Sen verran olen kuvioista jo perillä, että pian ilmestyy uusi versio säännöistä, joten vaikka hinku päästä uuteen maailmaan käsiksi on kova, odotan silti vielä kiltisti uuden sääntökirjan ilmestymistä.
Luin täältä (vai oliko se sittenkin jossain toisella foorumilla?) Space Marinerien osastosta, joka olisi ns. "merirosvo" -tyylinen. Joukot olisi varustettu vähän millä sattuu varusteilla. Käsittääkseni uusimmassa WD:ssä on tämäntapaiset säännöt. En ole kuitenkaan ihan varma, oliko juuri tämä se mitä hain... onko siis olemassa useampiakin tämänkaltaisia "kerätään-varusteet-kentältä" -osastoja?
Jos ostan nyt esim. Space Wolves Battleforce -boksin, niin onko se soveliasta raaka-ainetta työstää tuollainen "merirosvo"-SpaceMarine -armeija?
Ylipäätään, onko sellainen boksi järkevä sijoitus aloittaa figujen värkkäily uutta editionia odotellessa?
Tiedän, että haluaisin tulevaisuudessa pelata nimenomaan jollain tämäntapaisella, hieman epämääräisemmällä armeijalla.
Kah, ihan kun minulla olisi ollut enemmänkin kysymyksiä mielessä, mutta enhän minä nyt tietenkään niitä muista. Noh, jos vaikka tästä saatais vähän keskustelua käyntiin ja minua tyrkittyä oikeaan suuntaan.