"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mumakin etsintä: Rohania 500pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kellokoneisto

Mumakin etsintä: Rohania 500pts

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Eli, tällästä ajattelin käytellä PKPn turneessä ensi sunnuntaina...
Toisen puolen otin pois ihan ilkeyttäni... Ei kuulemma kannata näyttää :P ;)
No, muutokset listaan ovat varmaan aikalailla LAndEn armoilla ;)
Mutta, sanokaa suoraan toimiiko mielsetänne... Nimittäin en ole itse näitä käytellyt kuin kerran itse, ja kerran siskon kanssa pelasin...
Oikeastaan itteeni vastaan, mutta kuitenkin...

Theoden -shld 65pts

Gamling 50pts

Captain of Rohan 65pts
-horse, shld, h-armor

6* Riders of rohan 80pts
-2* w/ th. spears

12* Warrior of rohan 96pts
-w/ th. spears & shlds

9* Warriors of Rohan 63pts
-w/ shlds

7* Warriors of Rohan 49pts
-w/ bows

Warrior of Rohan 31pts
-w/ banner

Total Models: 38
Total Cost: Kai tasan 500pts

Tein nää ulkomuistista, ettei kannata ruveta mesoon, jos on jotain pilkkuvirheitä... Kiitos jo etukäteen...
Viimeksi muokannut Kellokoneisto, La 10.07.2004 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Ai, paljastit listas jo nyt... No ei mitään. Mordorin lista näyttää kovalta, mutta Rohanien menestys riippuu siitä Miten tatsastajilla menee charge läpi...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Ihan hyvältä näyttää mutta eikös tuon bannerin vois vaihtaa 3 rohan royal guardiin heitto keihäillä sekä yhteen perus warruun heitto keihäällä ja kilvellä. Harmi en itse pääse mumakilin jahtiin.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
wille

Viesti Kirjoittaja wille »

kuulostaa ihan tehokkaalta armeijalta
Kellokoneisto

Voisi, muttei taida onnistua, kun ei moisia ole... Osa listan rivijannuista tuleekin LAndEn veljeltä lainaan ;)
Itsekin ajattlein bannerin syrjäyttämistä, mutta figujen puute iskee kuin 40 astetta pakkasta...Eli, tuossa on jo käytössä kaikki figut ja vähän ylikin... Mutta, jos turnauksen päivämäärä oltaisiin ilmitettu vaikka viikon tai kaks aikasemmin niin nämäkin olisi voitu saada korjattua...
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

en ymärä miksi noita warriors of rohaneita käytetään...Rohan on ratsuarmeija eikä jalkaväkirykmenti kuin WoMT...että sanoisin että laita ne WoR muualle ja pidä ne varkaksi kun heppa menee alta niin voit laitaa sen tilale (mutta jos molenmat kuolee niin...)
mutta kuitenkin lisää heppoja varsinkin RGoR ja vaikka èomer mukaan...
se olisi ihan kuin mun oma armeija...;)
hmm... on se.
Kellokoneisto

Tota, ei nyt heti löydy noita RoReja, että kyllä niitä ainakin toiset 6 olis, jos saisin...

Ja, kyllä Rohaneita voi jalkaväkenä käyttää, jos on paljo heittokeihäitä... Niillä saa kuitenkin yhtä hyvin tapettua, kuin tavallisessa taistelussa, paitsi ettet itse voi kuolla...
Ja, jos huomasit ylhäällä, niin tässä eletään pienessä ukkojen puutteessa ja turnauksissa ei proxyä käytetä...
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Lisäksi rohanien jalkaväki on halpaa ja hyvä blokki ottamaan vastaan vihollisen jalkaväki ryhmä. Tämän jälkeen ratsu väki iskee vihollisen selustaan tai sivuihin. Näin vihollinen on kivasti ansassa.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Kellokoneisto

Niin, ja jos ryhmitys on tehty huonosti, niin osa siellä keskellä jää blokkiin, kuten herot jotka ovat suojassa jousilta...

Näin voidaan saada esim. nuo herot hiljaisiksi alkurähinöiden ajaksi, jolloin yleensä ne tärkeimät taistelut käydään...
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Ja tämä olisi hyvä lista Recigissä? (Kuninkaan tapossa) Otat iskut vastaan jalkaväellä ja ratsastavilla heroilla ja muilla isket vastustajan kuninkaaseen. Mutta tämä kyllä vaatii oikein ajoitettua toimintaa ja vastustajalta täytyy löytyä aukko ratsumiehille. Mutta joskus onnistunutkin. Tosin kotona, ei turnauksessa.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”