"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WIP Jakamaton Kaaos Warrior

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Houndi

WIP Jakamaton Kaaos Warrior

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Joo eli tässä on WIP Undivided Chaos warrior.. Lähinnä tarkoitus olisi kysyä tosta värischemestä että onko se hyvä vai liian normaali? Ja olisi se muutenkin kiva saada palautetta omasta maalaustaidosta. Vinkkiä voisin myös ottaa siitä että miten kannattaa aseistaa warriorit(kilvellä ja aseella vai 2 aseella)? Jos/kun kuva on liian pimeä, tota kuvaa saa editoida paremmaksi jos haluaa auttaa... Ai niin linkinkin voisi pistää: http://www.pbase.com/image/31199483/large
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Mun mielestä toi sun väriteeams on ihan siedettävä, mutta jätä pois toi veri tosta miekasta. Vaikka kaaokselle sopiikin verta melkein mihin vaan, niin jätä se silti pois (tai ihan miten itse tykkäät)

Kultaiset osat näyttäisi ihan kivalta :)
Eikä tuossa hopeassa metallissakaan ole mitään valittamista ... :)
Vähän voisit kyllä parannella noita blendejä tuosta viitasta ...

Takaapäin jos saisi kuvaa, niin olisi ihan kivaa ;)

Muuten ihan kivaa jälkee oot saanut aikaan. Hyvää työtä :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
bekkoh

Viesti Kirjoittaja bekkoh »

Ihan hyvä nappi, mutta tämä kuuluisi gallerian, ei maalus/konvertointi/maasto -puolelle. :)
54y-n0_t0-g04753d
Houndi

bekkoh kirjoitti:Ihan hyvä nappi, mutta tämä kuuluisi gallerian, ei maalus/konvertointi/maasto -puolelle. :)
No miettisin sitä myös mutta kun tuossa on toi WIP ja tässä pyydetään apua myös tohon maalaukseen... Viimeksi kun tarkistin niin Galleriassa oli tarkoitus esitellä valmiita figuja... Mutta modet saa siirtää tämän jos parhaaksi sen näkevät.
Houndi

Nightwish kirjoitti:Mun mielestä toi sun väriteeams on ihan siedettävä, mutta jätä pois toi veri tosta miekasta. Vaikka kaaokselle sopiikin verta melkein mihin vaan, niin jätä se silti pois (tai ihan miten itse tykkäät)

Kultaiset osat näyttäisi ihan kivalta :)
Eikä tuossa hopeassa metallissakaan ole mitään valittamista ... :)
Vähän voisit kyllä parannella noita blendejä tuosta viitasta ...

Takaapäin jos saisi kuvaa, niin olisi ihan kivaa ;)

Muuten ihan kivaa jälkee oot saanut aikaan. Hyvää työtä :)
Kiitos... blendi mikä on blendi? (j/k) ja jos totta puhutaan en oikein osaa blendata. Joo pistän kuvan tosta takaa päin sitten kun olen highlaitannut tuon viitan... Ja pistän varmaan vielä yhden layerin noihin hopeisiin osiin. ^_^
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Joo'o.
Armour on kivan näkönen, ei tarvii muuttaa.
Viitta on hieman "lattea" highlightit kirkkaammiksi.
Voisit myös koittaa kuivaharjata karvoja hieman kevyemmin.
Muuten se on hieno :) .
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Icar0s

Tässä topikissa on hyviä maalaustekniikoita:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2259

Lukaiseppa tämä läpi, niin viisastut ;)
sori, huono läppä ...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Houndi

Nightwish kirjoitti:Tässä topikissa on hyviä maalaustekniikoita:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2259

Lukaiseppa tämä läpi, niin viisastut ;)
sori, huono läppä ...
Olen Nighwish tuon kyllä lukenut... Mutta en oikeastaan valaistunut tosta blendingin selityksestä ja en omista extenderiä joka hankaloittaa sitä.
Icar0s

ethän sä sitä extenderiä tarvii, ei mullakaan ole ja ihan hyvät blendit tulee ...
vedellä ohennettua maalia kehiin vaan ...
:D
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Hieno on ja metallit ovat kohdallaan sekä tuon viitan "turkikset" ovat nättejä. Veri miekassa ei ole kovin hieno, voisit koittaa tehdä sen inkillä tai jättää kokonaan pois
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Houndi

Beowulf kirjoitti:Hieno on ja metallit ovat kohdallaan sekä tuon viitan "turkikset" ovat nättejä. Veri miekassa ei ole kovin hieno, voisit koittaa tehdä sen inkillä tai jättää kokonaan pois
Cough siinä on laimennettua inkkiä... cough Ja Nightwish maalini on "vesitettyjä"
Icar0s

juu juu, kyllä uskon, että maalisi ovat ohennettuja, mutta tarkoitin siis siihen blendaamiseen :)
Houndi

Nightwish kirjoitti:juu juu, kyllä uskon, että maalisi ovat ohennettuja, mutta tarkoitin siis siihen blendaamiseen :)
Heh... No joo en ymmärtänyt siitä selityksestä paljom mitään...
Battousai

Blendaaminen on paras tapa maalata, ainakin mun mielestä.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

FoxHound kirjoitti:
Nightwish kirjoitti:juu juu, kyllä uskon, että maalisi ovat ohennettuja, mutta tarkoitin siis siihen blendaamiseen :)
Heh... No joo en ymmärtänyt siitä selityksestä paljom mitään...
Tuo on kyllä totta. Sillä sillon joskus kun aioin alkaa opettelemaan blendausta, niin en tajunnut niistä blendin selityksistä mitään. Mutta sitten kun sen tajuaa, se on mielestäni helppoa.
Lalalaa
Houndi

Olen harrastanut hammereita about 4 vuotta ja vasta viime vuonna tajusin ruveta laimentamaan maaleja... Siitä voi päätellä jotakin.
Icar0s

Mä olen harrastanut warhammeria 2 vuotta ja puolvuotta sitten rupesin laimentamaan maaleja ja käyttää blendaus tekniikkaa ... ei se ole vaikeaa, trust me .. ;)
Houndi

Uskon että se ei ole vaikeaa jos näkee kun joku käyttää sitä tai selittää sen selko-kielellä.
Battousai

Sitä EI voi selittää selkokielellä, ainakaan hyvin :roll:
Houndi

Plague Zombie kirjoitti:Sitä EI voi selittää selkokielellä, ainakaan hyvin :roll:
Could be... Voisin melkein lähetää kuvat siitä ukosta kun se on nyt valmis mutta odotan että serkkuni photoshoppaisi ne.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”