väristä metalliin tai vice versa. Kerspuleen vaikeata, ainakin minulle, saada hyvän näköiseksi. Suolia ei tarvi mitenkään muuten parannella, annat niille vain viimeisen kirkkaan korostuksen. Lissee niitä kuvia kun valmista tulee (keväällä 2007 ?). :P
Work out, in case future happens.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Todella hienoa työtä =D Itse oon täysin vihkiytymätön onnistuneen konffauksen saloihin joten ei voi muuta sanoa kun "äbä, äbä.."! Mahtava toi Haueppi! Samaten warrujen maalaus iisisti GW-tasoa, makeita on. Erityisesti miellytti bootsien ja handujen värin syvyys, hyvin tehty noi nahkaosuudet.
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

hienoa jälkeä hienoa jälkeä. Varsinkin hauep
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

OT:Tapeteissa on kyllä kukkasia, mutta onko se jokin boordi siinä kun on perhosia?

Ja kyllä ne on vieläkin hienoja, vaikka toiseen kertaan katsookin.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Oliko noi nyt niitä warruja joita sun pitäis hävetä? Häpeä Rune ittees ;) Ei noissa ole mitään hävettävää! Noihan on aivan loistavia :D
(Olipas taaskin omituinen viesti... Noh, sitä se teettää...)
Järjenkäyttö sallittu!
SirHaleron

Viesti Kirjoittaja SirHaleron »

Todella hieno Hauep! Warriorit on todella nättejä ja nurglemaisia. Voittavat kyllä reilusti minun tulevat Path to glory Nurglet. (Jatka samaan malliin)
In memory of Hideto Matsumoto
1964.12.19 - 1998.5.2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”