ajattelin, kun tein tässä Wood Elf maaston, tälläsen Magiclal Pondin. Tää on aika kohtuullisen iso ja oon saanu muodot niin tasasiksi ja hyviksi kun mun taidoilla saa. Oon kuitenkin huomannu, että ku tätä styroksia maalaa, niin se sulaa. No ongelma on hoitunu ennen sillä, että laitetaan erikeepperiä/jotain vastaavaa tohon päälle ohut kerros vaan. Nyt olis vaan sellanen ongelma, että se erikeepperi tuo aina sellasia ikäviä paisumia ja kohoumia, ja tämän pitää kuitenkin olla täydellinen muoto, koska kyse on sentään Magical Pondista

Eli jos on olemassa spray liimaa, joka peittäisi melkein kaikki kohdat ja jos siihen sais vielä flokkia kiinni, niin se olisi tosi hyvä tässä tapauksessa. En vaan ole koskaan kuulutkaan tälläsestä, että onko tällästä olemassa/tehtävissä?
Ja jos löytyy jotain muita ratkaisuja tähän ongelmaan, niin olisi kiva kuulla. Varmaan kuvaakin tulee sitten melko kohtapuoliin (ennen maalausta, koska maalaukseen menee ainakin 2 viikkoa :? ).
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"