"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fear/Terror!

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Jyrzzä

Fear/Terror!

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Tyhmä kysymys.Eli jos Terroria/Fearia aiheuttava hahmo liittyy yksikköön,niin aiheuttaako koko yksikkö tällöin Fearia/Terroria?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Ei ainakaan koko unitti causaa terroria jos wraithi vaikka menee siihen, eli mielestäni pelkkä character/hahmo, ei unit.
EsgaEdit: Unitti ei saa, varmistin asian..
Jyrzzä

Joo kiitos Esgalsirion.Niin mäki arvelin.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Jyrzzä

Ja sit ois viel semmonen et jos epäonnistuu Terror testissä,niin mitä tapahtuu?
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Terror Rulebook sivu 81-82. Seuraamukset sivulla 82.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Jyrzzä

Ai se Flee! ?
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Warhammer Rulebook sivu 82 kohta Flee! kirjoitti:A unit which fails its Terror test will...
- Ain't nod as good as a wink to a blind bat -
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

lord of waagh kirjoitti:Ai se Flee! ?

Jos lohikäärme tulee päin ja olet kauhun vallassa, etkö itsekkin lähtisi juoksemaan pakoon?
Ja jos terror testin on mokannut, joutuu ottamaan uudestaan testiä aina kun terroria aiheuttava on lähellä kunnes onnistuu, tämänkin kumoaa be'lakor. Ja tämä kaikki myös löytyy sääntökirjasta sanakirjan avulla jos ei muuten.
Eye is green.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Eraphion kirjoitti: Ja jos terror testin on mokannut, joutuu ottamaan uudestaan testiä aina kun terroria aiheuttava on lähellä kunnes onnistuu, .
Jokainen uniitti ottaa terror testin vain kerran pelissä. Ei tarvitse ottaa koskaan enää uudestaan, vaikka sen mokaisikin.

Belakorilla on sitten säännöt erikseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”