sekaarmeijat lotrissa

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
squigi

sekaarmeijat lotrissa

Viesti Kirjoittaja squigi »

eli toimiiko sekotetut armeijat lotrissa. esim mordor trolli uruk hai kasassa ja niin edelleen. onko se kannattavaa ja voiko edes niin tehdä?!
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Voi tehdä. Se on muuten seka-armeijat.
Ja siitä kyllä esim. turnauksissa menee teemapisteitä. Mutta sallittuahan tuo on.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

juu.. alotin tossa joskus lotrin ja en tienny että miteen tää armeija hommeli menee. mut kiitti et kerroit
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Sallittua, mutta vastustan koko sydämeni pohjasta... Kuka jaksaa oikeasti katsella, jos itse on tehnyt kunnon listan ja vastan tulee Khazad Guardeja, joita tukee Minas Keihäät, johta Gil-Galad ja taustalla ravaa Rohanin ratsuja ja seisoo HE jousia... oka ei olisi mitenkään mahdollista...

Tai, jos käyttää niin, hyvällä selityksellä menee... Esim. Trolli on joku urukin ja luolapeikon risteytys, sekoitettuna Sarumanin magialla... jotenkin...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Älähän nyt, ei ole niin paha pelata seka-armeijoilla. Tai no silleen, vastaani on marssinut kyllä MT+käpät ja urukit+gobot sekaporukoita, mutta kyllä niitä sietää. sackriksella on vieläpä paha tapa peluuttaa veikkoja+gillua/Leksua+Gillua samassa porukassa *värisee*. Itse suosin ehdottomasti kokonaan samaa rotua olevia hyvisarmeijoita, ja saman linnan/armeijan pahisjoukkoja(eli vaikka mordorin örkkei+mordor troll+bitch king=hyvä hyvä, mutta saruman+gobboi+Duracel+uruk-haita=aijai)
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

No Minas Tirith+Kääpiöt voidaan vielä jotenkuten hyväksy vaikka eivät koskaan taistelleetkaan yhdessä. (Vai taistelivatko? Eivät minun mielestäni) Rakensivathan kääpiöt Minas Tirithiin uuden portin Gimlin johdolla mithrilistä Sormuksen sodan päätyttyä.
Mutta itse peluutan teema-armejoita kentälläni.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Oberon kirjoitti:Älähän nyt, ei ole niin paha pelata seka-armeijoilla. Tai no silleen, vastaani on marssinut kyllä MT+käpät ja urukit+gobot sekaporukoita, mutta kyllä niitä sietää. sackriksella on vieläpä paha tapa peluuttaa veikkoja+gillua/Leksua+Gillua samassa porukassa *värisee*. Itse suosin ehdottomasti kokonaan samaa rotua olevia hyvisarmeijoita, ja saman linnan/armeijan pahisjoukkoja(eli vaikka mordorin örkkei+mordor troll+bitch king=hyvä hyvä, mutta saruman+gobboi+Duracel+uruk-haita=aijai)

Ne olivat kokeilu armeijoita ;) Kyllä nyt jossain rajoissa tuon voin sallia, mutta en esim. tuollaista kuin kello sanoi :D
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

minusta tuo on täysin typerää. se että jos haluaa niin toimivan listan että ottaa massaksi minaseja ja jousi miehiksi elfejä niin en suostuis ja johtajana elladan ja elrohir sekä muita halpoja ja hyviä herouta. jotain teemaa pliis listoihin. en nyt turnauksessa välittäs mitään ja saahan mua vastaan pelaa mutta itse en pidä tuollaisista listoista joihin sekoitetaan kaikki parhaat yksiköt joka armeijasta.
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Niin itsellähän oli Laajalahdella Kääpiöt+Minas Tirithit, mutta en pitänyt sitä mitenkään epäfluffillisena. Kääpiöiden muuttaessa Kimalteleviin luoliin, heidän ja Ihmisten välille syntyi luja liitto. Nämä kansat voidaan siis helpostikin sitoa toisiinsa. Voi lukea vaikka todistukseksi otteen kirjasta. Toista on taas selitykset, että haltiat liittoutui rohanien kanssa ja kääpiöt vain tupsahtivat paikalle. Ja sainhan minä inhimilliset teemapisteetkin armeijalleni.
Oberon

Totta, sille ON kyllä teema löydettävissä,mutta silti... :( Toisaalta,mikä minä olen sanomaan, kun mun hyvisteni teemana on Riv'n'Dellin haltioiden souturetki... *Katsoo makkaran allekirjoitusta ja nauraa* Ole Makkara onnellinen, vain sulla ja Sakcriksella on mahdollisuuksia tuohon päänahka-juttuun, muut harvemmin antaneet yhtä hyvin pataan(voitin silti toisen pelin, never forget that ;) )
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Mielestäni on ainoastaan ahdasmielistä antaa yhtään huonompia teemapisteitä erikoisista armeijoista, kuten esim. Ereborin kääpiöistä ja laakson kansasta. Uusia kannattaa aina kokeilla, eikä jämähtää Mordor-Gondor akselille, kuten nytkin puolet armeijoista on.

Ja Oberon, Massacre on aina massacre.. ;) Seuraavassa turnauksessa nähdään.
HemmiEinari

Viesti Kirjoittaja HemmiEinari »

Tota, en pelaa mutta sanoon nyt sanani koska tämä on mielenkiintoinen keskustelu. Siis kuten yllä mainittu yhdistelmä Ereborin kääpiöt ja laakson kansa, on täydellinen yhtälö. Koska he taistelivat sormuksen sodassa yhdessä. Sitten noista örkeistä. Niitäkin voi miksailla ihan miten haluaa, ainakin jos ajattelee kirjan mukaan ja elokuvassakin on kohtia, missa urukkeja ja tavallisia örkkejä on sekaisin.
Valitan kirotusvirhe, minulla olla paha häiriö muistissa.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Itselläni ei suurempia ongelmia ole näissä asioissa, mutta voi kun niitä ainaisia valittelijoita löytyy joka nurkan takaa. Ahdasmielisiä henkilöitä löytyy eikä haluta pelata armeijaa vastaan, jossa ovat Synkmetsän haltiat ja Rohanin jalkamiesten figut, koska Laakson kansasta ei sattumoisin figuja ole saatavilla. Teemallisesti en näe mitään estettä tässä, mutta monet näkevät.

Ja onhan peikkoja ja urukeja risteytetty ja seuraavan kerran, jos pelaan jotakuta vastaan, joka valittaisi peikosta (pahan) armeijassa, joka voisi taistella auringon valossakin, niin minulla on kirjallista materiaalia aiheesta. Tai voisihan sitä hakea pihalta kiven, liimata beissiin ja sanoa, että tämä on kivettynyt peikko.

Kuka on muuten lukenut GW:n teema-armeija taulukon? Rivendellin haltiat Wood Elffejä? Jaahas... Vielä kun ottavat taulukon turnauksien teemasääntöjen tarkistukseen.
Oberon

Totta! Itsekkin olen kyllä sillä kannallöa että Riv'n'Dellin haltiat ovat suurhaltioita, ja että mirkwoodin haltiat ovat mirkwoodin haltioita, ei metsähaltioita ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”