"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WIP Jakamaton Kaaos Warrior

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Mites hän photoshoppailee ne???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Plague Zombie kirjoitti:Mites hän photoshoppailee ne???
Leikkaa turhat pois ja jotakin muuta... vaalentaa jne.

Edit: Ja ne valmiit postaan sinne Galleriaan että tämän voi periaatteessa antaa jo kuolla.
Battousai

Kunhan ei muuttaisi hienommiksi kuin livenä :roll:
Houndi

Plague Zombie kirjoitti:Kunhan ei muuttaisi hienommiksi kuin livenä :roll:
Jaa jaa... Nyt alkaa ketuttamaan... trolli rupeaa nousemaan kiltin kuoren alta... XD
Battousai

Nouskoon vain, pahiksia on liian vähän. Tästä tuli aika off topic keskustely BTW :)
Houndi

No joo... totta.... Kuole thread!
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Eipäs tapeta sitä vielä... Sanotaan, että len puolitoista vuotta harrastanut lotria, ja viime kesä-syksynä aloin tekeen ekoja blendejä...

Eli, on kahta blendausta, vaikeeta ja helppoo... Eli, vaikee on wet blending, siitä löytyy ihan hyvä artikkeli coolminiornot.com sivuilta, en jaksa sitä nyt hakea, mutta isletä löytyy...
Helpompi ja tod. näk. käytetympi on layerointi, tai mikä sen nimitys sitten onkin, eli maalaat monta kerrosta, ja aina se uusi kerros on pienempi, kuin vanha, eli vanhaa jää jäljelle... Tätä on hyvä harjoitella vaikka tekemällä jotain pientä, kuten vöitä tai jotain muuta...

Eli, maalaat pohjavärin, vaikka Bestial Brownin.

Jonka jälkeen sekoitat bestial brownia ja jotain väriä, johon haluat blendata, esim. Snakebite Leather, ja maalaat tällä kerroksen bestial brownin päälle, niin että BBtä jää hiukan näkyviin...

Annat tämän kuivua ja teet uuden kerroksen pelkällä Snakebite Leatherilla, taas jättäen vanhaa hiukan näkyviin... Simppeliä, eikös ;)

Eli, kannattaa aloitella ihan tälläisillä pienillä ja helpoilla blendeillä, ja sitten joskus siirtyä viittoihin ja hameisiin, joihin voikin sitten tehdä jo 5-20 eri kerrosta...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Houndi

Kellokoneisto kirjoitti:Eipäs tapeta sitä vielä... Sanotaan, että len puolitoista vuotta harrastanut lotria, ja viime kesä-syksynä aloin tekeen ekoja blendejä...

Eli, on kahta blendausta, vaikeeta ja helppoo... Eli, vaikee on wet blending, siitä löytyy ihan hyvä artikkeli coolminiornot.com sivuilta, en jaksa sitä nyt hakea, mutta isletä löytyy...
Helpompi ja tod. näk. käytetympi on layerointi, tai mikä sen nimitys sitten onkin, eli maalaat monta kerrosta, ja aina se uusi kerros on pienempi, kuin vanha, eli vanhaa jää jäljelle... Tätä on hyvä harjoitella vaikka tekemällä jotain pientä, kuten vöitä tai jotain muuta...

Eli, maalaat pohjavärin, vaikka Bestial Brownin.

Jonka jälkeen sekoitat bestial brownia ja jotain väriä, johon haluat blendata, esim. Snakebite Leather, ja maalaat tällä kerroksen bestial brownin päälle, niin että BBtä jää hiukan näkyviin...

Annat tämän kuivua ja teet uuden kerroksen pelkällä Snakebite Leatherilla, taas jättäen vanhaa hiukan näkyviin... Simppeliä, eikös ;)

Eli, kannattaa aloitella ihan tälläisillä pienillä ja helpoilla blendeillä, ja sitten joskus siirtyä viittoihin ja hameisiin, joihin voikin sitten tehdä jo 5-20 eri kerrosta...
Ok tuo kuullostaa jo paljon selkeämmältä. Kiitos
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Ite oon pelannu LotRia nyt FotRin julkasusta asti ja blendit alottelin noin kuukaus sitten. Eli oon aika uus siinä mutta kyllä se jotenkin toimii... Itse en jaksa nähdä vaivaa 40+ örkkiin vetää 10 kerrosta. Mutta mitä enemmän niitä kerroksia vetääkin niin sitä tasaisempaa siitä pitäisi tulla.

Ja itse figusta; erittäin hieno nappi (olen jotenkin kiintynyt tähän sanaan) Ehkä enemmän layereitä. Tuokin on kyllä jo sanottu mutta että saisit paremman mielen niin tuo on ihan oikeasti eritääin hieno nappi, ihan oikeesti. Ja jos toi on vielä keskenkin. Huh huh.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Houndi

Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Hups... En oikein kattonu kuvaa, mun moka ;)
Silmät oli puoliksi kiinni tiivolin takia-
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”