Kysymys örkki bannerista...
Kysymys örkki bannerista...
Eli jos warrule antaa bannerin niin hänenhän kaikki warusteet armoria lukuunottamatta lähtevät pois, eikö? Niin miksi hemmetissä GW on laittanu (en tiedä onko laittanut muillekkin) örkkien command paketissa tuleville örkki bannereille miekat toiseen käteen ja toisessa on banneri?
Olivatko GW:n pojat vain tyhmiä kun eivät tätä huomanneet?
Tässä vielä linkki:
http://uk.games-workshop.com/thelordoft ... ommand.htm
Olivatko GW:n pojat vain tyhmiä kun eivät tätä huomanneet?
Tässä vielä linkki:
http://uk.games-workshop.com/thelordoft ... ommand.htm
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
RotK-rulebookissahan selitetään näin: "Models carrying a banner count as armed with two-handed weapons except that they do not get any bonus when rolling on the Wound chart. This represents the difficulity of defending oneself while holding up a heavy banner."
Itse olen tämän tulkinnut niin, että hahmo lipulla, ei taistele bannerilla, vaan Hand-weaponilla, jota kuitenkin on hankalampi käyttää samalla bannerin kanssa. Siis sääntöteknisesti tällä ei olisi H-W:ta, mutta fluffillisesti taistelisi käyttäen käsiasetta.
Sekavaa, tiedän, mutta toivottavasti joku tajusi..
Itse olen tämän tulkinnut niin, että hahmo lipulla, ei taistele bannerilla, vaan Hand-weaponilla, jota kuitenkin on hankalampi käyttää samalla bannerin kanssa. Siis sääntöteknisesti tällä ei olisi H-W:ta, mutta fluffillisesti taistelisi käyttäen käsiasetta.
Sekavaa, tiedän, mutta toivottavasti joku tajusi..
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
Itse asiaan, veikkaan, että GW:llä on lähinnä laiskuus iskenyt, tai sitten muotit ovat valettu ennen tuota banner sääntöä. Tai sitten se menee kuten H.L sanoi.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Sauron The Great