Laitoin tälläisen listan tänne arvioitavaksi
Gil-Galad kilvellä 145pts.
1 Elf captain kilvellä ja H.hrmorilla 65pts.
12 High elf warrioria elf bowlla ja badella 144pts.
12 High elf warrioria elf bladella 120pts.
1 High elf warrior keihäällä ja kilvellä 11pts.
12 Warrior of Gondor kilvellä 84pts.
Tässä siis armeija arvosteltavaksi:)
Haltioita ja ihmisiä
Haltioita ja ihmisiä
Viimeksi muokannut wille, Ma 12.07.2004 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No tehäänkö listasta ensin laillinen ja aletaan sitten kommentoimaan 
Onkos tuossa typo kun en usko että yksi Warrior of Gondor maksa 84 pistettä? Korjatkaa jos olen väärässä
Eli jousiampujia saa listassa olla vain 33% kaikista modelleista ja sinulla on tuossa melkein puolet jousiampujia. Ja pakko kysyä kun on aika kovia heroja, onkos tietoa mikä on WYSIWYG? Erittäin käytännöllistä tietää varsinkin ennen kuin menet turanuksiin...
Ja sitten vähän parannusehdotuksia: Eli keihäitä vielä vähintään lisää kahden blisterin verran. Saadaan sillä lisä attackeja heroille ja peruskaurallekkin jos tarve vaatii. Nuo nyt tulivat ensinnä mieleen...
Onkos tuossa typo kun en usko että yksi Warrior of Gondor maksa 84 pistettä? Korjatkaa jos olen väärässä
Eli jousiampujia saa listassa olla vain 33% kaikista modelleista ja sinulla on tuossa melkein puolet jousiampujia. Ja pakko kysyä kun on aika kovia heroja, onkos tietoa mikä on WYSIWYG? Erittäin käytännöllistä tietää varsinkin ennen kuin menet turanuksiin...
Ja sitten vähän parannusehdotuksia: Eli keihäitä vielä vähintään lisää kahden blisterin verran. Saadaan sillä lisä attackeja heroille ja peruskaurallekkin jos tarve vaatii. Nuo nyt tulivat ensinnä mieleen...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Juu eli nyt ei meikäläisen päättelyky oikein toiminu...
Eli selvästikkin se on nyt laillinen lista kun noita ihmisiä on niin pirusti. (liikaa jos minulta kysytään) Itse kannattaisin ihmisten vaihtoa keihäs haltioihin. Muuten perus Helffi lista.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.