Tässä on reiltu 500 pistettä mutta tää tulee olemaan mun turnausarmeija ja se toinen puolisko tulee tuonne PKP:n turnaukseen niin en sitä paljasta.
Army of Gondor
-Faramir (bow)
75pts
-Boromir of White Tower (shield)
180pts
-8 Ranger of Gondor
56pts
-7 Warrior of Minas Tirith (spears and shields)
63pts
-11 Warrior of Minas Tirith (shields)
88pts
-6 Citadel Guards (spears)
54pts
-yht. 516pts
-models 34
No mitä pidätte? Faramir hengailee rangereiden kanssa ja ampuu niin kauan kunnes ollaan lähitaisteul etäisyydellä ja Linnakkeen vartiat seuraa ainakin osa n. 2-3 boromiria niin on varaa vaikka jonkun kuolla niin silti saadaan boromirille vähän attackeja lisää. Ja muut juoksee sitten henkensä edestä vihollista päin...
Kolmannen ajan Gondor armeija
Kolmannen ajan Gondor armeija
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Tätätkin on korjailtu poistamalla örkkilistasta kahdenkäden aseita ja rangereilläkin säästää pisteitä...
En katso sitä Boromirin lippua niin kovaksi että siitä se pistemäärä kannattaa maksaa ja se söisi joukkoja vielä enemmän... Rangereihin luotan tuon 3+ osumisen takia.
En katso sitä Boromirin lippua niin kovaksi että siitä se pistemäärä kannattaa maksaa ja se söisi joukkoja vielä enemmän... Rangereihin luotan tuon 3+ osumisen takia.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Jos annat Borolle lipun, niin se melkein tarkoittaa Faran menoa. Ja lippua hyödyntääkseen tarvitaan Citadel Guardia tai Fountain Courttia. F5 rokkaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä