En tiedä onko tästä ollut joskus aihetta, mutta kysytään silti ...
Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä maalista? Vai voiko tätä edes sanoa maaliksi ... ?
Itse ostin eilen (lauantaina) purkin Vallejon Blue Fluoria, enkä ole vielä uskaltanut kokeilla sitä, joten vastauksia kaipailisin ...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ei ole havaintojeni mukaan mitään ihmekamaa. Jälki vaikuttaa jonkin verran räikeämmältä kuin kirkas perusmaali, mutta ei se mitään taikatemppuja tee. Voihan tuolla maalata silmiä ja uskotella itselleen, että ne hohtavat jollain tapaa. Koostumus on jotenkin erilainen kuin normimaaleilla. Pigmenttiä tuntuu olevan vähemmän tai sitten se tulee kunnolla esille vasta kuivuttuaan.
Kannattaa kokeilla rohkeasti itse. Minä en vielä osaa sanoa mitään lopullista muutaman kokeilun jälkeen. Ei se ainakaan sulata figuja tai muuta kilpikonnia ninjoiksi.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Kun pistin sitä mun miksaus alustalle, niin se oli sellasta 'tahnaa'
eli paksumpaa kun maali. Onko se normaalia, vai pitäisikö mun ravistaa sitä purkkia vielä lisää?
Tai kenties lisätä vettä siihen?
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2