"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Crisis suitti ja sen optiot.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
mr.tp

Crisis suitti ja sen optiot.

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Tässä olen alkanut harkitsemaan että annan crisis suiteilleni muutakin kuin sen iänikuisen plasma, missile, Mtracker combon. Onko kellään kokemuksia muista virityksistä?

Olen itse ajatellut tehdä yhden tankkien tappoon tarkoitetun suitin. Twin-linked fusionblasterilla ja flamerilla varustettu vehje. Siinä ei ole tarkoitus että se ampuu kaikilla aseilla samaan aikaan. Twin-linked sen takia koska kun suitti tipahtaa tankin viereen on melkein osuma pakko. (Vai pitäisikö antaa liekkarin sijasta shield generator jotta se kestäisi sitten iskua kun vihollinen kohdistaa epätoivoissaan suuren osan tulituksesta suittiin?)
Kaapa

Viesti Kirjoittaja Kaapa »

Itse olen tuota twin fuusiota kokeillut ja ainakin mulla toimi hyvin. Fusioiden lisäksi suitilla oli burst cannon, kun silläkin saa A10 ja A11 hyvällä tuurilla tankit ym. heikon taka-panssarin omaavat ajoneuvot alas =). Shieldiä en laittaisi, koska suitti kuitenkin ammutaan kappaleiksi.

-Kääpä
"On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo." -Nalle Puh-
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

En ole kokeillut, mutta t-l missile pod voisi toimia. Twinlinkki on halpa, ja kantomatka on kunnossa, mutta mitä ottaisi kolmanteen hard pointtiin? Droneja, shieldin vai target lockin?

Twin fusion on kyllä deep strikessä kätevä, itse olen laittanut siihen lisäksi 4 gun dronea kahden suitin mukaan.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Ihan uteliaisuudesta, onko kukaan harkinnut Crisis suitille kolmea asetta? Esim. Missilepod, Plasmagun ja Fusion Gun(tai jotain muuta kolmen aseen komboa). Sitten hardwired multitracker?

Sais aika murhaavan tulivoiman, oli vastassa mitä vain...
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Kolmen aseen kanssa melko kallis suitti... Liian, ellen sanoisi.
tl.fuusio voisi olla myös melko kätevä, mutta voi silti ampua ohi, eikä tankin rikkoutuminen ole niinkään helppoa. DS myös usein scatteroi, mutta tuohan onkin taitolaji.

TL-missile pod on loistava sijoitus, etenkin yksinäiselle puvulle. (kolmas hardpoint on drone controller 0pts, mutta siihen ei osteta droneja)
Maksaa 51 pts. ja osuu melko hyvin. tuolla voi ampu heikointa panssaria melko hyvin rikki, mutta menetys ei tunnu missään. Yksinäisenä pukuna pitää alueita, ja objektiveja täyttää melko kivasti.
Tuo on aikojen saatossa pudotellut ihan dredejäkin, joten maksaa itsensä melko hyvin takaisin.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Noh, vanhana veteraanina voisin sanoa tähän jotain...
Omalla bossillani oli siloin joskus plasmarifle ja burst cannon. erittäin hyvin toimi ja maksoi pisteensä takaisin joka pelissä. Sitten toisella kaverilla oli liekkari ja missilelaucnher....erittäin kätevä tämäkin.
Älkää laittako twinlinkattua, ostakaa aina kaksi asetta. Jos tankintappajan haluutte niin Plasmarifle ja Fusion blaster + se mutlitracker.
No mie vaan höpisen, tehkää mitä haluatte, nuo ovat vain ehdotuksia.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jaahas, silloin kun minä puoli vuotta sitten kysyin tätä niin sain vastaukseksi vain että "Laita kaikille se plasmamissilemulti-combo.". No kiitos kuitenkin. Parempi myöhään kuin ei millonkaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Half-breed kirjoitti:Jaahas, silloin kun minä puoli vuotta sitten kysyin tätä niin sain vastaukseksi vain että "Laita kaikille se plasmamissilemulti-combo.". No kiitos kuitenkin. Parempi myöhään kuin ei millonkaan.
Ja varmaan tuli myös kommentti "ei kannata liimata niitä kiinni"?

Kannattaa aina muistaa, että itsekin voi kokeilla, paremmuus riippuu pelityylistä.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”